2Black schreef:citroenc2 schreef:8500 euro voor een xantia met 250000km waar alleen andere velgen onder zitten
Het is wel duidelijk dat je helemaal niets van die Activa weet…
citroenc2 schreef:ik denk dat als je een echt nette activa wilt je beter iets meer kan uitgeven en bijv in duitsland gaan zoeken naar een eerste eigenaars auto met minder km dan
Daar zit wat in, maar is ook niet 1,2,3 geregeld.
En het vanuit nederland beoordelen van de staat van een duitse auto blijft een probleem…. vooral vanwege het specifieke Activa deel.
verklaar je nader
ik zie hier een gewone xantia activa met leer als optie en met lm velgen verder niks apart ja de prijs die in mijn ogen echt veel te duur is
voor dat geld koop je in duitsland een 2e serie bij de dealer met een leuke km stand en garantie
citroenc2 schreef:2Black schreef:citroenc2 schreef:8500 euro voor een xantia met 250000km waar alleen andere velgen onder zitten
Het is wel duidelijk dat je helemaal niets van die Activa weet…
citroenc2 schreef:ik denk dat als je een echt nette activa wilt je beter iets meer kan uitgeven en bijv in duitsland gaan zoeken naar een eerste eigenaars auto met minder km dan
Daar zit wat in, maar is ook niet 1,2,3 geregeld.
En het vanuit nederland beoordelen van de staat van een duitse auto blijft een probleem…. vooral vanwege het specifieke Activa deel.verklaar je nader
ik zie hier een gewone xantia activa met leer als optie en met lm velgen verder niks apart ja de prijs die in mijn ogen echt veel te duur is
voor dat geld koop je in duitsland een 2e serie bij de dealer met een leuke km stand en garantie
ik zal het omdraaien…
ik geef voor zo’n Xantia Activa maar 1 euro…
in mijn ogen is zo’n apparaat waardeloos.
en da’s heel simpel vanwege het feit dat het ding ALS het fout gaat!!tering duur kan worden…
wel ff bedenken dat dit dus MIJN PERSOONLIJKE MENING IS
oftewel ik hecht er geen waarde aan al zeker geen 8500 euro
want het is mij een TE groot financieel risico..
mvgr wupke
wup je weet net zo goed als ieder ander dat een activa leuk kan zijn maar een auto van 10 jaar oud met 250000km is geen 8500 euro waard en zeker geen xantia die particulier verkocht wordt
maar laten we eens leuk zijn en ik wil bijv mijn xantia erop inruilen die 3 jaar jonger is met de zelfde km stand en met de zelfde luxe als deze zou me afvragen wat ik moet bijschuiven
citroenc2 schreef:wup je weet net zo goed als ieder ander dat een activa leuk kan zijn maar een auto van 10 jaar oud met 250000km is geen 8500 euro waard en zeker geen xantia die particulier verkocht wordt
maar laten we eens leuk zijn en ik wil bijv mijn xantia erop inruilen die 3 jaar jonger is met de zelfde km stand en met de zelfde luxe als deze zou me afvragen wat ik moet bijschuiven
ik snap die prijs ook niet..
imo is een xanta zoals die van jou gewilder, dan een activa met al zn mogenlijke problemen…
je zou eerder moeten vragen wat HUN BIJLEGGEN als je gaat ruilen hahaha
mvgr wupke
In ieder geval. even nog tussen door.. ben vandaag geweest.
Had een afspraak gemaakt voor vanavond om te gaan rijden.
En kom daar aan krijg een vaag verhaal dat ze geen tijd hadden gehad om een scheur te repareren in de stuurbekrachtigings toevoer.
Was voor jan piep geweest.. jammer..
C4 Cactus 1.2
Momentum schreef:In ieder geval. even nog tussen door.. ben vandaag geweest.
Had een afspraak gemaakt voor vanavond om te gaan rijden.
En kom daar aan krijg een vaag verhaal dat ze geen tijd hadden gehad om een scheur te repareren in de stuurbekrachtigings toevoer.
Was voor jan piep geweest.. jammer..
kijk nu komt de aap uit de mouw meeneemprijs he
Hahah ja. ach.. vond het wel jammer. ze zullen nu bellen als hij klaar is maar moest besteld worden en zo.. beetje afpoeier verhaal.
We zullen zien of ze nog bellen..
Ding had wel 11 maanden stil gestaan ofzo. dus het kan wel zo zijn..
C4 Cactus 1.2
Momentum schreef:Hahah ja. ach.. vond het wel jammer. ze zullen nu bellen als hij klaar is maar moest besteld worden en zo.. beetje afpoeier verhaal.
We zullen zien of ze nog bellen..
Ding had wel 11 maanden stil gestaan ofzo. dus het kan wel zo zijn..
raar verhaal maar heb ook zoiets als hij al 11manden staat hadden ze echt wel even kunnen kijken in die tijd
als je wil kan ik wel in de gaten houden voor je om bijv een leuke xantia te vinden
Nou kep er nu een aantal bekeken en gevoeld.
Ik zoek ivm met de vrouw… jaja een zilveren of een licht blauwe.
Liefst een break. En ach deze activa had ook leuk geweest. Dat was dan meer het speeltje van mij en de kleur voor de vrouw. Leek mij een goeie combo
Ik heb wel een inruil een bordeaux rode met 157 op de teller.
Prima bakkie maar we willen een break.
In dec. heeft hij nog voor 1800 euro aan tijd en vernieuwd speelgoed gekregen. Remschijven, banden etc..
Dus belangrijk dat de opvolger ook goed in orde is.
Afgezien het kleurtje en wat meer ruimte dat nodig is, is er namelijk geen reden om deze weg te doen.
zie site link hieronder staat i tussen.
C4 Cactus 1.2
ok heb je wensen kwa motor ?
de break is er wel als v6 geweest zeldzaam in ned maar niet als activa helaas
Nee zolang het maar niet een 8kleppertje is..
Schijnbaar bestaan die dingen ook met bouw jaar 1999..
Ik hou van rust in de auto maar moet wel horen wat de motor doet. En de 16klepper is perfect.
C4 Cactus 1.2
ok dan kan je beter gewoon hier kijken voor een 1800 of 2 liter of je wilt perse een lage km stand want dan wordt het buitenland vaak interesant
uit buitenland en dan de bpm etc.. klinkt als dure grap.
C4 Cactus 1.2