Ja, toedeledokie. Ik heb het beeld eens stil gezet om het goed te bekijken. Op de C-stijl zit een rechthoekig plaatje meet daarop het Pallas plaatje en die laatste zit toch echt scheef op de eerste. Ik kan er echt niets anders van maken. een hoek van ergens tussen de 5° en 10° schat ik zo.
Maar laten we er hier niet te lang over doorgaan, dat wordt veel te off-topic.
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Toch nog effe (het gaat nog steeds over auto’s op het Lustrumevenement )...
Ik heb er eens naast gestaan en misschien heeft het te maken met de hoek van waaruit is gefilmd ofzo (zal zo het filmpje nog eens bekijken), maar meer dan een graad of 2 zitten die badges niet uit het lood (al was wiskunde nooit mijn sterkste vak). Ik laat het lekker zo zitten, het zou op zich wel mooi zijn als ik ooit ergens “nieuwe” (als in niet verweerde) badges zou vinden, maar ik vind het best zo. Het blijft een auto van 30 jaar oud en van mij hoeft ie echt niet beter dan nieuw te worden.
Er zijn wel meer dingen die niet helemaal kloppen aan een/mijn CX, maar dat hoort er ook een beetje bij. Zo perfect als de Prestige van Jan van Gompel hoeft ie van mij niet te worden, die is beter dan nieuw, daar durf ik de weg niet meer mee op…
Weer on topic: wat was dat leuk he, dat Lustrumevenement.
In de Autoweek verschijnt er binnenkort nog een artikel over.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
jaco schreef:Ja, toedeledokie. Ik heb het beeld eens stil gezet om het goed te bekijken. Op de C-stijl zit een rechthoekig plaatje meet daarop het Pallas plaatje en die laatste zit toch echt scheef op de eerste. Ik kan er echt niets anders van maken. een hoek van ergens tussen de 5° en 10° schat ik zo.
Maar laten we er hier niet te lang over doorgaan, dat wordt veel te off-topic.
om nog even fftopic door te gaan… ik ben echt niemand die eigenwijs is en altijd gelijk wil hebben maar toch hoort het zo, het vlakje zit recht en het venstertje met “pallas"erin loopt bijna evenwijdig met de lijnen van de deuren.
heb ook het filmpje op pauze gehad en mijn eigen pallas gecheckt..
als je goed kijkt ( had geen betere foto en heb geen zin om er een te maken ) zie je dat er bij het pallas plaatje ook scheef op dat vlakje zit dat mee loopt met de luchtsleuven in het schildje zit op de c-stijl..
maar ach als jij vind dat ie scheef zit mag dat hoor
en het was zeker een leuk weekend
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Nou vooruit dan. Of het nu zo hoort of niet, mij stoort het in ieder geval. Tegelijkertijd kan ik Freek ook best begrijpen als hij zegt: “het was al zo, dus laat ik het zo”. Jouw auto blijft een beauty en ik bewonder ‘m keer op keer.
De Chapron van Harald daarentegen is een heel ander verhaal, maar daar ga ik dit topic verder niet aan vuil maken. Het enige wat ik er over wil zeggen dat ik het doodzonde vind dat zo’n unieke wagen zo’n gemakzuchtige behandeling heeft gekregen.
En Freek, ik ben het geheel met je eens. Het was een erg leuk evenement, ook al waren er wat dingetjes voor vebetering vatbaar. Ik heb een fantastisch weekend gehad en kijk nu alweer uit naar het volgende lustrum.
En de Autoweek houd ik ook in de gaten.
ben nu ook mijn pallas aan restaureren en ik hoop dat ik dolblij ben met het eindresultaat en wat een ander daarvan vind zal mij eerlijk gezegd aan mijn k…t roesten
anderzijds is het wel eerlijk maar je moet natuurlijk niet vergeten dat iedereen er heel veel tijd ,geld en moeite in stopt en dan is het niet leuk als hier iemand keihard roept van; ik vind dat of ik vind zus of zo.
tis nu eenmaal allemaal makkelijker gezegd als gedaan en verder zal ik dit topic niet vervuilen
Groet Roy
xm'metje schreef:ben nu ook mijn pallas aan restaureren en ik hoop dat ik dolblij ben met het eindresultaat en wat een ander daarvan vind zal mij eerlijk gezegd aan mijn k…t roesten
anderzijds is het wel eerlijk maar je moet natuurlijk niet vergeten dat iedereen er heel veel tijd ,geld en moeite in stopt en dan is het niet leuk als hier iemand keihard roept van; ik vind dat of ik vind zus of zo.
tis nu eenmaal allemaal makkelijker gezegd als gedaan en verder zal ik dit topic niet vervuilen
ben ik het helemaal mee eens
Ik besef heel goed hoeveel tijd, geld en energie er in zo’n restauratie gaat zitten. En ik zie het mezelf ook niet doen. Alle respect dus voor degenen die aan zo’n klus beginnen. Begrijp me niet verkeerd.
Maar we zitten hier wel op een forum en een forum is een plek waar je meningen en ervaringen kunt uitwisselen. In dat kader geef ik mijn persoonlijke mening en die probeer ik over het algemeen zo goed en nauwkeurig mogelijk te onderbouwen. Dat moet toch kunnen?
Of is het de bedoeling dat we elkaar hier doodknuffelen?
De reden dat ik hier niet over de auto van Harald Kruithof ga uitweiden:
Hij hangt hier zelf niet rond, dus wat is het nut om zijn auto uitgebreid te gaan bekritiseren, terwijl hij niet de kans krijgt een tegenreactie te geven.
jaco schreef:Ik besef heel goed hoeveel tijd, geld en energie er in zo’n restauratie gaat zitten. En ik zie het mezelf ook niet doen. Alle respect dus voor degenen die aan zo’n klus beginnen. Begrijp me niet verkeerd.
Maar we zitten hier wel op een forum en een forum is een plek waar je meningen en ervaringen kunt uitwisselen. In dat kader geef ik mijn persoonlijke mening en die probeer ik over het algemeen zo goed en nauwkeurig mogelijk te onderbouwen. Dat moet toch kunnen?
Of is het de bedoeling dat we elkaar hier doodknuffelen?
De reden dat ik hier niet over de auto van Harald Kruithof ga uitweiden:
Hij hangt hier zelf niet rond, dus wat is het nut om zijn auto uitgebreid te gaan bekritiseren, terwijl hij niet de kans krijgt een tegenreactie te geven.
tuurlijk ieder zijn mening knuffelen? tenzij het mooie vrouwen of citroens betreft
Groet Roy
Mooie vrouwen knuffel ik, citroëns kruip ik gelijk helemaal in om eens lekker te rijden.
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Goh ik doe juist precies het omgekeerde.
ops:
(sorry)
Mulder schreef:Goh ik doe juist precies het omgekeerde.
ops:
(sorry)
ik moest wel lachen…
ot: wanneer en welke autoweek?
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Wat een geweldige foto’s zijn er geplaatst. Sommigen zijn qua compostie en licht een lust voor het oog. Prachtig. Inmiddels heb ik ook het autovisiefilmpje gezien, een ware lofuiting naar de CX.
Nu nog “even” al die foto’s doorworstelen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 199
- XM V6 3.0 exclusive LPG-G3
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Er zou ook een hele mooie witte 22 trs op frans kenteken hebben gestaan dat weekend.
Iemand gezien ????
22 trs 75.000 km nieuwstaat
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Wat dat stuk in Autoweek betreft: dat beginnen wij ons zo langzamerhand ook af te vragen… Ik zie net dat er volgende week een artikel in staat van het 60-jarig jubileum van de VW Transporter. Daar zat volgens mij nog een heel aardig evenement vóór maar daar lezen we vooralsnog niks over…
Mooie foto’s Dolf.