Kan het zijn dat er een chassis nummer in de bodem van het chassis en in bodemplaat van de carrosserie is geslagen ?
groetjes Marc (alweer een-1t)
Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
nee, dat kan niet.
enkel in de bodemplaat van het chassis.
In de bodemplaat van de koets kan alleen in 1987, en dan rechts van de passagiersstoel.
Hoi,
de mijne(2cv special) heeft dat ook,november 86 ingeschreven
Lid van CAMAC - Cercle des Amateurs de Miniatures Automobiles Citroën
modeljaar 1987 begint in september 1986
CX GTi Turbo 2 - All Black
Gokje: van 2 Eenden 1 gemaakt ?
Schijt aan originaliteit.
hitte schild ?
Hij is in 1998 ingevoerd en het is uit 1 eend.
Heeft een eend van 1963 aan de voorbalken hitte schildjes zitten ?
Ik heb 1 omgebogen stuk plaat, netjes tussen de velznaad zitten en op sommige punten gepuntlast.Aan de andere kant kan ik zien dat hij er ook gezeten heeft, maar die is dus weg.
wie kan mij daar antwoord op geven ?
hET ZIJN (WAREN) NU DUS 2 STUKKEN PLAAT.
ZOU HET 1 HELE GEWEEST ZIJN ?
Moet je de verf en andere zooi er af krabben, dan kan je wellicht een lasnaad o.i.d. zien.
Maarreh, wil je bij het posten van berichten je CAPSLOCK uit zetten ?
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Re: CHASSIS NR.
marctv schreef:Kan het zijn dat er een chassis nummer in de bodem van het chassis en in bodemplaat van de carrosserie is geslagen ?
Mijn eendje is van 1987 en heeft nummer ingeslagen op de rechter chassisbalk onder de rechtse cylinder EN in de koets rechts van de passagiersstoel.
Tijdens de apk keuring werd de auto oa afgekeurd omdat het chassisnummer (volgens kenteken op de balk onder de motor) niet voldoende leesbaar was.
Vorig jaar nog auto (met steekproef!) goedgekeurd…
Maandag de 6e augustus afspraak met RDW om te schouwen en nieuw in te slaan, wordt vervolgd!
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Het vervolg: de keurmeester van de RDW heeft eigenlijk vastgesteld dat het chassis niet klopt met origineel, en heeft vervolgens een nieuw nummer (hetzelfde als op het kentekenbewijs) ingeslagen voor de passagiersstoel in de auto.
Verder € 68 aftikken en nieuw kentekenbewijs komt met de post thuis…
Als het binnen is weer terug naar de apk-meester voor het papiertje…
Akelig bijkomstigheidje; het chassis was volgens hem in dusdanig slechte staat dat het nooit door de apk had mogen komen, dus er staat me nog klusje te wachten!
Hoe dat kan he? , zo is hij goed gekeurd en zo weer niet en dan blijken de nummers niet te kloppen.Heb je nog geluk dat er geen indentificatie via de politie is ingesteld.
Ik heb het advies gekregen ook al komen de 2 nummers overeen toch het nummer op de koets af te dekken om misverstand te voorkomen.
het nummer in de bodemplaat is weer goed te lezen, dus daar doe ik het dan maar mee.
bedankt voor jullie reacties.