wrak azu gevraagd / gezocht
Desmond
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 106

Gepost: 05 september 2007 01:48 AM

hoi hoi citrofielen…

in het topic cx heb ik hier nog niet veel rondgeneusd….maar ik kom direct ter zake Smile

zelf rijd ik met een citroen ds voor dagelijks gebruik….het is dan ook mijn eerste auto die ik gekocht heb en waarmee ik nu al een dik jaar mee rij:)

hier en daar eens een klein mankementje maar voor de rest rijd de wagen super….ik hoop dat dit ook zo blijft…
nu..mijn ds staat kwa looks niet 100% in orde…ik wil men ds restaureren en ben op zoek naar een vervangwagen.

Ik had al gekeken voor iets gewoons…maar als je citroen gewoon bent, en zeker een ds…dan is overstappen naar een gewone auto niet leuk.

VANDAAR….een cx???

nu uit aankoopervaring van men ds besef ik dat je pas achteraf goed beseft op welke punten je moet letten bij de aankoop van de wagen…zeker als het je eerste keer is bij een bepaald type van wagen…

Nu vroeg ik me af…
*is een cx algemeen duurder is in aankoop dan een ds?

*Is hij onderhoudsvriendelijker?? (ik heb al horen zeggen dat cx iets moeilijker is om aan te werken en onderhoudskosten duurder)zelf kan ik niet echt sleutelen maar volg hier wel avondschool voor..

*De kwestie dagelijks gebruik??.....Smile dat is bij een ds en andere wagens hetzelfde…de ene zegt ja…andere zegt nee….maar ik schreeuw ja! :d
zelf heb ik nog geen denderende problemen gehad met men ds, en de aankooprijs lag rond de 4500 euro

*ik heb al cx’en zien staan rond de prijs van 2000 a 2500 euro…ik besef dat je hiervoor geen kanjer van een wagen koopt….maar op welk bedrag mag je rekenen voor een cx die technisch in orde staat met schoonheidsfouten??

*welke punten moet je echt op letten?

er zullen mij zeker nog vragen te binnen schieten ...

alvast bedankt om jullie enthousiasme te delen…hoop ik :p

groeten

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook