citroenc2 schreef:Daan88 schreef:citroenc2 schreef:dat schuifdak is dat helemaal orgineel en in wat voor staat
Zo te zien is dat schuifdak niet origineel (wel?)
nee idd hoort dat naar binnen te gaan
Fabrieksdak kan ook naar buiten hoor. Dit is echter een achteraf inbouwdak.
Als er echt een sloopmeeting wordt georganiseerd heb ik wel interesse in e.e.a. Met name mijn motorkap is minder, hoe is de lak van deze?
Voorkeur gaat echter uit naar behoud van deze auto…
Oké...
@Goofblikscha: Is afstand een probleem? Ennuh hij heeft 211000km.
@Tim1990: Mijn visie is dat iedereen die wat van de BX kan gebruiken hierheen komt, we het er gezamelijk afhalen, ze mij een donatie voor de onderdelen doen en dat het overschot (wat nog moet rollen, zei Jdt) opgehaald wordt en uiteindelijk echt op de sloop belandt. Dit alles onder genot van koffie, biertje en wat ouwehoeren denk ik…
@garagestmarien: De koppakking is het enige probleem voor zover ik weet.
@Matthijs2006: That’s the spirit
@citroenc2: de bxclub HOEFT er niks mee te maken te hebben, mag in principe wel hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd en hoe minder BX ik over hoop te houden zodat ik uit mijn kosten ben haha.
@citroenc2 vraag 2: Schuifdak is niet affabriek, maar zo’n inbouwding van mmmhm hoe heet dat merk ook weer…wel elektrisch.
@mvbbx: behoud kan ook, maar dan zullen we met z’n allen geheel in het belang van de BX de koppakking moeten vervangen, wat wat mij betreft ook goed is, dan kan hij daarna naar een liefhebber, want ik heb al wat anders gekocht. Weet echter niet wat ik dan aan onderdelen kwijt ben, wie het weet mag het zeggen.
Mzl. Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Ik geloof dat ik het verkeerde woord gebruikt heb bij mijn vraag, wat een sloopmeeting nou inhoud ops:
Ik zei BX-club (komt omdat de site van de BX club in mn balk onderrin open stond )
Maar ik bedoelde Club Magazijn ops: Gaan daar ook onderdelen heen, of gaat de rest naar de sloop?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
www.citrofiel.tk schreef:Oké...
@Goofblikscha: Is afstand een probleem? Ennuh hij heeft 211000km.
Ja.. Ik woon in de weekenden (2x per maand) op het vasteland, (valthermond) en heb dan niet echt tijd om even naar zeeland te rijden
Wat moet je trouwens voor de auto in zijn geheel hebben?
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Doe maar een bod, dan kijken we wel.
Ennuh ritje naar het prachtige Zeeland voor een BX, das heel niet onverdienstelijk (Jiskefettaal)...
Wat mij betreft mag de BXClub het restant hebben, maar dan moeten jullie wel helpen met het bij jullie krijgen, de sloop komt er namelijk gratis in ruil voor vrijwaring om als de auto nog “rolt”...
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik vind een koppakking-vervang-meeting een beter idee. Is minder werk dan slopen en misschien kan je hem nog wel voor een leuk bedragje van de hand doen.
Eveneens ben ik tevens ook.
Het lijkt mij heel verschrikkelijk zonde om zo’n Bix te slopen… Maar ik ben er wel bij als het gaat gebeuren. Inderdaad Matthijs, om er van te leren. (en om een zwart autoradioklepje te scoren)...
Maar Lars, als de wagen nog APK heeft en je wilt hem echt graag hebben willen wij hem wel naar Valthermond rijden.
Ger J Regtop
(seriewoordenaar)
~
Bier is nooit het antwoord.
Bier is de vraag.
Het antwoord, is JA
~
Citroen GSA-X3 (La Poubelle)
Citroen Saxo (mijn gebakje)
Hyundai Excel 1.5 automaat
Ow Tuk, ik denk weer niet na: lekke koppakking… Is natuurlijk een roteind duwen ops:
Njah, dus eerst koppakking vervang meeting en dan transport naar Valthermond????
Ger J Regtop
(seriewoordenaar)
~
Bier is nooit het antwoord.
Bier is de vraag.
Het antwoord, is JA
~
Citroen GSA-X3 (La Poubelle)
Citroen Saxo (mijn gebakje)
Hyundai Excel 1.5 automaat
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Desperado schreef:Ow Tuk, ik denk weer niet na: lekke koppakking… Is natuurlijk een roteind duwen ops:
Njah, dus eerst koppakking vervang meeting en dan transport naar Valthermond????
hup water erin en knorren maar
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
hup water erin en knorren maar
Tsja, dan kun je best een eind komen.
Maaruh kan ook met z’n allen de koppakking vervangen en vervolgens aan jou verkopen, ofzo…
Wie nog meer ideeën?
Ik moet hem namelijk toch 1 dezer dagen/weken opruimen…
Hans
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
www.citrofiel.tk schreef:
Wie nog meer ideeën?
Ik moet hem namelijk toch 1 dezer dagen/weken opruimen…Hans
Sja, als je al een koper hebt dan zou ik hem repareren. Zo moeilijk is een koppakking nou ook weer niet.
Eveneens ben ik tevens ook.
Oke dan, wie wil komen helpen en wanneer gaan we het doen.
Hans
www.citrofiel.tk schreef:Oke dan, wie wil komen helpen en wanneer gaan we het doen.
Hans
Ik kom alleen als we gaan slopen.
Zeg het maar, als er veel animo is voor sloop dan slopen we, anders repareren we…
Zeggen jullie het maar…
Hans
Vraag twee: WANNEER? Dit weekend beginnen?
Vraag drie: AL MENSEN ONDERDELEN RESERVEREN?
interesse? PB me je gezochte onderdeel en je prijs.
Hans