Totaal aantal Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-02-2005
- BX SPORT
- 2CV Special
Vandaag gezien, echt een super leuk busje, lijkt niet groot maar is aardig groot, en voor lange mensen ook ruim.
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
michel-16v schreef:Vandaag gezien, echt een super leuk busje, lijkt niet groot maar is aardig groot, en voor lange mensen ook ruim.
nog foto’s gemaakt ?
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-02-2005
- BX SPORT
- 2CV Special
Ik niet, iemand dat mee was wel.
Misschien dat die ze wil doorsturen….
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik vind hem ook wel erg grappig
Verder denk ik niet dat het de opvolger van de C15 is, dat is naar mijn idee de Berlingo al jaren.
XTR schreef:mijn idee:
ramen in de achterkant, het 1.6i-16V blok uit de C2 VTS erin, met bijbehorende sportstoelen, 16” wielen eronder, en aanbieden voor 17 mille !
heeft Citroen een toppertje !!!
Als er al een 1.6 16v in komt dan zal het niet logisch zijn die uit de C2 VTS te pakken met 120 pk..
Dan zal de 1.6 16v met 110 pk uit de C4, Xsara, C3 etc. genomen worden
Topic even verplaatst naar Citroën nieuws
Arjan Verkade schreef:Ik vind hem ook wel erg grappig
Verder denk ik niet dat het de opvolger van de C15 is, dat is naar mijn idee de Berlingo al jaren.
Hier misschien, maar op de thuismarkt is de C15 nog veel langer geleverd (tot 2005) en de Nemo is daar toch echt de C15 opvolger!
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik weet dat de C15 er net uit is in bepaalde landen
Heb het natuurlijk gewoon over hier
De Nemo wordt hier nu gewoon onder de Berlingo geplaatst.
2cv1988, Ami8 break1974, C1 Pack 2006
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Vorig weekend heb ik op de bedrijfsautorai (bedankt Citroën!) in de Nemo gezeten. Ik vond het karretje een verbazend lekkere zit hebben, daarnaast is de achterbak zeer ruim. De spruik “klein van buiten, ruim van binnen” is op dit model absoluut van toepassing.
Wat mij wel opviel was dat deze wagen haar zusjes veel opvallender bij Fiat en Peugeot in de stand stond. Op de een of andere manier doet Citroën het nooit echt lekkerop de beurzen.
Ook de Citroën dames waren amper achter hun desk weg te krijgen, terwijl ik bij Peugeot gelijk een tas met goodies in mijn handen gedrukt kreeg. En ook bij Fiat was de aandacht vele malen groter.
Misschien kwam het omdat ik er op de laatste dag was, maar dan zouden de anderen daar toch ook last van moeten hebben?
Maar ontopic, de Nemo is een leuke kar!
De Fiat komt eerst op de markt, wellicht verklaard dat, waarom er daar meer aandacht aan besteed werd.
De auto is ook meer Fiat dan PSA, met z’n onderstel van de Grande Punto. Volgens hen die er mee reden stuurt het prima en is comfortabel.
Cx van 0,31 en een SCx van 0,828, cijfers die voor een besteller gezien mogen worden en de brandstofkosten binnen de perken zullen houden.
Sensodrive, electrische ramen, airco…, hmm wat wil je nog meer als besteller.
Fiat komt met een electrische versie.
2cv1988, Ami8 break1974, C1 Pack 2006
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik denk het niet. De neerslachtige houding van de twee dames die amper achter hun desk vandaan wilde komen was treurig.
De andere stands waren beter bemand (met dames en heren) welke ook nog eens aktief rondliepen, folders, tassen enz. uitdeelden.
Kortom, de presentatie liet te wensen over. En op de autorai was het ook al niet geweldig. Het TV-optreden over de C-matines (o.i.d.) was een flater.
Ik ben ook op de rai geweest en vond de Nemo een opvallend leuk karretje.
De dames achter de desk waren inderdaad niet erg behulpzaam, maar gelukkig liepen er genoeg verkopers rond.
Bij Peugeot werd ik overigens beduidend sneller geholpen.
Off-topic: wat zag die c-crosser er trouwens ook stoer uit in Commercial uitvoering
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
C-Crosser is inderdaad stoer
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
2cv1988, Ami8 break1974, C1 Pack 2006