Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gefeliciteerd! Dan kunnen de TRS en de RE volgende week eens even meeten!
Velgjes heb ik niet voor je, die ga ik lekker zelf houden , maar ik ben wel het zelfde van plan. Kunnen we samen opwerken!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
BX19trs schreef:Vanaf vandaag met nwe APK tot 10-09-2008!
Heeft er iemand nog een setje progress-velgen liggen die nog recht zijn??
Ik wil ze zilver gaan spuiten a-la type 1 en dan voorzien van nieuwe banden.Emiel
Gefeliciteerd met de APK. en succes met het zoeken van de velgen Persoonlijk vind ik het mooie velgen en ik denk dat ze bij deze type 1 goed tot hun recht komen
Ik weet niet of je mijn opknap progress draadje wel eens hebt gelezen?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
patje74 schreef:Gefeliciteerd! Dan kunnen de TRS en de RE volgende week eens even meeten!
Velgjes heb ik niet voor je, die ga ik lekker zelf houden , maar ik ben wel het zelfde van plan. Kunnen we samen opwerken!
Is een goed idee, ik heb alle spuitbussen op voorraad…..
Emiel
Gaaf ding man!
McDean schreef:BX19trs schreef:Vanaf vandaag met nwe APK tot 10-09-2008!
Heeft er iemand nog een setje progress-velgen liggen die nog recht zijn??
Ik wil ze zilver gaan spuiten a-la type 1 en dan voorzien van nieuwe banden.Emiel
Gefeliciteerd met de APK. en succes met het zoeken van de velgen Persoonlijk vind ik het mooie velgen en ik denk dat ze bij deze type 1 goed tot hun recht komen
Ik weet niet of je mijn opknap progress draadje wel eens hebt gelezen?
Qua uiterlijk zijn ze wel ok maar het is alleen zo jammer dat je met die ondingen nooit weet hoelang de band op spanning zal blijven.
Ich bin ein Breaker
Ik denk zelf dat een nieuw ventiel en een goed opgeschuurde en glad pasvlak van de band ervoor zullen zorgen dat ie niet snel leeg zal lopen.
Er zijn zelfs van die goedjes zoals vloeibaar rubber die ervoor zorgen dat ie niet meer kan lekken..
Er waren/zijn inderdaad wel eens wat problemen met die velgen, ik vind echter een setje BX-sport-velgen weer een beetje overdreven op een 1400 en een setje mooi gespoten progress leek me wel leuk!
Emiel
Zoals reeds eerder verteld Emiel: schitterende BX!
Wat betreft de velgen: ik vind de huidige wieldoppen mooier staan.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Zoals reeds eerder verteld Emiel: schitterende BX!
Wat betreft de velgen: ik vind de huidige wieldoppen mooier staan.
Horen de TRS-dopjes ook op een 14RE?
Ich bin ein Breaker
Volgens mij horen die erop. althans dit is de tweede 14RE die ik koop met deze dopjes!
Emiel
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
karel schreef:Horen de TRS-dopjes ook op een 14RE?
Ja, het zijn de standaard doppen op de 14RE, 14TE, 16RE, 16RS, 16 TRS en 16TRi. De 14E ook dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.
Eveneens ben ik tevens ook.
Nog gefeliciteerd met de APK!!
Ik heb er eigelijk wel ergens spijt van dat ik hem weggedaan heb ops: Het was zo’n heerlijk simpel machientje
Ik ben benieuwd naar het velgen verhaal. Ik heb die velgjes onder de digit zitten, en vind het zeer mooi staan icm bleu romantique.
Succes iig!
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Ik ben de hele avond druk in de weer geweest met het schuren van 4 sport-velgen…
185/60/HR14 eronder denk ik maar…
Emiel
Velgen schuren, hoe doe je dat? Met de hand of met een apparaat?
En met wat voor schuurmateriaal?
BX19trs schreef:Ik ben de hele avond druk in de weer geweest met het schuren van 4 sport-velgen…
185/60/HR14 eronder denk ik maar…Emiel
Hmm, jammer ik denk dat de progress velgen beter zullen staan. Die dingen zijn toch ook vaak op een deauville geleverd? Zou toch wel redelijk makkelijk aan te komen moeten zijn…
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Het kopen van die velgen is ook geen probleem maar die sport-velgen worden als nieuw…. misschien wil ik ze dan wel ruilen… tsjah eerst maar spuiten morgenavond..
Emiel