5 van de 13
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

McDean zijn Bx een TZD Turbo (slooprijp, fout woord!)
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 14 oktober 2007 09:43 PM
  [ # 61 ]

bedankt voor jullie reacties!

Ik heb de auto gekocht met de lekkage ik wist ervan. Het was alleen iets erger dan ik had verwacht Laughing

Ik zie wel hoe goed de TZD is, ik heb er zodanig weinig voor betaald (zeker voor een TZD turbo, voor een 1400 was het VEELS te veel geweest met deze mankementen) dat ik hem thuis wilde hebben Wink . Als het niks blijkt te zijn sloop ik hem dan haal ik het er weer makkelijk uit!. (daarnaast heb ik al een aanbod gehad voor een reserve blok) Laughing

Ik heb wel het idee dat het gewoon een scheur in de kvs slangen is, (die 2 die dus boven de oliefilter zitten) Bij de aansluiting, want verder zie ik eigenlijk nergens iets lekken Rolling Eyes. (het komt niet weg bij de koppakking het komt echt van lager!)( en geen mayo en andere koppakking dingen)

De rechtse slang komt idd van het thermostaathuis (vermoede ik) en de linker gaat weer naar de radiateur.

De Bx lekt nog wel maar al wel veel minder! Korte afstanden ga ik er komende week gewoon mee rijden (dan maar water bijvullen).

Turbo zal ik is op letten wanneer die inschakeld maar is daar nog wat aan te verstellen dan? Merk zal ik ook ff tjecken.  Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 14 oktober 2007 11:45 PM
  [ # 62 ]
McDean schreef:

klokje is wel vaag bezig Laughing  telt de min als seconden Rolling Eyes  En de uren blijven op 1 staan Laughing

Dat had Michielio ook pas geleden, ik gok dat de minuten-verstel-knop inwendig vastzit Smile

Maar gefeliciteerd met je dieseltje en succes met repareren.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5008

Gepost: 14 oktober 2007 11:51 PM
  [ # 63 ]

En ik hier maar om fietsen om het geheel te kunnen bewonderen….

Profiel  

sasso
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 37

Gepost: 15 oktober 2007 12:33 AM
  [ # 64 ]
EW schreef:

En ik hier maar om fietsen om het geheel te kunnen bewonderen….

Dacht jij dat dat hele bx gebeuren bij mij voor de deur staat zeker?
Wink

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5008

Gepost: 15 oktober 2007 12:40 AM
  [ # 65 ]

Niet alles, maar de diesel had ik wel verwacht dit weekend.

Of is E. het huis al uit?

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 15 oktober 2007 12:49 AM
  [ # 66 ]

binnenkort vast wel een keer in enschede te bewonderen Laughing

Profiel  

karel
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 15 oktober 2007 11:21 AM
  [ # 67 ]
Lelijke Eend schreef:

2 bussen anti-lek-zooi voor het koelsysteem achterin liggen Wink

Lekker laten liggen daar, er is geen effectiever middel om een motor definitief om zeep te helpen dan dat.

Als je echt lekkage hebt helpt het je niets. Alleen bij een zweterige koppakking bij een auto die je toch gaat slopen zou je er iets voor kunnen zeggen, al kun je daarna alle onderdelen uit het kvs-systeem maar beter niet demonteren.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 15 oktober 2007 12:20 PM
  [ # 68 ]

idd karel die antilek zooi is echte troep en vaak krijg je er juist meer problemen door Crying or Very sad

daan waarom heb je er niet voor gekozen om hem met een aanhanger te halen want dan was je zeker geweest dat je thuis eerst had kunnen kijken naar de problemen Wink

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 15 oktober 2007 12:38 PM
  [ # 69 ]

Ik denk dat ik wel weet waarom Daan geen aanhanger heeft gehuurd. Dat kost een hoop geld, en waarom zou je als de auto nog rijdbaar is volgens de verkoper? En ik geef hem groot gelijk, zolang het niet gevaarlijk of anderzins onverantwoord is.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 15 oktober 2007 01:06 PM
  [ # 70 ]
citroenc2 schreef:

daan waarom heb je er niet voor gekozen om hem met een aanhanger te halen want dan was je zeker geweest dat je thuis eerst had kunnen kijken naar de problemen Wink

Iets met:

- de beste stuurlui, die aan wal staan.
- Makkelijk gelul achteraf.
- Kosten

En idd, een auto waarvan gezegt word dat er nog mee te rijden is die zou ik ook niet met een ambulance ophalen.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 15 oktober 2007 01:16 PM
  [ # 71 ]

kwa kosten doet een aanhanger ook nix die heb je al voor 30 euro

maar hij zegt ik weet dat de auto kvs lekt/verbruik daarom mijn vraag want nu heeft hij ook al extra kosten gemaakt en de kans dat hij het blok om zeep helpt

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 15 oktober 2007 01:20 PM
  [ # 72 ]
PrutsyLJ schreef:

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 15 oktober 2007 05:23 PM
  [ # 73 ]

ik heb dove ogen Crying or Very sad

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 15 oktober 2007 08:39 PM
  [ # 74 ]
PrutsyLJ schreef:
citroenc2 schreef:

Iets met:

- Kosten

En idd, een auto waarvan gezegt word dat er nog mee te rijden is die zou ik ook niet met een ambulance ophalen.

LJ snapt het helemaal Laughing Achteraf gezien was het met een ambulance beter geweest maar op dat moment toen ik hem zou ophalen wist ik niet dat het lekken zo erg was! (hij zou inderdaad rijdbaar zijn)

Wat de stop a leak potjes betreft ik weet dat ze HEEL slecht zijn maja ik wilde graag thuis komen zonder elke 3 tot 5 km te moeten stoppen
Rolling Eyes  Dat die rommel slecht is voor blok weet ik ook. Hoe krijg je hem tenslotte verstopt en uiteindelijk te warm zodat je het blok weg kunt gooien?  Laughing  Maar op dat moment dacht ik maar 1 ding. PATAT en bier bij thuiskomst Rolling Eyes

Goed hij lekt nu nog steeds dus het systeem is niet verstopt Laughing  Het lekt gelukkig wel minder en idd. Omdat het nog lekt zal het ook hoogswaarschijnlijk een slang zijn omdat die met die rommel niet afgedicht wordt.

Een ander blok voor reserve mocht het wel verkeerd zijn gegaan is wel een idee. Dus daar denk ik zeker over na Wink (meteen een andere distri en we kunnen weer een 100 000 km Laughing

Wat de turbo betreft vandaag merkte ik dat bij 2500 toeren hij al begint en bij 3000 toeren meer werk verricht.

Profiel  

Jdt
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 819

Gepost: 15 oktober 2007 08:44 PM
  [ # 75 ]

Volgens mij gaat dat wel helemaal goed komen daan Wink

Profiel  

5 van de 13
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren