Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Daan doet toch niets zwart. Hij is gewoon erg handig en hoeft geen geld uit te geven aan arbeid voor zijn eigen auto. Dus is Daan op een legale manier goedkoper uit.
Niemand zegt dat die €600 bij de dealer niet redelijk is, althans dat haal ik er niet uit.
Sorry, kan je dus nog steeds niet volgen
Jeroen
Het punt komt volgens mij erop neer dat meer geld besteden (dealer) nog niet duur(der) hoeft te zijn (aangezien niet alle onkosten evenredig vergelijkbaar zijn).
De dealer is in dit geval dus niet te duur, maar kost teveel geld!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Wegens groot onderhoud aan dit topic zet ik hem even op slot…
Ben even aan het strippen.krabben,schuren,grondverven,plamuren en aflakken… als ik daar mee klaar ben, en het topic er weer een beetje normaal uit ziet zet ik hem weer open
Zo, ik heb de boel even wat ingekort.
Ik hoop dat we nu weer verder kunnen gaan waar de discussie om begon….
Is ie betrouwbaar of niet!
Nog een kleine modreactie van me,
Sommige mensen schrijven nou eenmaal beroerd…so be it.
Beetje beter je best doen met lezen, en je snapt het!
Laatste wat ik effe kwijt wil, HET IS HIER GEEN QUOTEWEDSTRIJD
Als je wil reageren op het laatste bericht, is een druk op Genoeg!
Als je wil reageren op een OUDER bericht, is de Goed…..Dus gaarne niet als standaard reactie die lelijke lange teksten neerplompen…..
Bedankt maar weer
Graag nu weer ontopic, anders ga ik Zlaan
Pffff, simpelgezegd: Als je het zelf doet kost het je je eigen vrije tijd en daar kies je voor. En dat is beter voor de portomonee dan wanneer je het werk uitbesteed wat je ZELF kan. En dat is wat Daan bedoeld…
wat een discussie weer zeg….
zo simpel is het inderdaad.
onderdelen gaan niet goedkoper worden overigens, maar over het algemeen nog prima betaalbaar. Zeker ook met het clubmagazijn nu.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
En volgens mij staan de BXen in ruime voorraad op de sloop? Of word dat al minder?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
- 2CV 6 Special
Timo1990 schreef:En volgens mij staan de BXen in ruime voorraad op de sloop? Of word dat al minder?
Dat wordt al een heel stuk minder.
Jeroen
- 2CV 6 Special
Ik ben benieuwd of de BX binnen 2 jaar echt een stuk schaarser wordt. Op marktplaats is nog steeds volop keus (vele staan er erg lang!) maar het zijn er toch een stuk minder dan een jaar geleden.
Er rijden natuurlijk vele BX’en met hele hoge kilometerstanden welke natuurlijk snel richting sloop gaan als er wat mis mee is.
Voor mijn gevoel rijden er relatief nog heel veel BX-en rond. Let wel, de auto wordt al 13 jaar niet meer gemaakt. Kan me niet meer herinneren hoe dat met de GS ging. Daarvan zijn er in Nederland ook heel veel van verkocht. Kan me niet voorstellen dat je in 1997 netzo veel GS-sen zag als nu BX-en.
Men is er nu al vroeg bij met het verzamelen van onderdelen. Ik zie dus best wel een rooskleurige toekomst voor de BX!
Jeroen
ze worden misschien op mp met bosjes voor een habbekrats aangeboden maar haal daar de ellende bakken een van weg moet je eens kijken wat er nog over blijft dat zal misschien maar 1 hooguit 2 pagina’s zijn want er staan me toch een hoop kansloze wagens op poepoe.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Even een vraagje dat misschien wel in dit topic past: wat mag een nieuwe bronzen voorruit voor een BX kosten (ex montage)?
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
bxsport.com schreef:Even een vraagje dat misschien wel in dit topic past: wat mag een nieuwe bronzen voorruit voor een BX kosten (ex montage)?
Ik heb nog wel een voor je staan, origineel met Citroën teken en spiegelbevestiging. Voor 50 euro mag je m hebben.
BX rijden duur?
Ach weet je wat duur is? een nieuwe auto kopen…
Emiel
Je steekt er misschien vrije tijd in als je er zelf aan gaat sleutelen, maar dat is zo weinig in vergelijking met het bouwen van een huis…
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Autofan schreef:Je steekt er misschien vrije tijd in als je er zelf aan gaat sleutelen, maar dat is zo weinig in vergelijking met het bouwen van een huis…
HAH! Daar heb je een punt. En het is nog leuk ook (denk ik, als het niet te veel word ops: )
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”