Oh jee, die ziet er wel heel strak uit hoor! Knap sutkje werk!
de auto is weer rijdbaar, maar niet street-legal. er moet nog een nieuwe claxon op (die ouwe doet als een hees badeendje, en heb ik niet meer aangesloten)
de todo-lijst:
claxon
mistlampen weer aansluiten
ik zoek zo’n C-stijl-ruitje links, deze is bagger en zit los
en dan moet het rechtervoorspatbord uitgedeukt, ouwe kreukeltjes, maar dan is hij weer strak
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Super mooie digt hel1, dat was de moeite wel waard zeker
Die zie ik graag eens op een meeting (wel zo mooi glimmend als nu he )
PrutsyLJ schreef:Wat vervoer jij toch allemaal voor gekke dingen achterin die DiGT dat je zon D-sluiting nodig hebt om te kunnen sjorren .
die sluiting is voor wanneer je een andere auto wilt slepen, zat vroeger bij een bx, rechtsachterin vrij hoog. de bx hoeft natuurlijk noooooit gesleept te worden
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Jdt schreef:Super mooie digt hel1, dat was de moeite wel waard zeker
Die zie ik graag eens op een meeting (wel zo mooi glimmend als nu he )
voor ik met de auto in jouw buurt kom ga ik hem eerst nog duizend keer poetsen…
maar even serieus, ik moet nog aan de gang met cleaner en polish en wat er meer is, er zitten een paar poetsplekken op de motorkap..
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
mssl schreef:Mooi ding hoor! Kom hier nog LPG in?
ja, op termijn, eerst even centjes verdienen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Die sluiting heb ik ook in mijn mk1 en de TRI heeft hem ook, ik dacht dat dat er standaard in hoorde.
...en dank jullie voor de komplimenten! zonder de draadjeskennis van alcyone was ik er nog niet klaar mee, hulde ook aan hem!!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Jdt schreef:Die sluiting heb ik ook in mijn mk1 en de TRI heeft hem ook, ik dacht dat dat er standaard in hoorde.
ja klopt, maar standaard bij citroën betekent niet dat het overal ook ingebouwd is
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:Jdt schreef:Die sluiting heb ik ook in mijn mk1 en de TRI heeft hem ook, ik dacht dat dat er standaard in hoorde.
ja klopt, maar standaard bij citroën betekent niet dat het overal ook ingebouwd is
Ah ok, heb me er ook nooit in verdiept eerlijk gezegd
Maar als ik het zo hoor heb je straks een zonnebril nodig als de digt in de zon staat te blinken
nou en daarom wil ik nooit een witte!! veel te fel in de zon
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Geweldig Hel1!!
Heel raar om mijn oude dashboard, dat jaaaren niet meer heeft gewerkt, ineens tot leven gewekt te zien worden! Jammer is wel dat je DiGT slechts een ton heeft gereden, maar het dashboard toch al 176.000 km aangeeft.
De Duitse heeft echter nog een hele mooie C-stijlruit. Kun je die niet overzetten op de DiGT?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Een klasse klus zeg, mijn complimenten! En ook nog een bougiesleutel voorin, is er nog een logica te ontdekken wanneer ze wel of niet eentje plaatsten?
XBXG schreef:Geweldig Hel1!!
Heel raar om mijn oude dashboard, dat jaaaren niet meer heeft gewerkt, ineens tot leven gewekt te zien worden! Jammer is wel dat je DiGT slechts een ton heeft gereden, maar het dashboard toch al 176.000 km aangeeft.
De Duitse heeft echter nog een hele mooie C-stijlruit. Kun je die niet overzetten op de DiGT?
hahahaha! mijn dashboard geeft gewoon 96.365, of weet ik veel hoeveel het is, aan. ik heb de teller aangepast aan de èchte stand van de motor.
en dat ruitje van de digit had al een barstje, en heeft de werklust en experimenteerdrang van mijn broertje niet overleefd
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
patje74 schreef:Een klasse klus zeg, mijn complimenten! En ook nog een bougiesleutel voorin, is er nog een logica te ontdekken wanneer ze wel of niet eentje plaatsten?
logica? we hebben het toch over type1 BX-en?
het zal geluk zijn.
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar