He, wat vreemd; ik kwam deze meeting hier nog niet tegen. Toch wel kort dag onderhand. Lees er meer over in het draadje over deze meeting
Ich bin ein Breaker
Ik denk dat het hier niet stond omdat het een clubevenement behelst.
Maar niet leden zijn uiteraard ook welkom.
Test
Thijsvandebles schreef:Ik denk dat het hier niet stond omdat het een clubevenement behelst.
Maar niet leden zijn uiteraard ook welkom.
Dat dacht ik ook. Maar als je die niet uitnodigt - dan komen ze vast niet!
Dus, voor de duidelijkheid: ook niet-leden zijn welkom op deze meeting die georganiseerd wordt door de BX club.
Ich bin ein Breaker
Ik ben er niet jammer genoeg moet werken en vrij krijgen is erg moeilijk tegen woordig dus weer zonder mij een leuke meeting
The King is in de building
Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011
Citroen C3 14 exclusief 2003
Elvis schreef:Ik ben er niet jammer genoeg moet werken en vrij krijgen is erg moeilijk tegen woordig dus weer zonder mij een leuke meeting
![]()
Jammer maar helaas.
Over 25 jaar dan maar, op de BX-club 35 / BX 50 jaar meeting?
Enne, niet-leden die wél kunnen zijn uiteraard ook welkom!
Ich bin ein Breaker
Nou ik kom zeker wel hoor, heb net de BX alvast gewassen en in de Meguiars gezet… heb er die zaterdag namelijk geen tijd meer voor
Harm schreef:Nou ik kom zeker wel hoor, heb net de BX alvast gewassen en in de Meguiars gezet… heb er die zaterdag namelijk geen tijd meer voor
Ajakkie.
Nouja, zelfs een bezoeker met een vieze BX is beter dan helemaal geen bezoeker!
Ich bin ein Breaker
Harm schreef:Nou ik kom zeker wel hoor, heb net de BX alvast gewassen en in de Meguiars gezet… heb er die zaterdag namelijk geen tijd meer voor
Gelukkig, nog zo’n uitslover!!! ik heb de Cannes afgelopen weekend ook al gepoetst. Zaterdag nog ff uitzuigen en het dashboard afnemen, dan issie er helemaal klaar voor.
O ja, ook nog even de originele achterlichten erin zetten.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
macnail schreef:Harm schreef:Nou ik kom zeker wel hoor, heb net de BX alvast gewassen en in de Meguiars gezet… heb er die zaterdag namelijk geen tijd meer voor
Gelukkig, nog zo’n uitslover!!! ik heb de Cannes afgelopen weekend ook al gepoetst. Zaterdag nog ff uitzuigen en het dashboard afnemen, dan issie er helemaal klaar voor.
O ja, ook nog even de originele achterlichten erin zetten.
Ik zit in dubio: GTI of TurboD12.
mpostma schreef:macnail schreef:Harm schreef:Nou ik kom zeker wel hoor, heb net de BX alvast gewassen en in de Meguiars gezet… heb er die zaterdag namelijk geen tijd meer voor
O ja, ook nog even de originele achterlichten erin zetten.Ik zit in dubio: GTI of TurboD12.
Tja, da’s een luxe probleem. Ik heb besloten om de Cannes mee te nemen omdat dat hokkie er nog zo netjes uitziet. Blij dat ik hem vorig jaar gered heb van de sloop. Daarbij ben ik met de Cannes nog nooit op een meeting geweest, met de TZD Turbo al vaak zat. Die heeft na 5 jaren trouwe dienst inmiddels ook al genoeg “gebruikssporen”.
macnail schreef:mpostma schreef:macnail schreef:Harm schreef:Nou ik kom zeker wel hoor, heb net de BX alvast gewassen en in de Meguiars gezet… heb er die zaterdag namelijk geen tijd meer voor
O ja, ook nog even de originele achterlichten erin zetten.Ik zit in dubio: GTI of TurboD12.
Tja, da’s een luxe probleem.
Ik heb besloten om de Cannes mee te nemen omdat dat hokkie er nog zo netjes uitziet. Blij dat ik hem vorig jaar gered heb van de sloop. Daarbij ben ik met de Cannes nog nooit op een meeting geweest, met de TZD Turbo al vaak zat. Die heeft na 5 jaren trouwe dienst inmiddels ook al genoeg “gebruikssporen”.
Maakt ‘t uit, niet iedereen kan winnen, als je maar komt!
Ich bin ein Breaker
Poetsen ? !
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Poetsen ? !
Nah, met de Criezel zou dat de authenticiteit eraf halen. Laat ‘m maar zo, maak je de grootste kans op de troostprijs
Ich bin ein Breaker
Ik zit in dubio: GTI of TurboD12.
Tja, da’s een luxe probleem. Ik heb besloten om de Cannes mee te nemen omdat dat hokkie er nog zo netjes uitziet. Blij dat ik hem vorig jaar gered heb van de sloop. Daarbij ben ik met de Cannes nog nooit op een meeting geweest, met de TZD Turbo al vaak zat. Die heeft na 5 jaren trouwe dienst inmiddels ook al genoeg “gebruikssporen”.
Heb het al een keer geprobeert, maar het wil niet lukken om in twee BX-en tegelijk te rijden.
macnail schreef:Ik zit in dubio: GTI of TurboD12.
Ik heb besloten om de Cannes mee te nemen omdat dat hokkie er nog zo netjes uitziet. Blij dat ik hem vorig jaar gered heb van de sloop. Daarbij ben ik met de Cannes nog nooit op een meeting geweest, met de TZD Turbo al vaak zat. Die heeft na 5 jaren trouwe dienst inmiddels ook al genoeg “gebruikssporen”.
Heb het al een keer geprobeert, maar het wil niet lukken om in twee BX-en tegelijk te rijden.
![]()
Waar een wil is… Zit er geen trekhaak onder dan?
Ich bin ein Breaker
karel schreef:macnail schreef:Ik zit in dubio: GTI of TurboD12.
![]()
Waar een wil is… Zit er geen trekhaak onder dan?
Onder de diesel wel, maar de Cannes heeft er geen. Da’s op zich al; redelijk zeldzaam.
Kan natuurlijk ook zo’n autotransportvrachtwagen huren, dan kan de Deauville ook nog mee.