Het schijnt dat de auto niet helemaal 100% op LPG loopt, maar dat komt vast allemaal goed
Ik ken nog iemand in Friesland die goed is in het afstellen van gasinstallaties….
Maar geinig hoor, zo’n suffe xantia als aftraphok tot de echte auto weer 100% is!
hogervp schreef:Oei, ik voel een meeting opkomen. Ik zou hydractief weleens willen ervaren.
Het zal een heel verschil zijn met mijn comfortbollen Xantia.
Als het ding fatsoenlijk op LPG rijd, kar ik zo naar boven kost toch geen reet .
Harm schreef:Ik ken nog iemand in Friesland die goed is in het afstellen van gasinstallaties…. :Wink:
Maar geinig hoor, zo’n suffe xantia als aftraphok tot de echte auto weer 100% is!
Ik denk dat ik samen met mijn pa al een heel eind kom met de gasinstalatie. En ROFL @ 2e opmerking .
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Oh en dan nog: op gas moet je koken, en mijn tank is groter
Maar die in Friesland is expert hoor, met 1 draai aan een schroef zorgt ie ervoor dat ie niet meer op gas loopt. We hebben ‘t over E.B. te E. natuurlijk…
Misschien het overwegen waard dan . Als het niet lukt bij die gasboer leg ik er wel een turbodiesel in .
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Harm schreef:
Ik ken nog iemand in Friesland die goed is in het afstellen van gasinstallaties….
Vertel!!!
Emiel
edit: ik snap m… ops:
Ik heb nu ook de foto’s maar eens bekeken, en ik moet zeggen: wat een suf hok, er zit echt kraak noch smaak aan! Zeker zo zonder dakrails en met die wieldoppen, en in deze kleur.
Niet persoonlijk bedoeld hoor
Harm schreef:Ik heb nu ook de foto’s maar eens bekeken, en ik moet zeggen: wat een suf hok, er zit echt kraak noch smaak aan! Zeker zo zonder dakrails en met die wieldoppen, en in deze kleur.
Niet persoonlijk bedoeld hoor
Ook niet zo opgevat. Ik ben het dan ook niet met je eens qua design dan. Ik vind het zelf een mooie strak gelijnde auto. Niet superspannend, maar wel mooi. Wat betreft de wieldoppen ben ik het met je eens. Deze zullen dan ook ooit het veld moeten ruimen voor type II doppen of lichtmetaal.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 8162
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
dat gezanik over een Xantia van sommigen, het is gewoon de kift want het is een Citroën die bijna geen kuren heeft. Karakterloos zouden die lieden zeggen. Tuurlijk…...
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zoh, ik ben even naar binnen gegaan om te schuilen voor de regen. Maar, de auto staat op bokken, wielen deraf, naafmoeren los en ik was bezig met de fusees. Tot nu toe ging het allemaal vrij vlot *klopt af*. Verder zijn dus de remmen voor idd brand new evenals de voorbanden (van een of ander vaag merk).
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Gefeliciteerd! In tegenstelling tot sommige andere BX-rijders vind ik de Xantia wél heel erg mooi, de break is zelfs nog mooier dan de berline! En ook nog op g3.. Mooie koop, stiekem ben ik wel een beetje jaloers!
Eveneens ben ik tevens ook.
kijk dat is nou een leuk project en laat de rest maar lullen over jou xantia
check ook even je verdamper goed op lekage komt er veel voor op de installatie
hogervp schreef:dat gezanik over een Xantia van sommigen, het is gewoon de kift want het is een Citroën die bijna geen kuren heeft. Karakterloos zouden die lieden zeggen. Tuurlijk…...
Oh maar Xantia’s kunnen ook “karakter” hebben hoor!
mpostma schreef:hogervp schreef:dat gezanik over een Xantia van sommigen, het is gewoon de kift want het is een Citroën die bijna geen kuren heeft. Karakterloos zouden die lieden zeggen. Tuurlijk…...
Oh maar Xantia’s kunnen ook “karakter” hebben hoor!
Maar dan heb je een lelijke auto met karakter, daar zit je helemaal niet op te wachten
Test
Thijsvandebles schreef:mpostma schreef:hogervp schreef:dat gezanik over een Xantia van sommigen, het is gewoon de kift want het is een Citroën die bijna geen kuren heeft. Karakterloos zouden die lieden zeggen. Tuurlijk…...
Oh maar Xantia’s kunnen ook “karakter” hebben hoor!
Maar dan heb je een lelijke auto met karakter, daar zit je helemaal niet op te wachten
Ik wilde het net eens vriendelijk houden
mpostma schreef:Thijsvandebles schreef:mpostma schreef:hogervp schreef:dat gezanik over een Xantia van sommigen, het is gewoon de kift want het is een Citroën die bijna geen kuren heeft. Karakterloos zouden die lieden zeggen. Tuurlijk…...
Oh maar Xantia’s kunnen ook “karakter” hebben hoor!
Maar dan heb je een lelijke auto met karakter, daar zit je helemaal niet op te wachten
Ik wilde het net eens vriendelijk houden
Alweder mislukt
Test