dus met z’n drieën Simca rijden
zonder de Simca geen Matra, de Rancho is eerst in rij, dan komt z’n opvolger de Espace om af te sluiten met de Avantime
een eerste serie Espace, ja vind ik ook te doen
maar zeker de Avantime die spijtig genoeg weer eens avant z’n time was (net als de Rancho), spijtig genoeg kwam Matra niet uit de kosten en zijn er slechts een kleine 9000 van gemaakt
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
doe mij nog maar 1 xant,, of was het een BRAND??
mvgr wupke
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
je heb helemaal gelijk de nieuwere citroens vallen erg tegen
Dat valt toch wel een beetje mee: C3, Pluriel, C6, C4 Picasso.
Jeroen
toniclight schreef:je heb helemaal gelijk de nieuwere citroens vallen erg tegen
Dat valt toch wel een beetje mee: C3, Pluriel, C6, C4 Picasso.
Jeroen
c3 leuk maar voor de meeste gezinnen te klein
c6 is onbetaalbaar voor een normaal iemand
c4 picasso is wel mooi maar wie kan de tegenwoordig nog een auto van 35000 euro prive kopen
als de c4 2e hands betaalbaar is wie weet
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Effe denken!
Ik rij net anderhalve maand in mijn eerste Citoën! En dat zal zeker niet de laatste zijn!
De opvolger is al bekend: Citroën C4 coupe! Vtr of Vts uitvoering? Maar zeker geen 1.4 motor (moet wel ,een beetje vermogen hebben op de snelweg)! Maar goed, dat duuuuuuuuuuuurt nog effe een paar jaar! eerst nog lang genieten van mijn Xsara coupe Vtr 1.6 16V.
Maar goed der komt, binnenkort(?) wel een BX-serie1 (een onderschatte klassieker in opmars!)
Maar moest er een ander merk voor de deur komen! Wordt het Duits! BMW of VW. En geen Renault of Peugeot
Mzzll Gert
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Nou, was vandaag even wezen kijken voor een activa bij een citroen dealer maar daar staat zeker wel wat moois.
De C6 stond er ook natuurlijk.. daar heb ik even 2 rondjes om heen gelopen. Moest nog net geen brood mee nemen.. wat een grote bak
C4 Cactus 1.2
Totaal aantal Berichten: 27897
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik vind teveel leuk ops:
Goed wel een Citroën natuurlijk
- Xsara VTS type 2
- CX GTi (evt. Turbo 2)
- C6, maar is weer niet te betalen
- XM V6 handbak
En daar zou ik natuurlijk ook nog graag een DS en SM bij willen, maar dat denk dat niet voor mij als dagelijkse auto weggelegd is.
Totaal aantal Berichten: 245
- Xsara 1.6i coupe chrono
Kan best begrijpen dat mensen de C1,C2 en de C5 niks vinden.
Maar ik vind de C4 wel een succes, echt een lekker schuurbakie en mooi.
Maar de bx,xm,cx enzo zijn wel velemalen mooier.
Gr mark
Totaal aantal Berichten: 7780
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Martijn de Ruijter schreef:waterman771 schreef:Mijn volgende wordt een Benz… en dan wel een 290GD… of een 300GD lang. In ieder geval géén moderne Citroën meer. Die zijn zo saai dat ik er na 2 maanden helemaal klaar mee ben. Alleen nog een klassieke Citroën zou ik als dagelijkse troen overwegen..
Lijkt me ook top idd, zo’n comfi gestroomlijnde voiture…
Gr Martijn
Die Benz is wel dé tipische en ideale jagersauto natuurlijk In legergroen / strontbruin al helemaal!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ik heb werkelijk geen idee.
de laatste aankoop was een Morris Marina.
Ik wil eigenlijk nog wel een Tatra T603 en een T613/4
Verder zie is een Leyland P76 nog wel een keer zitten.
Australische auto’s zijn sowieso stoer.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Ik wil nog eens een AMC Pacer erbij.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Een bx denk ik, misschien nog ‘s een cx of xm, maar voorlopig mooi bixxen.
Tja, waarom, ‘t rijd gewoon geweldig en de techniek is geniaal…..
Groet Erwin
Ride to live, live to ride
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Blegghhh, wat een wan-smaken lees ik hier zeg. Met name die MB modellen.
Gooi maar op slot dit draadje, het brengt het slechte in iedereen naar boven.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
patje74 schreef:Ik ben trouwens nog vergeten te melden dat ik afgelopen zomer wederom het idee gekregen om de BX eventueel te verruilen voor een Espace van het eerste type.
Ik blijf dat geweldige ruimteschepen vinden. Er stond tegenover mij eentje op de camping, wat een prachtige wagen! Hij was tweekleurig bruin.
Ik heb nog spijt dat ik vroeger eentje heb laten schieten om 500 piek!
Die vind ik ook geweldig, dan wel een diesel!!
Er is er laatst bij de domeinen eentje geveild voor 60 euro!!! Nu baal ik dat ik geen bod heb gedaan
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Voor mij een CX TRD TURBO2 in het zwart (laat ik die nu eentje gehad hebben, helaas was die aan de onderkant meer bruin dan aan de bovenkant zwart ).... of een mooie CX ambulance op diesel, oftewel een CX!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa