Dat zegt dat jouw Digit op 25 september 1985 van de band is gerold.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
En waar haal jij die wijsheid dan vandaan? Is er ergens op dit forum een lijst ofzo?
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
Oké! Gebookmarked…
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
www.citrofiel.tk schreef:En waar haal jij die wijsheid dan vandaan?
Zie mijn forumnaam en vergelijk dat eens met die auto van je.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3834
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
www.citrofiel.tk schreef:Uh, in dezelfde kleur?
Ik heb namelijk ook nog een deauville setje, maar dat grijd wijkt natuurlijk af, dus dan wordt het spuiten…Is mijn Digit Gris Perlé?
Hans
hmm,
in montpellier staan nog perfecte gris perle deuren op de sloop…..
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
www.citrofiel.tk schreef:Uh, in dezelfde kleur?
Ik heb namelijk ook nog een deauville setje, maar dat grijd wijkt natuurlijk af, dus dan wordt het spuiten…Is mijn Digit Gris Perlé?
Hans
type 2/3 dueren zijn anders (vorm) (zeker achter valt het erg op)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3834
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
wat zie je er aan dan??
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
woutersmits schreef:wat zie je er aan dan??
Voorscherm van een type 1 is anders dus de lijnen zullen niet helemaal goed doorlopen. En het achterschem van een type 1 is smaller (passen ook geen 185 banden achter op en bij type 2/3 makkelijk 195)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
McDean schreef:woutersmits schreef:wat zie je er aan dan??
Voorscherm van een type 1 is anders dus de lijnen zullen niet helemaal goed doorlopen. En het achterschem van een type 1 is smaller (passen ook geen 185 banden achter op en bij type 2/3 makkelijk 195)
Voorscherm van een type 1 is alleen anders qua knipperlichtopening, de rest van de vorm is hetzelfde. Portieren verschillen voor en achter niet op die ene kleine inkeping specifiek voor type 2/3 na, waar je op een type 1 geen last van hebt. Om je een idee te geven: mijn vorige Digit had overgespoten type 2 portieren en je zag geen verschil. De deurstrips zijn anders, maar het onderliggende profiel in de portieren is identiek. Verder is er het voorbeeld van een rode BX break type 2 of 3 met een type 1 neus, van een bekend forumlid. Ziet eruit alsof het zo van de band is gerold.
185 Past achter op een type 1, al moet je de onderkant van de wielkast iets vervormen aan de binnenkant, een modificatie die je buitenaf niet waarneemt. Op mijn wijlen Digit en GT zat en zit ook 185 achter (BX Sport velgen, niet de smallere GTI velgen).
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
hmm,
in montpellier staan nog perfecte gris perle deuren op de sloop…..
Woont er iemand in de buurt?
Of gaat er nog iemand die kant op? Ik zou ze graag hebben dan.
Ennuh hoe zit het met de veerbollen, zijn die uitwisselbaar? In mijn Digit lijken iets ovalere te zitten dan in mijn TGI. En de radiator en dynamo?
Verder bleek de lekkage in zo’n “spiraaltje” of “wokkel” te zitten in het midden voor de radiateur, bij mijn TGI zag ik dat helemaal niet zitten, is dat gemakkelijk te repareren?
Mzl. Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
vakkundig demonteren noemen ze dat gelukkig dat op zondag in zeeland geen milieupolitie aanwezig is
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Nou die olievlek hebben we maar snel weggehaald met een sopje, die vlek nam toch even de halve weg in beslag en met al die motorrijders
Maar dat is toch geen demonteren? Dat is wat onderdelen eraf halen.
De hele ophanging en motor zitten er nog in.
Test