2 van de 12
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

PrutsyLJ zijn Xantia 2.0 16v break - Nu met brandschade!
Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 29 september 2007 01:00 AM
  [ # 16 ]

Het schijnt dat de auto niet helemaal 100% op LPG loopt, maar dat komt vast allemaal goed

Ik ken nog iemand in Friesland die goed is in het afstellen van gasinstallaties…. Wink

Maar geinig hoor, zo’n suffe xantia als aftraphok tot de echte auto weer 100% is!

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 29 september 2007 01:05 AM
  [ # 17 ]
hogervp schreef:

Oei, ik voel een meeting opkomen. Ik zou hydractief weleens willen ervaren.
Het zal een heel verschil zijn met mijn comfortbollen Xantia.  Very Happy

Als het ding fatsoenlijk op LPG rijd, kar ik zo naar boven kost toch geen reet Laughing .

Harm schreef:

Ik ken nog iemand in Friesland die goed is in het afstellen van gasinstallaties…. :Wink:

Maar geinig hoor, zo’n suffe xantia als aftraphok tot de echte auto weer 100% is!

Ik denk dat ik samen met mijn pa al een heel eind kom met de gasinstalatie. En ROFL @ 2e opmerking Laughing .

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 29 september 2007 01:09 AM
  [ # 18 ]

Oh en dan nog: op gas moet je koken, en mijn tank is groter Wink

Maar die in Friesland is expert hoor, met 1 draai aan een schroef zorgt ie ervoor dat ie niet meer op gas loopt. We hebben ‘t over E.B. te E. natuurlijk…

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 29 september 2007 01:12 AM
  [ # 19 ]

Misschien het overwegen waard dan Mr. Green . Als het niet lukt bij die gasboer leg ik er wel een turbodiesel in Laughing.

Profiel  

BX19trs
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3830

- BX 19 trs
Gepost: 29 september 2007 01:14 AM
  [ # 20 ]
Harm schreef:

Ik ken nog iemand in Friesland die goed is in het afstellen van gasinstallaties…. Wink

Vertel!!!

Emiel

edit: ik snap m… Surprisedops:

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten

Gepost: 29 september 2007 01:21 AM
  [ # 21 ]

Ik heb nu ook de foto’s maar eens bekeken, en ik moet zeggen: wat een suf hok, er zit echt kraak noch smaak aan! Zeker zo zonder dakrails en met die wieldoppen, en in deze kleur.

Niet persoonlijk bedoeld hoor Wink

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 29 september 2007 01:42 AM
  [ # 22 ]
Harm schreef:

Ik heb nu ook de foto’s maar eens bekeken, en ik moet zeggen: wat een suf hok, er zit echt kraak noch smaak aan! Zeker zo zonder dakrails en met die wieldoppen, en in deze kleur.

Niet persoonlijk bedoeld hoor Wink

Ook niet zo opgevat. Ik ben het dan ook niet met je eens qua design dan. Ik vind het zelf een mooie strak gelijnde auto. Niet superspannend, maar wel mooi. Wat betreft de wieldoppen ben ik het met je eens. Deze zullen dan ook ooit het veld moeten ruimen voor type II doppen of lichtmetaal.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 29 september 2007 02:17 AM
  [ # 23 ]

dat gezanik over een Xantia van sommigen, het is gewoon de kift want het is een Citroën die bijna geen kuren heeft. Karakterloos zouden die lieden zeggen. Tuurlijk…...

Laughing

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 29 september 2007 01:50 PM
  [ # 24 ]

Zoh, ik ben even naar binnen gegaan om te schuilen voor de regen. Maar, de auto staat op bokken, wielen deraf, naafmoeren los en ik was bezig met de fusees. Tot nu toe ging het allemaal vrij vlot *klopt af*. Verder zijn dus de remmen voor idd brand new evenals de voorbanden (van een of ander vaag merk).

remmetjes

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 29 september 2007 02:04 PM
  [ # 25 ]

Gefeliciteerd! In tegenstelling tot sommige andere BX-rijders vind ik de Xantia wél heel erg mooi, de break is zelfs nog mooier dan de berline! En ook nog op g3.. Mooie koop, stiekem ben ik wel een beetje jaloers!  Smile

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 29 september 2007 04:46 PM
  [ # 26 ]

kijk dat is nou een leuk project en laat de rest maar lullen over jou xantia Wink

check ook even je verdamper goed op lekage komt er veel voor op de installatie Wink

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 29 september 2007 05:07 PM
  [ # 27 ]
hogervp schreef:

dat gezanik over een Xantia van sommigen, het is gewoon de kift want het is een Citroën die bijna geen kuren heeft. Karakterloos zouden die lieden zeggen. Tuurlijk…...

Laughing

Oh maar Xantia’s kunnen ook “karakter” hebben hoor!

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 29 september 2007 05:09 PM
  [ # 28 ]
mpostma schreef:
hogervp schreef:

Laughing

Maar dan heb je een lelijke auto met karakter, daar zit je helemaal niet op te wachten

Test

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 29 september 2007 05:13 PM
  [ # 29 ]
Thijsvandebles schreef:
mpostma schreef:
hogervp schreef:

Laughing

Maar dan heb je een lelijke auto met karakter, daar zit je helemaal niet op te wachten

Shocked Ik wilde het net eens vriendelijk houden Wink

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 29 september 2007 05:13 PM
  [ # 30 ]
mpostma schreef:
Thijsvandebles schreef:
mpostma schreef:
hogervp schreef:

Laughing

Shocked Ik wilde het net eens vriendelijk houden Wink

Alweder mislukt

Test

Profiel  

2 van de 12
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook