30 van de 67
« Eerste  < Vorige 28 29 30 31 32 Volgende >  Laatste »

XBXG’s BX 14 [deel 2] verkocht!
Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 20 juli 2009 07:21 PM
  [ # 436 ]

Schroef er toch een injectiesysteem op, dan heb je geen gezeur meer met chokekabels en slechte afstellingen!

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6135

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 20 juli 2009 07:49 PM
  [ # 437 ]
XBXG schreef:

Waar zouden chokekabels in godsnaam besteld kunnen worden? Ik neem aan toch niet bij elke automaterialenzaak?  Rolling Eyes

Bij de dealer. Je koopt het geheel, met contactje eraan. Ik dacht niet dat daar ook een universele chokekabel voor was.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 20 juli 2009 10:52 PM
  [ # 438 ]

Jemig, wat zullen ze me raar aankijken als ik met die vraag bij de dealer kom…  Laughing

Ik ben benieuwd en ga het morgen meteen proberen.
Ik moet er overigens wel bij vermelden dat tijdens de ombouw van autochoke naar handchoke al bleek dat de kabel niet al te fris meer was.  Rolling Eyes

Overigens reed de BX weer als een naaimachientje vanmiddag.
Vorige week viel het me al op dat ie ´s ochtends soms op 3 cilinders reed bij gasgeven na het schakelen van 1 naar 2. Alleen vorige week maandagmorgen en vanmorgen ging het dus goed fout. Beide dagen ben ik midden op een kruispunt stil komen te staan. Wat voel je je ontzettend gefrustreerd op zo´n moment. Iedereen zit je maar aan te gapen terwijl je je BX naar de rechter baan duwt.  Confused
Daar komt ook een beetje de frustratie van vanmorgen vandaan.
Ik ben er zeker van dat ie het de rest van de week weer gewoon netjes gaat doen, maar het is toch wel apart dat nu 2 maandagen achter elkaar er gelazer is…  Confused

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27901

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 20 juli 2009 10:55 PM
  [ # 439 ]

Als je in het weekend dronken ben betekend dat niet dat je ook bier in je BX moet gooien Wink

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 20 juli 2009 11:21 PM
  [ # 440 ]
Profiel  

deur63
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2121

- BX Chic
Gepost: 20 juli 2009 11:40 PM
  [ # 441 ]

Kop op Wouter, je rijdt hartstikke veel in je BX, en ik denk niet dat veel mensen het klaarspelen om 40k relatief probleemloze kilometers te rijden in een auto van 20 jaar oud. Dat het nu tegenzit is gewoon vervelend, helemaal mee eens, maar ben blij dat je nu een aantal problemen hebt die tegelijk de kop op steken, anders heb je iedere maand wel iets kleins, en dan is de ergernis alleen maar groter.

Je bx is een plaatje, zoals heel erg veel bxen die je al hebt gehad. Deze is in een behoorlijk zeldzame kleur (ik zie ‘m althans nooit), en het zou zonde zijn als deze weg zou gaan….

Komt goed, toch?

BX Chic (1991 / 1992) DP-JP-60 - ontschorst, verse APK! - topic
Fiat Grande Punto (2007) 27-TP-XJ - dagelijks vervoer van mijn vriendinnetje
Pontiac Trans Am (1986) foto 1 - foto 2

Check ook eens mijn site!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27901

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 20 juli 2009 11:44 PM
  [ # 442 ]
Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 20 juli 2009 11:52 PM
  [ # 443 ]
deur63 schreef:

Kop op Wouter, je rijdt hartstikke veel in je BX, en ik denk niet dat veel mensen het klaarspelen om 40k relatief probleemloze kilometers te rijden in een auto van 20 jaar oud. Dat het nu tegenzit is gewoon vervelend, helemaal mee eens, maar ben blij dat je nu een aantal problemen hebt die tegelijk de kop op steken, anders heb je iedere maand wel iets kleins, en dan is de ergernis alleen maar groter.

Je bx is een plaatje, zoals heel erg veel bxen die je al hebt gehad. Deze is in een behoorlijk zeldzame kleur (ik zie ‘m althans nooit), en het zou zonde zijn als deze weg zou gaan….

Komt goed, toch?

Hoi Mark,

Ja, ik weet wel dat je gelijk hebt, maar ik heb in ruim 200.000 km in BX’en zelden pech gehad.  Rolling Eyes

Laten we het houden op de frustratie van stil komen te staan midden op een kruispunt, wat écht geen pretje is.

Daarnaast heb ik al enkele gezeik op m’n werk omdat ik een paar keer te laat ben gekomen wegens autopech.

Maar nog erger is het feit dat al m’n spaarcentjes nu in de APK en de bovengenoemde kleine probleempjes gaat zitten, waardoor ik mijn vakantie naar Frankrijk dus mooi kan vergeten.  Crying or Very sad
Al 3 jaar (sinds Eurocitro 2006) kijk ik uit naar volgende maand (Eurocitro 2009). Dat worden dus 2 weken aan het strand van Bloemendaal i.p.v. lekker in Frankrijk te zijn.

Profiel  

deur63
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2121

- BX Chic
Gepost: 20 juli 2009 11:58 PM
  [ # 444 ]
XBXG schreef:

Hoi Mark,

Ja, ik weet wel dat je gelijk hebt, maar ik heb in ruim 200.000 km in BX’en zelden pech gehad.  Rolling Eyes

Laten we het houden op de frustratie van stil komen te staan midden op een kruispunt, wat écht geen pretje is.

Daarnaast heb ik al enkele gezeik op m’n werk omdat ik een paar keer te laat ben gekomen wegens autopech.

Maar nog erger is het feit dat al m’n spaarcentjes nu in de APK en de bovengenoemde kleine probleempjes gaat zitten, waardoor ik mijn vakantie naar Frankrijk dus mooi kan vergeten.  Crying or Very sad
Al 3 jaar (sinds Eurocitro 2006) kijk ik uit naar volgende maand (Eurocitro 2009). Dat worden dus 2 weken aan het strand van Bloemendaal i.p.v. lekker in Frankrijk te zijn.

Ik begrijp je frustratie volkomen, ik ben gelukkig nog nooit stil komen te staan, heb wel eens rondgereden met een hoop rook uit het vooronder, en ook dat is absoluut geen pretje. Ik kan me echt voorstellen dat je baalt als een stekker, en dat je vakantie nou niet door kan gaan is enorm rot, ik zou je graag helpen met alles te fixen aan je bx, maar helaas kan ik dat ook niet.

Heel erg veel sterkte in ieder geval!

BX Chic (1991 / 1992) DP-JP-60 - ontschorst, verse APK! - topic
Fiat Grande Punto (2007) 27-TP-XJ - dagelijks vervoer van mijn vriendinnetje
Pontiac Trans Am (1986) foto 1 - foto 2

Check ook eens mijn site!

Profiel  

BunnY
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2035

Gepost: 21 juli 2009 12:22 AM
  [ # 445 ]

Troost jezelf met het feit dat mijn vakantie met het kapot gaan van de BX ook niet meer zal doorgaan. Je bent dus niet alleen Wink .

Maar denk gewoon aan dat gelukzalige gevoel dat je krijgt als je in je BiX rondrijdt Wink

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 21 juli 2009 12:24 AM
  [ # 446 ]

@XBXG;

Zoek je een complete chokekabel?
Of alleen de binnen of buitenkabel.

Ik heb namelijk nog wel aantal chokekabels liggen.  Wink

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 21 juli 2009 01:11 AM
  [ # 447 ]

De buitenkabel is nog wel goed. Het is echt de binnenste kabel die ik zoek.
De mijne is aan de korte kant. Wellicht dat een iets langere al wat helpt.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 21 juli 2009 10:57 AM
  [ # 448 ]

Vanochtend ging alles perfect.  Very Happy

Blijkbaar heeft mijn BX nu dus geen zin in maandagen.  Razz

Profiel  

Bart1989
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3180

Gepost: 21 juli 2009 12:31 PM
  [ # 449 ]

Wie wel Wouter.. Wie wel.. Cool

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 21 juli 2009 09:00 PM
  [ # 450 ]
XBXG schreef:

De buitenkabel is nog wel goed. Het is echt de binnenste kabel die ik zoek.
De mijne is aan de korte kant. Wellicht dat een iets langere al wat helpt.

Binnenkabels heb ik nog wel een aantal van liggen.
Meet de jouwe maar op, dan zal ik kijken of die van mij langer zijn.

Buitenkabel inkorten kan misschien ook een oplossing zijn?

Profiel  

30 van de 67
« Eerste  < Vorige 28 29 30 31 32 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook