106 Accent (1.1 8v) => 106 Rallye (1.6 8v) => Clio Williams (2.0 16v) => 106 Sport (1.6 16v) => ZX 16v (2.0 16v) +- 106 Rallye (1.3 8v) => Clio Williams (2.0 16v) + 106 Rallye (1.6 8v) + AX GT (1.4 8v)
Ik wil graag iedereen bedanken voor de steun!
daarnaast wil ik iedereen die behoefte heeft aan onderdelen vragen mij via mail, msn, pb of het liefst telefoon te reageren en niet via dit topic, verkoop topic maak ik vanzelf aan zodra de wagen bij me thuis staat.
Voor mijn nummer stuur ff een PB, en natuurlijk kan iedereen nu al bellen of mailen ofzo.
De auto gaat sowieso in delen worden verkocht.
Prijzen ben ik nog niet over uit dus vooral niet vragen Wink
nogmaals thx voor de steun!! ben blij dat ik er nog ben.
greetz
Marc
ZX 16v(1994) - Total loss
CitroPolo(1986) - verkocht
BX RE (19??) - van mn broer te leen.
Saxo 1.6i VTR (1997) - Dagelijks vervoer(vanaf morgen!)
whoa, je hebt wel geluk gehad zoals al meer mensen hebben gezegd inderdaad, jammer van de auto maar dat lijkt me op dit moment van ondergeschikt belang
ai dat is niet zo leuk, gelukkig heeft je broer al vervangend vervoer geregeld hoorde ik
Shit man. Jammer van zo’n mooie auto maar zelf ben je nog heel!
Jos van der Voort
De wagen wordt deze week naar zeeland toe gebracht en volgend weekend(27&/of28e) komen Cruiser en Gompy waarschijnlijk onderdelen ophalen.
Dus wil je ook komen, moet je ff een belletje, mailtje of pmmetje doen!
greeetz
marc
Citromarcje schreef:De wagen wordt deze week naar zeeland toe gebracht en volgend weekend(27&/of28e) komen Cruiser en Gompy waarschijnlijk onderdelen ophalen.
Dus wil je ook komen, moet je ff een belletje, mailtje of pmmetje doen!
greeetz
marc
Yep, enneuh kokkie, zorg jij dan voor een zeeuwse lunch Mosselen of heerlijke oesters uit Yrseke
Fiatlover schreef:hee marcje!
We hoorden van wout dat we hierzo je verhaal en foto’s konden bekijken! We krijgen je steeds niet te pakken via de phone Ook lekkere andere tijden hebben we he…. als wij thuiskomen ga jij werken
Maar wel heftige shit man! Het is zonde van je auto ivm de verkoop en financiele redenen…
Maar bovenal moeten we blij zijn dat jij er nog bent en er niets aan overgehouden hebt! Het had heel anders kunnen aflopen en daar moeten we toch echt niet aan denken…!Ik wil gerust meezoeken naar een auto voor je hoor! Heb een mooie Fiat voor je gezien!
Natuurlijk hopen we dat je overstapt naar FIAT Beste merk ooooit!
Ligt ook lekker stabiel op de weg Voor weinig geld kun je een mooie nieuwe auto kopen met airbags en alles dr op en dr aan.
Denk er eens over
hahaSterkte nog met alles, want als je zoiets meemaakt, blijft dat toch wel even bij je hangen! Hoop dat je wel nog gewoon in een auto stapt nu? We (proberen) bellen nog!
Lieve groetjes
Daantje en Wim
Ik ga jullie echt nog even bellen, vanaf maandag ben ik 10 dagen vrij dus dan gaat dat goed komen, tspijt me dat ik jullie niet heb kunnen bereiken!
ik stap cker nog in de auto;) gelijk gedaan in de polo, die overigens al weer is verkocht…
Groeeeetjes
Marc
Fiatlover schreef:hee marcje!
We hoorden van wout dat we hierzo je verhaal en foto’s konden bekijken! We krijgen je steeds niet te pakken via de phone Ook lekkere andere tijden hebben we he…. als wij thuiskomen ga jij werken
Maar wel heftige shit man! Het is zonde van je auto ivm de verkoop en financiele redenen…
Maar bovenal moeten we blij zijn dat jij er nog bent en er niets aan overgehouden hebt! Het had heel anders kunnen aflopen en daar moeten we toch echt niet aan denken…!Ik wil gerust meezoeken naar een auto voor je hoor! Heb een mooie Fiat voor je gezien!
Natuurlijk hopen we dat je overstapt naar FIAT Beste merk ooooit!
Ligt ook lekker stabiel op de weg Voor weinig geld kun je een mooie nieuwe auto kopen met airbags en alles dr op en dr aan.
Denk er eens over
hahaSterkte nog met alles, want als je zoiets meemaakt, blijft dat toch wel even bij je hangen! Hoop dat je wel nog gewoon in een auto stapt nu? We (proberen) bellen nog!
Lieve groetjes
Daantje en Wim
pas op, straks haal je je een hoop hoongelach op je hals
haha met zoon naam wel ja;) haha dit zijn trouwens mijn broer en zn vriendin voor de duidelijkheid
Voordat iedereen vanalles gaat roepen, haha ze zijn al fiatlovers vanaf de luiers dus…
maar ik blijf toch lekker bij citroen. ik rij nu trouwens een BX nog iets…niet bijzonder, rijd wel;)
oh leuk, wel beter vering als je ZX als het tenminste werkt, haha
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Neem aan dat het blok al vergeven is?
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
vergeven, bedoel je daar mee kapot of bedoel je daar mee dat ie al verkocht is?
Het blok is nog NIET verkocht!!!
loopt nog, radiateur wel kapot voor zover ik weet.
Greetz
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Citromarcje schreef:vergeven, bedoel je daar mee kapot of bedoel je daar mee dat ie al verkocht is?
Het blok is nog NIET verkocht!!!
loopt nog, radiateur wel kapot voor zover ik weet.
Greetz
Begeven = kapot
Vergeven = weggegeven = verkocht idd
Enig idee wat je voor t blok wilt?
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
ik denk dat 600 euro een goede prijs is.
zie trouwens het verkoop topic;) van mn zx bij aangeboden;) praten we daar verder goed? of stuur anders een PB
Greetz
Marc