hier is de BTW 21%
denk dus dat in NL er ook nog een % bij moet
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Timo1990 schreef:En ik wou even klagen dat ik vanmorgen de krant geleze nheb.
-BTW word 20% (Dus ALLES word duurder)
-benzine word duuder
-Alcohol word duurder
-En wat met roken, maar dat doe ik toch niet, dus dat maakt me niet zoveel uit.Gaan de lonen toevallig ook omhoog?
NEE
Als je tot de groep behoort waar de koopkracht in het geding is dan krijg je volgend jaar wel meer! De minimale lastenverhoging is voor de minima en de aow’ers, dus je sponsort goede doelen zeg maar.
Tot zover maar weer de politiek?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Stond er iets interessants op ebay , krijg ik die site niet meer aan de gang
Weg leuk onderdeel.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen ? Of is de site uit de lucht wegens storing.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
iek lees net dit
de Excalibur toiletborstel van Philippe Starck is niet langer in productie
paso schreef:tegenwoordig word (kan me niet schelen over er nu ja dan neen een T achter moet en of het lipton thee moet zijn) er hier op het forum wel hard op de man gespeeld, sommige krijgen voor elke letter dat ze typen hun bek vol
Zonder hard op de man te willen spelen: die regel met d, t of dt is makkelijker dan je denkt. Vervang het werkwoord waarvan de stam op een d eindigt (worden-word) door een werkwoord waarvan de stam niet op een d eindigt zoals horen, zien of krijgen, bijvoorbeeld :zien.
Ik zie, hij ziet, het forum ziet. Dus: ik word, hij wordt, het forum wordt.
Simpel hé?
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Even heel erg off-topic. Han S woon jij in de buurt van De Roos? Een collega uit die straat vertelde me dat er niet zover bij hem vandaan een Citrofiel woont. Ben jij dat?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
zo, mag morgen weer eens op m’n werk gaan kijken na 7 weken zomervakantie… Niet dat ik nou zo’n hekel heb aan m’n werk maar die vakantie, daar kan ik erg goed aan wennen!!
voge schreef:zo, mag morgen weer eens op m’n werk gaan kijken na 7 weken zomervakantie… Niet dat ik nou zo’n hekel heb aan m’n werk maar die vakantie, daar kan ik erg goed aan wennen!!
ik ben 27 april laatst gaan werken, morgen nieuwe baas
Han bedankt, ik heb op school mijn voeten een beetje geveegd aan alles wat taal was ops: maar ik zal erop letten
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
hogervp schreef:Even heel erg off-topic. Han S woon jij in de buurt van De Roos? Een collega uit die straat vertelde me dat er niet zover bij hem vandaan een Citrofiel woont. Ben jij dat?
Patrick
De Roos is niet zo ver bij me vandaan, maar ik vrees dat hij iemand anders bedoelt, bij hem om de hoek staat een DS voor de deur en die kon hij wel eens bedoelen.
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Even klagen dat Hyves weer VERREKT vervelend doet!!!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Timo1990 schreef:Even klagen dat Hyves weer VERREKT vervelend doet!!!
Even klagen dat de vakantie weer ten einde is en dat ik niet in Zweden zit.
tsja dat hyves heb ik ook weleens last van en dan vakantie over is bij mij helaas al weer ongeveer een weekje en vandaag eerste dag op sgool geweest voor slapen uuh les…..
ik wil even klagen dat men steeds loopt te klagen omdat ze weer moeten werken
werken op school
citroenc2 schreef:ik wil even klagen dat men steeds loopt te klagen omdat ze weer moeten werken
En dan klaag ik nog niet eens over jouw “bijdragen”