In de autoweek daarna staat het artikel in zag ik .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Waar zie je dat? Zie het op de site van AW nergens staan, of kijk ik eroverheen?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
In de laatste autoweek staat het achterin .
Onder de kop : wat volgende week in autoweek .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
He he, eindelijk is vandaag, 24 oktober 2007, Autoweek nr. 43 verschenen met een artikel over 15 jaar Citroën CX Club Nederland.
Aardige foto’s. Typische Autoweek-tekst erbij. Opvallend: geen echte rij-indrukken weergegeven, terwijl er toch met een aantal auto’s is gereden.
Citroën CX 25 GTI TURBO 2, C’est Démon!
Surf eens naar: http://www.citroen-cxclub.nl/
Ex DS 21 Pallas (1969)
Ex CX 25 GTi T2 (1987)
Ex XM V6 Exclusive Aut. (1998)
Nou in Hoofddorp nog geen nieuwe Autoweek te koop!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Zeg Edwin, wat heb je die mensen van Autoweek nou betaald om zo prominent in beeld te mogen op de openingspagina…?
Heb hem al wel gehaald maar nog niet gelezen, maar deze eerste indruk wilde ik je niet onthouden…
edit: inmiddels het artikel gelezen. Vind er eigenlijk weinig mis mee. Wel jammer inderdaad dat er geen rij-impressie(s) in voorkomen.
Euhhh… niets, wel een ritje aangeboden . Hé Freek, was jij toen niet de navigator en zat ik lekker achterin te relaxen ?
De opmerking “typische Autoweek tekst” is niet negatief bedoeld. Het schetst een sfeerbeeld van het evenement met wat anekdotes c.q. verhalen van CX-eigenaren.
Overigens: niet echt naar voren komen m.i. de sterke kanten van de CX, de punten die de CX zo bijzonder maken. Of ben ik gewoon te verliefd op de mijne ???
Citroën CX 25 GTI TURBO 2, C’est Démon!
Surf eens naar: http://www.citroen-cxclub.nl/
Ex DS 21 Pallas (1969)
Ex CX 25 GTi T2 (1987)
Ex XM V6 Exclusive Aut. (1998)
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Het is misschien een kwestie van durven toegeven dat een CX een erg fijne auto is?
Dat kan toch niet, een ontwerp dat al zo oud is??
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Verdorie, hier in de regio heb ik ‘m nog nergens te koop gezien…
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
khebm!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
wie stuurt er mij eentje op?
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Peebee me je adres maar even, dan regel ik dat wel.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik kijk wel of ik hem kan kopen morgen, dan stuur ik jou een scan.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Edwin van Seggelen schreef:Euhhh… niets, wel een ritje aangeboden . Hé Freek, was jij toen niet de navigator en zat ik lekker achterin te relaxen ?
De opmerking “typische Autoweek tekst” is niet negatief bedoeld. Het schetst een sfeerbeeld van het evenement met wat anekdotes c.q. verhalen van CX-eigenaren.
Overigens: niet echt naar voren komen m.i. de sterke kanten van de CX, de punten die de CX zo bijzonder maken. Of ben ik gewoon te verliefd op de mijne ???
Inderdaad. Het mag een wonder heten dat we ooit op Het Stoetenslagh zijn wedergekeerd…
Maar je hebt gelijk, het gaat vooral over de verhalen achter de auto (dus die van de berijder) en jammer genoeg niet over hoe geweldig lekker het rijdt. Maar goed, het zijn wel weer 3 pagina’s fraaie plaatjes en een positief verhaal, da’s ook wat waard.