Re: Car-audio
Frank Selen schreef:Nog een foto ter verduidelijking.
Duidelijker kan niet Frank. Mooi gemaakt. Een zee van ruimte. Heel praktisch,
Peter
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Weet iemand hoeveel ohm speaker ik moet hebben voor in de hoedenplank bij een Continental Edison radio??
DS21 i.e. Pallas 1971
C6 3.0 HDi Exclusive 2012
robbedoes schreef:Weet iemand hoeveel ohm speaker ik moet hebben voor in de hoedenplank bij een Continental Edison radio??
Ik dacht gewoon 4 ohm
Ajeto!!!
Re: Car-audio
Frank Selen schreef:
Nog een foto ter verduidelijking.
mvg Frank
Leuk om te zien dat ook nog iemand op het idee is gekomen om het bovenin te bouwen Frank.
Ik heb een soort gelijke console al sinds begin jaren 90 in mijn DS.
Toen waren de CDspelers nog peperduur, en die wilde je ook graag houden. In het dash zat gewoon de continental edison, dus voor dieven absoluut niet intressant (nu wel helaas )
Ook heb ik met speakers in de console gexpirimenteerd maar dat gaf te veel storing op de CDspeler, waarschijnlijk door het magnetische veld.
Als de 19 de stalling uitkomt zal ik eens wat foto,s maken van mijn console en hoe de versterker/speakers/subwoofer weg gewerkt zijn.
Setup: JVC mp3 speler, JBL decade speakers, JBL subwoofer kist, Hifonics zeus versterker, en een behoorlijke condensator voor de piek spanningen.
Ajeto!!!
Leuk, Mike, ik ben erg benieuwd!!
Groetjes, Frank
1989-1996: DSuper5 ‘74
1996-2019: DS Break 23 ‘71
2005: BIOD Expert 6L ‘73
2019: Mercedes 350SL ‘74
2020: Honda Goldwing GL1000 1975
Citroëngarages in binnen- en buitenland
mike schreef:robbedoes schreef:Weet iemand hoeveel ohm speaker ik moet hebben voor in de hoedenplank bij een Continental Edison radio??
Ik dacht gewoon 4 ohm
MMMMMmm, lastig nu. Ik heb zowel als antwoord “een hoge weerstandsspeaker” gehoord als “gewoon 4 ohm”. Wat is het nu? Iemand?
DS21 i.e. Pallas 1971
C6 3.0 HDi Exclusive 2012