3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
Verschillen BX Cannes / Deauville
Jdt
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 819
Geregistreerd: 20-04-2005

Gepost: 15 oktober 2007 08:36 PM
  [ # 31 ]

LJ is echt anti 1400 volgens mij Twisted Evil

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 15 oktober 2007 08:38 PM
  [ # 32 ]

Palladinges en een 1400 zoals die blauwe van Wouter vind ik dan wel weer leuk. Hoewel ik er zelf nooit 1 zou aanschaffen. BX Kansloosjes en BX duivels mogen wat mij part allemaal de shredder in.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105
Geregistreerd: 29-07-2004

Gepost: 15 oktober 2007 11:58 PM
  [ # 33 ]

Zo’n Deauville vind ik eigenlijk nog wel sympathiek, maar de ene dag meer dan de andere dag. Feit is wel dat de Deauville vernoemd is naar de stad in Frankrijk waar je het snelste bent, en dat je dus makkelijk effe naar de plaats van je uitvoering kunt rijden Wink

Profiel  
 
macnail
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 856
Geregistreerd: 11-07-2004

Gepost: 16 oktober 2007 11:55 PM
  [ # 34 ]
knäckor schreef:

Ik dacht eigenlijk dat die dingen naast elkaar geleverd werden, maar dat is natuurlijk niet zo; de meeste Cannes´ zijn uit ´90 of ´91, terwijl de meeste Deauvilles uit ´92 en ´93 zijn. Dat had ik zelf misschien ook kunnen bedenken Rolling Eyes

Overigens vind ik de Deauville wel meer ´jeu´ hebben dan de Cannes, terwijl ze naegnoeg identiek zijn.

Heb zelf een ‘91-er Cannes (wit) en een ‘93-er Deauville (metallic grijs) staan. Qua uitvoering ontlopen ze elkaar niet veel, gewoon erg kaal. De Deauville heeft wel een stalen motorkap en produceert wat minder geluid tijdens het rijden.
Motorisch compleet identiek.

11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.

Profiel  
 
Assitch
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 11-08-2007

Gepost: 17 oktober 2007 12:16 AM
  [ # 35 ]
PrutsyLJ schreef:

Palladinges en een 1400 zoals die blauwe van Wouter vind ik dan wel weer leuk. Hoewel ik er zelf nooit 1 zou aanschaffen. BX Kansloosjes en BX duivels mogen wat mij part allemaal de shredder in.


en de mijne dan???bijna 7 jaar bloed zweet en tranenliefde.straks blijft er niets meer over

de citroen-liefhebber

Profiel  
 
Assitch
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 11-08-2007

Gepost: 17 oktober 2007 12:16 AM
  [ # 36 ]
PrutsyLJ schreef:

Palladinges en een 1400 zoals die blauwe van Wouter vind ik dan wel weer leuk. Hoewel ik er zelf nooit 1 zou aanschaffen. BX Kansloosjes en BX duivels mogen wat mij part allemaal de shredder in.


en de mijne dan???bijna 7 jaar bloed zweet en tranenliefde.straks blijft er niets meer over

de citroen-liefhebber

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 17 oktober 2007 12:17 AM
  [ # 37 ]

Alleen maar dikke BX’en voor mij Leon Laughing

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
macnail
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 856
Geregistreerd: 11-07-2004

Gepost: 17 oktober 2007 12:22 AM
  [ # 38 ]
PrutsyLJ schreef:

Alleen maar dikke BX’en voor mij Leon Laughing

De enige DIKKE BX is een 4TC. Die is pas dik.

11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 17 oktober 2007 12:24 AM
  [ # 39 ]

Die heeft last van vetrollen. Dat is dus weer te  Laughing

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
Daantje
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 263
Geregistreerd: 29-11-2005

Gepost: 17 oktober 2007 12:36 AM
  [ # 40 ]

Mensen mensen, ik ben dit topic gestart om me te orienteren op de BX 1400 markt en er wijzer van te worden. Dit topic hoort inmiddels meer thuis bij overig / prietpraat…. Hoewel ik geen moderator ben bij deze toch de vraag enigszins ontopic te blijven. Dank.

Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 -  Citroen Dyane Confort 1982 -  Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo

Profiel  
 
macnail
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 856
Geregistreerd: 11-07-2004

Gepost: 17 oktober 2007 12:37 AM
  [ # 41 ]
PrutsyLJ schreef:

Die heeft last van vetrollen. Dat is dus weer te  Laughing

Heeft in ieder geval vermogen genoeg om z’n vetrollen mee te slepen. (200pk)

11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 17 oktober 2007 12:39 AM
  [ # 42 ]

een 16v heeft dat ook Wink 160pk

Profiel  
 
macnail
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 856
Geregistreerd: 11-07-2004

Gepost: 17 oktober 2007 12:45 AM
  [ # 43 ]
Status Quo schreef:

een 16v heeft dat ook Wink 160pk

Okee, doe dan maar een 4TC Evo, die heeft tenminste 380pk.

11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.

Profiel  
 
Daantje
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 263
Geregistreerd: 29-11-2005

Gepost: 23 oktober 2007 02:37 AM
  [ # 44 ]

En toen had ik ineens een 2 cilinder Visa Club uit ’ 87 gekocht Smile

Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 -  Citroen Dyane Confort 1982 -  Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo

Profiel  
 
Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 23 oktober 2007 11:17 AM
  [ # 45 ]

Dat is wel even wat anders Very Happy

Maar gefeliciteerd!!

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
 
3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook