Hallo een tijd geleden heb ik al een 2cv concept getekend met paint..
nu heb ik er ook een mooiere? nou ja i.i.g een ge-uploade versie gemaakt..
welke is het mooist?
oud type 1 Front
oud type 1 Back
niew type Front
nieuw type Back
nou dat was het dan
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Ik vind de tweede stukken mooier!
Zal me niks verbazen, als de 2cv op de markt komt, dat die nog goed zou verkopen ook!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Wat mij betreft het front van de eerste en de kont van de tweede…?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Op zich leuke ideëen, als ze maar nooit uitgewerkt worden. De échte liefhebber zit volgens mij niet te wachten op het zoveelste retroproject. Het nieuwe heeft meestal bitterweinig met het origineel te maken, zo zijn er genoeg voorbeelden op de markt.
hier kan ik je wel in volgen Sam, leuk in ieder geval maar een flop zoals de VW kever moeten we niet
2CV is back to basics, nieuw gaat nooit zo basic zijn dat het er nog een beetje op trekt
liever een originele wagen zoals de Mazda 121 bolhoed, de Pluriel bvb. dat is verassend anders
als stijlstudie mag het wel natuurlijk
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
zo af en toe tijdens saaie college of het wachten op de pc teken ik ook es zo af en toe:
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
paso schreef:hier kan ik je wel in volgen Sam, leuk in ieder geval maar een flop zoals de VW kever moeten we niet
2CV is back to basics, nieuw gaat nooit zo basic zijn dat het er nog een beetje op trekt
liever een originele wagen zoals de Mazda 121 bolhoed, de Pluriel bvb. dat is verassend anders
als stijlstudie mag het wel natuurlijk
Och, er zijn toch voorbeelden van back to basic ondertussen?
De Dacia Logan, en welicht een beetje luxer, maar de C1 is ook redelijk “kaal” en back to basic, klein en compact. En er wordt nog een auto gemaakt voor de indiaase markt, heeeeeel goedkoop, waar ook al interesse voor getoond is vanuit de westerse wereld. Vooral vanwege de prijs en het no-nonsense gehalte van de auto.
Over de ontwerpen…........
De lossen koplampen, is een must, is een echt stijlkenmerk van de eend, net als de achter spatborden over de wielen, dus ik zou gaan voor drawing 2, met de achteruitkijk spiegels van type 1, leuk die ronde. Maar dat zijn “opties” die altijd nog aan te passen zijn.