Bart1989 schreef:Hierboven hadden jullie het over klokken, kan iemand is een vegia stel en een jeager stel naast elkaar zetten? Benieuwd naar het verschil..
Zie hier voor de verschillen tussen Veglia- en Jaeger-dashboards.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Inmiddels lekt / zweet de BX van Wouter niet meer. Gister hier op de brug heeft Stoterstangen90 diverse leidingen gehacked.
Wouter heeft er foto’s van.
Test
de hoogteregelaar heeft nu een eigen Octopus
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Nog bedankt Thijs en SS90 voor het fixen van de LHM-lekkage.
Gisteravond zag ik dat het glas van de linker koplamp scheef hing. Dit gebeurde vorig jaar ook al bij de rechter koplamp, dus een grote verrassing was het zeker niet.
Zo zag het er vanmiddag nog uit:
Momenteel zit er een andere koplamp in.
Er bevinden zich steeds meer krassen en deuken in de BX, en gisteren is daar een hele lelijke kras bij gekomen. Volgens mij heeft iemand zich met een sleutel afgereageerd op de motorkap van mijn BX…
Ami 8 Club (1970)
Zulke lui zou je toch de tering in trappen als je zoiets ziet!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 6133
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Zucht…. Wat is dat toch met BX-en en afgunst…
NASTY, zieke lui
XBXG schreef:Nog bedankt Thijs en SS90 voor het fixen van de LHM-lekkage.
Gisteravond zag ik dat het glas van de linker koplamp scheef hing. Dit gebeurde vorig jaar ook al bij de rechter koplamp, dus een grote verrassing was het zeker niet.
Zo zag het er vanmiddag nog uit:
Momenteel zit er een andere koplamp in.
Er bevinden zich steeds meer krassen en deuken in de BX, en gisteren is daar een hele lelijke kras bij gekomen. Volgens mij heeft iemand zich met een sleutel afgereageerd op de motorkap van mijn BX…
getverderrie, toch niet bij mij op de parkeerplaats mag ik hopen.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Ik vrees van wel, want bij mij voor de deur heeft ie maar een kort nachtje gestaan…
Ami 8 Club (1970)
Oei dit is zeer naar!
Wellicht diezelfde lui die eens een voorruit van je C15 hebben gesloopt Pyt?
Er staat nog een Bleu Olympen kap in het magazijn….
Test
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Op zo’n moment bewijst het magazijn haar nut maar weer eens, zonder was je ongetwijfeld maanden, zoniet langer op zoek geweest naar een kap.
Nu wil het toeval dat de kap in het magazijn door ondergetekende zelf is gemonteerd van de BX 16 TRI XL-39-NN in 2003, maar dan nog is het te gek voor woorden, want dat tuig moet met zijn gore poten van mijn auto afblijven.
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Nu wil het toeval dat de kap in het magazijn door ondergetekende zelf is gemonteerd van de BX 16 TRI XL-39-NN in 2003, maar dan nog is het te gek voor woorden, want dat tuig moet met zijn gore poten van mijn auto afblijven.
Ja, dit soort vernielingen is altijd weer van het volkomen kansloze soort. Dan kan ik voor een winkelwagendeukje of parkeerschade nog wel iets meer begrijpen. Dat gaan dan vaak nog per ongeluk (of onverschillig wellicht) maar dit is opzettelijk…
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Smerige actie inderdaad. Ik vind het al bijzonder vervelend als een omaatje een deukje in mijn auto maakt op de parkeerplaats van het bejaardentehuis (mijn buren), maar hiervan krijg je behoorlijk jeuk in de vingers.
Toen vorige week dit gebeurde, heb ik met een ijzerdraadje de boel een beetje recht gehangen.
Echt super hangt het niet, want de uitlaat wordt nu iets naar rechts getrokken. Er is helaas vlak boven de uitlaat niet echt een punt waar ik de uitlaat op kan hangen. Nu maar hopen dat het zo kan blijven tot aan de volgende APK….
Ami 8 Club (1970)