














Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-02-2007
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Pijnlijk als ik er naar kijk. Doet ook weer herinneringen op van toen we een keer inparkeerden. Op de hoek voorin het vak stond een betonblok dat net de hoogte had van onze voorbumper. Het rubberen stootblok heeft toen een leijke schade voorkomen, het ging hier uiteraard ook niet hard.
In ieder geval succes en hopelijk is het allemaal snel weer opgelost !
DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.












































Totaal aantal Berichten: 25640
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
OOOOO WAT ZONDE!
Je hebt je ogen uit je kop staan schamen natuurlijk en al je vrienden gniffelend op de oprit?
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>





Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
die waren muisstil en zeiden niks, ze kennen mij door en door en verwachte een scheldcannonade van hier tot yesterday. Maar ik was zo ontdaan, dat ik alleen maar “dat is niet zo mooi” kon uitbrengen.
Gelukkig komt morgen of overmorgen de schade expert en dan zullen we zien wat dit geintje moet gaan kosten.
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel












































Totaal aantal Berichten: 25640
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
was je all risk verzekerd? (assurancetourix?)
ops:
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>





Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
jazeker, voor deze auto kan ik dat betalen. En daarbij is hij dat ook meer dan waard. Een beetje schade is al gauw meer dan duizend euro, en in dit geval duizend keer drie (volgens de garagehouder).
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel












































Totaal aantal Berichten: 25640
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ja 3000 zit je wel aan. Gelukkig wordt ze weer helemaal nieuw.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>





Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
wat is all risk toch mooi (al hoewel dit liever niet had uiteraard); de schade wordt geraamd op 5000 euro!!!!!
Morgen hoor ik wat er allemaal vervangen wordt.
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Is ie al hersteld????
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95





Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Nee, nog niet. Er wordt aan gewerkt. De garagist (heet dat zo?) is bezig geweest met het verzamelen van de onderdelen. Het glaasje van de verstraler was nogal lastig te vinden. Ik hoop dat ik de auto met een week (of twee) op kan halen, dan ik nog even genieten voordat ik hem stal voor de winter. Met twee weken heb ik een weekeindje weg met mijn vrienden en ik hoop dat ik dan kan rijden. We gaan naar Venray, wat al gauw 2 en half uur rijden is van hier.
Giel
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel





Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Vandaag ben ik weer effe wezen kijken bij de dame. Alle onderdelen zijn onderhand binnen en er wordt rustig begonnen aan de revalidatie. Helaas gaat er wel wat tijd overheen, het is geen haastklus en het mooie weer is bijna over.
Op de fotos hieronder zie je dat de polyester keienvanger er onder zit en dat de glaasjes van de verstralers er al weer in zitten.
Nu zit ik er over te denken om er direct een 123 ontsteking in te laten zetten. Kan je dit zelf gemakkelijk doen bij een 23ie en wat komt er allemaal bij kijken; andere bougies, bobine (of niet).
En wat moet dat kosten?
Giel[/img]
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Kijk aan, goed nieuws.
Prachtig dat het goed komt. Ik hoop dat je weer snel kan genieten van deze mooie dame.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Nog nieuws? Is ie al klaar?
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95





Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Nee, helaas nog niet, maar er zit schot in de zaak. Al het vervangende plaatwerk (keienvanger, motorkap, linkervoorscherm) zat vorige week op de auto gemonteerd. Het was de bedoeling dat het deze week zou worden gespoten. Dan is het alleen nog maar een zaak van monteren lijkt mij.
Het zal niet lang meer duren lijkt mij.
Mooi, want dan kan ik beginnen aan de volgende projecten. 123 ontsteking monteren, lpg, dakrand middenvoor, etc..
Mooi zo’n hobby, je bent nooit klaar.
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel





Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Vrijdag weer even wezen kijken bij de ds.
Gelukkig voorspoedig nieuws; hij staat bij de spuiter. Volgende week komt hij terug en kan hij worden afgemonteerd. Ik zal zo spoedig mogelijk fotos plaatsen van de “nieuwe” neus.
Giel
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel