De xantia zal nog wel even blijven maar ben wel benieuwd wat men hier voor vervolg gaat nemen.
Blijf je bij Citroen? En dan ook in de lijn van de Xantia?
Of ga je voor een totaal ander merk. Zomaar of met een reden.
Zelf lijkt mij de C5 een mooie optie. Zal nog wel even duren voor ze echt goed betaalbaar zijn maar het begint te komen. De C6 zal nog wel een jaar of 10 duren
Ik vond de C5 niet echt een mooie auto. Maar inmiddels kijk ik er anders tegenaan en met de juiste kleur kom je een heel eind.
M’n vriendin is helemaal weg van de pluriel maar denk niet dat ze mij daar in zullen vinden
C4 Cactus 1.2
ik rij 4 keer citroen en als ik bijv voor me dagelijkse auto iets nieuws zou kopen de xantia dus dan wordt het waarschijnelijk toch een ander merk
vanwege het feit dat citroen niet echt leuke modelen meer maakt in mijn ogen die betaalbaar zijn in die klasse
Dit lijkt me niet strikt Xantia gerelateerd dus een schopje naar Ander Onderwerp.
Schijt aan originaliteit.
De XM of een leuke Xantia lijkt mij een prima volgende auto. Al is de kans zeeeer groot dat de 16v nooit meer weg gaat en in dat geval gestald gaat worden oid.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
de wup houd het voorlopig bij de xantia,,
aangezien hij met zn bix tot 2001 gereden heeft (bwjr1989) kan ik voorlopig nog wel ff uit de xantianen pot graaien….
over 20 jaar kijk ik wel verder..
dan is de C serie ook wel weer passee
mvgr wupke
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Wellicht over een tijdje een AMI 6 berline. Een prachtige combi van design en elegantie.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 7780
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik kan er nog wel even tegen met de nieuwe.
Tegen die tijd dat ik een vrijstaande woning met garage kan betalen komt er zeker een CX.. of SM.. maar dat zal dan mijn troetelauto zijn, want voor de rest kan ik met het huidige aanbod van Citroën niet garanderen dat ik het merk trouw blijf..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
een Matra Bagheera om een M 560 van te maken (het prototype)
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Re: Wat word je volgende auto en waarom?
Momenteel rij ik als dagelijkse auto C5 break deze zal wel binnen twee jaar worden
vervangen maar waardoor?
Vermoedelijk door een duist fabricaat met een ster of 1 van de twee uit zweden, citroen
in ieder gevaal niet meer.
De reden is simpel, ik walg gewoon van de C5 het is in mijn ogen geen goede opvolger
gebleken ten opzichte van de door mij zeer geroemde Xantia
Heb gereden in xantia 2.0 8v ber .ax volcane bx 1.4 saxo 1.1 en 1.4 xantia br 2.0 16v, C5 br 2.0 excl 2004 Rij nu C5 tourer 2.0 exclusive van 08.08.08 en een GSA 1981 en DS 21 pallas 1968.
Ja, je hebt nu eenmaal auto’s en Citroeën
Een Xm waarschijnlijk. Ik stond al een keer op de rand van de aankoop van een prachtig lichtblauw exemplaar en toen toch nog maar een keer voor de bx gekozen. De onderhoudskosten deden mij toen terugdeinzen, maar met een nieuwe baan in het verschiet zie ik zeker kansen. Al moet die nieuwe job dan weer niet midden in de stad zijn.
Voor mij wordt het 100% zeker weer een XM, maar wel een met 24 kleppen. Voor iedereen die nu al een XM wil, die van mij is te koop.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
een mercedes S 430, 500 of 600 van het vorige model.
jammer dat de bijtelling zo extreem is.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
en opgetieft met die trage franse roestbakken!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
helaas roesten w220 en w 210 modellen harder dan welke citroen dan ook op dit moment.
vorige week gereden in een w220 S 430 lange uitvoering. dat gaat toch wel erg lekker hoor, en die luchtvering is echt comfortabeler dan een XM.
Heb je een boerderij gekocht Ieks?
Animal triste post coitum