Ik zoek de nieuwprijs van een C15 uit 1992. Ik heb al wat gezocht, maar niks kunnen vinden. Bij carbase hebben ze alleen personenauto’s.
Het is nodig voor het afsluiten van een verzekering.
Bedankt alvast.
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
En dan premieberekenen voor een auto verzekering. En dan kun je op een gegeven moment je auto uitzoeken en krijg je de nieuweprijs ook te zien
Visa 1.4 TRS schreef:
En dan premieberekenen voor een auto verzekering. En dan kun je op een gegeven moment je auto uitzoeken en krijg je de nieuweprijs ook te zien
Dank je, maar de c15 staat niet in het lijstje en dus moet je bij het type zelf c15 invullen, de catalogusprijs krijg ik niet te zien.
Re: C15 nieuwprijs
mssl schreef:easy schreef:Ik zoek de nieuwprijs van een C15 uit 1992. Ik heb al wat gezocht, maar niks kunnen vinden. Bij carbase hebben ze alleen personenauto’s.
Het is nodig voor het afsluiten van een verzekering.
Bedankt alvast.Tegenwoordig staat het BPM bedrag op de RDW site, waardoor je het kan ‘‘terugrekenen’‘. Volgens mij is dat nog niet het geval bij jouw C15, maar wie weet?
Over bedrijfwagens wordt toch geen BPM geheven?
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
easy schreef:Visa 1.4 TRS schreef:
Dank je, maar de c15 staat niet in het lijstje en dus moet je bij het type zelf c15 invullen, de catalogusprijs krijg ik niet te zien.
En wanneer je het kenteken invoert?
Dan lukt het wel!
€ 9370,-
Thanks.