maar wel een mooie kleur
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
patje74 schreef:@Hel1
Bleu Romantique!@Karel
Geweldig! Da’s beter dan dit! Sinds ik die type 2 spiegel er op geschroeft heb, voel ik steeds die hete Type1-politie-adem in mijn nek.
Wat vraag je er voor? Kan je hem opsturen? (heeft geen haast, eerst de koppeling vervangen enzo…)
Ik heb ‘m nog niet fysiek in handen maar speel ‘m wel kostprijs (weinig denk ik) aan je door als de staat boeiend genoeg is en je interesse hebt.
Als je op de 30e september in Raamsdonksveer op het BX club evenement bent zit het ding er in 3 tellen op (is maar 3 schroefjes) en ik heb altijd gereedschap bij me (nee, dit is niet elmer’s topic)
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
30 september zal niet gaan, dan ben ik mijn koffers aan het pakken voor een 14 dagen Curacao!
En inderdaad, hij zit er zo op. Ik heb vandaag deze er op gezet, zodat ik haar van de week veilig naar de stalling kan brengen on daar de bak er af te peuteren.
@Hel1
@hogervp
Zullen we dan een ritje in de TRS doen? Kom ik jou dan ophalen! Misschien komen we onderweg wel wat leuks tegen. (al of niet in scene gezet )
wat een prachtig exemplaar heb je aangeschaft zeg, chapeau!!!
en die kleur!!!!
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
patje74 schreef:
@hogervp
Zullen we dan een ritje in de TRS doen? Kom ik jou dan ophalen! Misschien komen we onderweg wel wat leuks tegen. (al of niet in scene gezet )
Niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Lijkt me leuk om te doen, maar moet even kijken of ik nog wat krediet heb hier thuis. “Ben je alweer weg, alweer een meeting met forummers, hoeveel komen er nu op de koffie”. dat werk zeg maar.
Maar zonder dollen, wanneer zou zoiets gaan plaatsvinden? Het heeft geen haast hè.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Allereerst moet Karle het nog binnen krijgen, ik verwacht dat het dan na mijn vakantie gaat worden. Dus ergens in de 2e helft van oktober.
Dus nog zat tijd om te kijken of er iets van MP op te route ligt. (en anders moeten we ons maar even verrijden! )
“Zeg Sandra, waar ik nu tegenaan ben gelopen?! Dit kon ik niet laten schieten, dat begrijp jij ook wel, toch?”
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
patje74 schreef:
“Zeg Sandra, waar ik nu tegenaan ben gelopen?! Dit kon ik niet laten schieten, dat begrijp jij ook wel, toch?”
P’cies, zo doen “ze” zelf ook altijd boodschappen!!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Erg fraaie Bixnix, patje! Leuk dat er nog originele Nederlanders in deze staat gevonden worden Veel plezier er mee.
hogervp schreef:patje74 schreef:
P’cies, zo doen “ze” zelf ook altijd boodschappen!!
kijk maar in de klerenkast, zeg je dan
Patje, kijk nu eens op sloperij Van der Dam in Oudehorne. Indien de linker spiegel daar nog op de beige BX 14E zit…. (vul zelf maar in).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Zeg Patje.
als je de koppeling vervangt, heb je deze 2 busjes ook nodig !
citroen nummers staan erop
de ene is van de aandrijving, het getande busje, en de andere is de oliekeerring.
en vergeet niet de pakking erbij te bestellen !..
verder de normale koppelingset met druklager en het beste is 10W40 ivm de versnellingsbak.
mvgr wupke
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Bedankt voor de tips! Aan de olie zat ik ook al te denken, ik ben snel geneigd om overal dikkere in te mikken, maar in dit geval lijkt mij dat niet handig.
Zijn er nog tips m.b.t. het merk koppelingsset ik het beste kan gebruiken, de prijsverschillen zijn minimaal, is dat ook zo met de kwaliteitsverschillen?
Valeo..
mvgr wupke
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
is luk trutspul? scheelt wel de helft in euro’s.
garagestmarien schreef:is luk trutspul? scheelt wel de helft in euro’s.
ik het er geen idee van of luk en andere merken beter of slechter zijn.
enigste wat ik wel weet is, dat je met valeo geen gedonder achteraf hebt…
en orginele onderdelen is denk ik toch de meest betrouwbare keuze..
mvgr wupke