Hahaha, beetje gekke titel misschien, maar wilde jullie dit heugelijke feit niet onthouden.
Mijn dame heeft nu echt bewezen een echte Citroen te zijn, ik had al wel wat gekke storinkjes gehad, natuurlijk de ABS, CV, en wat andere gekke dingetjes, maar nu is er spontaan iets het gaan doen .
Zoals het vaker voorkomt doen niet alle interieurlampjes het meer, is ook niet verwonderlijk na zoveel jaren en kilometers, dus heb me er nooit aan gestoord dat het lampje in de asbak het niet deed.
Nooit gedaan ook sinds ze in mijn bezit is, nu ruim een jaar en 70.000km. Ik rijd altijd in het donker naar huis, en kan ondertussen prima op de tast de asbak vinden .
Van de week zelfde verhaal, draai een welverdiend shaggie(vind ik zelf dan he, ), doe het klepje open, schrik ik me bijna een beroerte, er kwam een donkergroene gloed ergens daar beneden vandaan, dacht dat de boel in de fik stond.
Maar, neehoor, niks aan het handje, zo, uit het niets, had het lampje in de asbak besloten maar weer dienst te gaan doen. Gaat ook niet meer uit, heb wat geklopt en getikt, dacht aan een draadje wat weer even contact maakte, maar lampje brandt en blijft branden!
Wat een geweldige en bijzondere auto’s zijn het toch, een soort zelfgenezend wonder op wielen.
Zweven of sideways…..... that’s the question
Haha, mijn lampje van de zij-airbags in mn Xantia ging branden. Besloot na een aantal dagen ook maar te stoppen.
Nu weken later is toch het besluit gevallen om weer te gaan branden en dat doet ze tot op de dag van vandaag.
Inderdaad: ik zou onder de stoel eens naar het groene doosje moeten kijken. Contactjes schoonmaken of het doosje er tussenuit knippen.