@Voge: ik begrijp je overwegingen wel hoor. Je maakt natuurlijk een hoop kms en dan is een auto met een stuk minder kilometers wel weer prettig om weer een paar jaar verder te komen. Als je pa er netjes mee heeft gereden kun je wellicht wel weer een hele tijd vooruit zonder al te grote kosten. Nou denk ik dat je met die Xantia nou ook wel redelijk safe zit, maar toch is de kans wel groter dat er weer wat kapot gaat. Als je een nette prijs krijgt voor de Xantia dan hoef je er niet eens zoveel op toe te leggen.
Maar toch: nu boor je straks je kinderen ook nog het genot van hp rijden door de neus. Ik hoop dat ze je dat later zullen vergeven
En nou wil ik even klagen over het product van die halve zool Gates!!
En zijn wederverkoper Paradigit.
Ik ben nu al de hele avond en inmiddels de halve nacht bezig de PC van mijn dochters aan de praat te krijgen.
Hij deed een paar dingen niet meer. Zoals het openen van Verkenner of het Configuratiescherm. En meer van dat soort fratsen.
Een schijnbaar simpele systeemherstel (met de RecoveryCDs van Paradigit) is uitgelopen op een volledige herinstallatie van het systeem.
Ik heb me klem gezocht naar de drivers voor de netwerkkaart; die worden dus niet meegerecovered!! $*&($*%&($
Nu is dat kreng bezig om 61 security updates te downloaden en te installeren; duurt 2,5 uur zegt dat apparaat. En ik wil slapen, ik ben al vanaf kwart voor 6 vanochtend op!! Maar morgen moet die PC de basale functies (internetten) weer kunnen uitvoeren, want anders hebben de meiden weer een probleem met school. En morgen weer vroeg op, ik moet naar de tandarts. Weer een klacht! Aaaargggh, wie heeft er medelijden met me…..? Niemand zeker, want jullie liggen lekker op 1 oor, of zo.
Laat ik maar ophouden met zeiken…...
Toch eens naar Linux kijken, ben ik al jaren van plan…..
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
(^%@$#^)(@*#&~!!!!!
Werkt die kleaute pre-out nog niet!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik wil hier over klagen:
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=184541
Niet dat het topic opslot zit maar dat het gebeurd is. Serieuze oplossingen altijd welkom.
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Over honden klaagt iedereen, maar katten mogen alles
Hadden wij ook een keer, de kat sprong op de motorkap, maar gleed ervan af, en zette zn nagels erin.. van boven naar benden, diepe krassen.. Je kan wel naar de eigenaar gaan, maar bewijs heb je niet dat het zijn/haar kat is, en tjsah, katten lopen altijd los rond, dus dan is er niks aan te doen..
Wat wij sinds dien doen:
Als er een kat op de auto zit, spuiten we hem nat met een plantenspuit! Sinds dien zitten ze Nooit meer op de auto! Behalve nieuwe, die nog nooit nat zijn geweest. Gelukkig zijn er maar een paar katten bij ons in de straat, en die wijken dus nu voor onze auto!
Mis goede tip?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Katten zijn liev. Dat ze ook nog eens goede smaak etaleren door op je Citroen te willen liggen siert ze des te meer!
Mijn kat lag vorige keer op het dak van de piekrasso, en mijn hond piste tegen een opel…
Ultiem genot
mpostma schreef:Katten zijn liev. Dat ze ook nog eens goede smaak etaleren door op je Citroen te willen liggen siert ze des te meer!
De motorkap van mijn donkerblauwe break - met blanke lak - ziet er inmiddels door die @#&$! katten uit onze buurt echt niet meer uit. En dan te bedenken dat deze motorkap er nog maar amper een jaar op ligt!
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
haha,
mijn katten hebben ook hun sporen achtergelaten op het voorscherm van de DS…
nja, het is weer een zeer fraai gezicht om ze erop te zien liggen
Ik heb wel eens kattenpoep op het dak gehad van mijn witte BX 19 TZI.
Ik kwam er echter pas achter bij het tankstation, toen ik zag dat er bruine strepen op het dak van mijn BX zaten. ops:
Naar, maar het zijn lieve beesten, dus ik klaagde er niet over. Lakschade lijkt me echter wel een stuk lastiger. Ik ben echter bang dat er weinig trucjes zijn, behalve de plantenspuit.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
Werkt echt hoor! Ze gaan er niet meer op liggen. Ik geef toe, het is niet de leukste manier. Maar mn ma en pa zijn zuinig op hun auto’s, en van die strepen van boven tot beneden zien ze liever geen tweede keer. Collega van mn ma gaf die tip, en dat werkte uitstekend. Ze gaan gewoon een auto verder liggen.
BX 16 TZI 1991 wit
Een nepkat erop leggen wil ook nog wel eens werken, dan denken ze dat ie al bezet is.
B_iks schreef:Een nepkat erop leggen wil ook nog wel eens werken, dan denken ze dat ie al bezet is.
En toen kwam de kattenhatende pitbull van de buurman langslopen….
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
En dan hard de klep dicht smijten?
BX 16 TZI 1991 wit