Zo Binnenkort gaat de motor er weer in en dan kan de Break afgebouwd worden. Jammer alleen dat het langer duurt dan verwacht omdat ik het erg druk had met mijn werk en zodoende de laaste tijd weinig aan toe ben gekomen ops: Maar daar gaat nu verandering in komen en gaan er weer vol tegen aan
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
De tijd gaat gewoon snel Dennis, daar doe je niets aan.
Heb je nog foto’s dan weet je me wel te vinden.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ja dat is waar tijd vliegt inderdaad
Zodra ik ga opbouwen dan stuur ik je weer een paar plaatjes.
hartstikke top weer Patrick
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik heb van Dennis weer wat foto’s ontvangen, dus meteen maar even plaatsen hier. Helaas is zijn eigen toestel kapot gegaan waardoor de kwaliteit van deze foto’s niet optimaal is. Dennis zal het verhaal er bij zetten, eerst laten we de foto’s even voor zich spreken.
en nog wat huisvlijt:
Dennis, petje af. De break ziet er prachtig uit. Ik moet echt hoognodig bij je langs komen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Respect!
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
He bah wat mooi.
Betekend dat ik weer mij best moet doen om het net zo mooi te krijgen
Dat ziet er mooi uit!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Is iemnd die datum’s op de foto ook al opgevallen ??
We leven in het jaar 2094
Eindelijk is de Break op wat kleine dingen na helemaal af
De Gs is toch helemaal overgespoten omdat ze in de garage tegen de muur aan was gerold en de deuren daardoor waren beschadigd
Maar geluk bij een ongeluk ze is nu helemaal gaaf en overal even wit want het kleur verschil stond mij en de spuiter toch wel wat tegen. Nadeel was dat de hele Gs weer uit elkaar moest maar dat had ik er graag voor over Al met al heeft er toch heel veel werk aan gezeten ook technisch mankeerde er wel het één en ander aan. Maar ze rijd weer fantastisch en alles is weer lekvrij. Nu alleen nog een blauw kenteken aanvragen en een apk erop en kan ze tussen de rest van de verzameling
citro-power schreef:Is iemnd die datum’s op de foto ook al opgevallen ??
We leven in het jaar 2094
Kan je nagaan hoe lang het kan duren
Totaal aantal Berichten: 178
- C6 (2005-2012) 2.7 HDi Exclusive
- Xsara Picasso 2.0HDI
Hallo,
Is mijn GS geweest, heel fijn dat ie weer in handen van liefhebber is gekomen!!!!!!!!
Ik heb de auto in 2001 gekocht van iemand die hem uit ZFrankrijk heeft gehaald.
Het chassis was kei en kei hard alleen de witte kleur was dof en heb hem dus met de originele Citroen kleur over laten spuiten in de originele lak. Voor het overspuiten heb ik er nog een nieuw achterscherm in laten zetten ter vervanging van een die rot was onder de raam.
Verder is hij dinitrol behandelt bij Jan van Egmond in Alphen a/d Rhijn.
Het interieur was helemaal kapot en heb bij toeval een zo goed als nieuwe set op de kop getikt tijdens mijn vakantie in Zuid Frankrijk.
Ik ging weer CX rijden en heb hem verkocht aan een niet Citrofiel welke hem zo weer zat was en hem doorverkocht heeft aan een Belg die hem in no time in de puin wist te rijden….
De auto heeft mij zo’n 7000 euro gekost aan Spuiten, Dinitrol, aanschaf en oplapwerk. Ik denk dat het een van de gezondste is die er rondrijd.
Proficiat dus…
Dick.
Armoede = Je in iets anders moeten verplaatsen dan een Citroen…
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Erg leuk dat je hier een ex. eigenaar tegenkomt.
En dat zulke werkzaamheden lang kunnen duren weet ik alles van
Inderdaad erg leuk om de vorige eigenaar te ontmoeten
En dat hij dinitrol behandeld is daar kwam ik al heel snel achter
Het zit werkelijk overal. Zeer goed tegen roest maar om te sleutelen was het een ramp wat een smerige bende is het eigenlijk De factuur van de dinitrol behandeling heb ik er nog bij. Dat was ergens in 2002 gebeurd.
Ik had al een vermoeden dat er een nieuw achterscherm was gemonteerd.
Wat het interieur betreft daar ben ik heel zuinig op en hoop dat het nog lang heel blijft. Veel rijden zal de Gs niet meer gaan doen en al helemaal niet meer in de winter dan staat ze samen met haar zusjes in de loods
Waar ik alleen wel benieuwd naar ben is of ook alle boekjes en kenteken en papieren er nog bij zaten toen de gs werd gekocht in 2001
Nog bedankt voor de complimenten en zal haar heel goed verzorgen
- Xsara Picasso 2.0HDI
Heb geen documentatie meegekregen destijds, wel nog een hoop foto’s ook in originele staat (op foto’s van Martijn Citromobile kom je hem ook regelmatig tegen).
Komt geloof ik uit de Pyreneen buurt van Foix meer info kreeg ik niet los. Heeft heel zijn leven 1xp/week dienst gedaan voor markt bezoek (van gehucht naar iets groter gehucht, verder bekende verhaal ouwe vent werd slecht kinderen verkopen auto..bla bla..
Heb hem in 2006 verkocht via Marktplaats en kreeg bar weinig reactie terwijl in bijna concours staat….was blij dat ik er 2500 euro voor kreeg van iemand die wel goedkoop wilde proberen te rijden….met wat gezeur achteraf.
Er moet ook nog een lichtgroen metalic break uit 1973 van mij rondrijden (01-YB-68?) dat was ook een hele mooie met zgan groen stof bekleding (iemand van hier?). Verder nog een blauwe ‘77 club ook helemaal in de originele lak beide zelf uit Frankrijk gehaald en volledig gedocumenteerd.
Is idd een autootje om verliefd op te worden dus ben blij dat zij nu haar 3e leven krijgt. Had origineel 103K km gereden toen ik haar verkocht.
Dick.
- Xsara Picasso 2.0HDI
PS: Had er voor de verkoop ook nog 4 gloednieuwe originele Michelins onder gelegd. Motor lekte bij mij nog niet..
Heb nog een heel mooi typeplaatje liggen voor op achterklep onder ruit meen me te herinneren dat de huidige wat vaag was geworden.