Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
ik gok op ‘Beige Barkhane Metallic’.
ik kan de vorige schrijver alleen bijtreden.
ik heb afgelopen zaterdag een proefrit mogen maken met de CCrosser 2.2 hdi
eens stuk off road en een stuk openbare weg..
ik was zeer onder de indruk, ok hij is stugger dan de C5 maar voor de rest rijdt hij echt fantastisch..
jaco schreef:Ik heb inmiddels het genoegen gehad met een C-crosser te rijden, maar dat was eens maar nooit weer. Wat rijdt dat horkerig zeg, zo’n korte hoge auto zonder HP. Ik zag de hele tijd de neus voor me op en neer springen en het voelde ook behoorlijk stuiterig. Daarbij vind ik het stuur te klein en de meters zitten te ver weg en zijn slecht leesbaar (mede omdat het kleine stuurtje een deel van het zicht op de meters ontneemt).
De C4 is hard geveerd, maar rijdt best OK. De C-crosser echter rijdt als een stuiterbal. Het voelt niet eens zo hard aan, maar hij is nogal springerig.
Ik werd vorige week onaangenaam verrast door het rijcomfort van de identieke Mitsubishi Outlander.
Een wiebelig ding inderdaad, ik denk een combinatie van te hoog op zijn poten en te slap geveerd en daardoor niet stabiel aanvoelend.
De stoterige 2.4 motor die niet erg soepel oppakt en de prehistorische versnellingsbak (is dat ding wel gesynchroniseerd?) deden de rest.
Wat een hok. Laten ze weer echte autoos gaan maken.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 229
- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
Joep Crosser schreef:Ik zit op dit moment op een telefoontje te wachten voor de levering van mijn C-Crosser. Er staat er nu één in de showroom van mijn dealer waar WEL Bluetooth in zit, en in de nieuwe folder staat dat de Exclusive nu inclusief Bluetooth wordt geleverd.
Ben erg benieuwd of ik straks wel of geen Bluetooth heb. Aan de dealer hoef ik het niet te vragen want die geeft alleen maar ontwijkende antwoorden. Hij zou overigens wel willen bekijken of de Bluetooth van die showroom-auto in de mijne overgebouwd kan worden. Dat is toch wel coulant, mits dat lukt natuurlijk.
In de nieuwste prijslijst van september 2008, zie http://www.citroen.nl/NR/rdonlyres/7DB7A5A6-E1AC-4559-A323-611033463978/0/Ccrosserinternetseptember2008.pdf staat ook nog steeds vermeld dat er bluetooth leverbaar is. Dus wat is het nu?
Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5