Totaal aantal Berichten: 217
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
- C4 (2004-heden) Coupe 2.0 HDI FAP VTS
mijn ax moet in september weer gekeurd worden alleen heeft een remverschil achter van 40% of zow. ik hbe de remtrommel erafgehad alleen hij lekt iedergeval niet.
What to do?? waar kan ik nu het beste zoeken?
cheers, Mike
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
heb je ze al opgeschuurd en schoongemaakt? Zo nee doe dat dan even en vet de drie punten bij de remschoen even in waar hij de ankerplaat raakt. Heb je dan nog een te groot verschil dan ligt het waarschijnlijk aan je remcilindertjes van de trommels.
haal de trommels eraf, en til dan met een haakje kleine schroevendraaier oid, even de CUPS op…als daar vette olie achter zit is hij lek.
daarnaast kun je een remolie verversactie uitvoeren..
en idd even de remschoenen ligt opschuren..
mvgr wupke:
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
En ff met een schuurpapiertje door het trommeltje.
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
kreazyV8wuppo schreef:haal de trommels eraf, en til dan met een haakje kleine schroevendraaier oid, even de CUPS op…als daar vette olie achter zit is hij lek.
daarnaast kun je een remolie verversactie uitvoeren..
en idd even de remschoenen ligt opschuren..mvgr wupke:
inderdaad de olie moet er nog niet uitspuiten om toch een defecte remcilinder te hebben
verder zou ik ook zeker de remolie verversen, het moet toch om de zoveel tijd gebeuren
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
de schoenen en trommel opschuren had ik al gedaan tevens inveten.
ik had alleen gekeken of de cilinders niet lekte en of ze niet vast zaten. Dus zal eens achter de remcups kijken remvloeistof verversen ik ook geen overbodige luxe idd.
welke remvloeistof heeft de ax DOT4? of DOT 5s?
Magic-Mike schreef:de schoenen en trommel opschuren had ik al gedaan tevens inveten.
ik had alleen gekeken of de cilinders niet lekte en of ze niet vast zaten. Dus zal eens achter de remcups kijken remvloeistof verversen ik ook geen overbodige luxe idd.
welke remvloeistof heeft de ax DOT4? of DOT 5s?
DoT 4
mvgr wupke
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
Das heel mooi,
dan kan ik hem komende week even verversen met het apparaat bij toyota
minder arbeits intensief