Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
die heb ik vandaag dus voort laatst onder mijn auto dat soort velgen velgjes gaan naar koos kansloos
die velge vind je ergens in de achterhoek..
en die kun je zelf ook zo maken als je standaart lm velgen hebt dan spuit je de byuitenste rand gewoon slivah !! XD hahahahaa
maar goed ik kan je daar zo niet verder aan helpen
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Standaard GTi-velgen zijn grijs, dus je zal het hart zwart moeten spuiten. Overigens zijn 16v-velgen breder dan ´gewone´ GTi-velgen, namelijk 6j t.o.v. 5,5j
Eveneens ben ik tevens ook.
o dat wist ik niet..
wat is trouwens het breedste type velg die je onder je bx kan zetten ?
- C5 2.0 16v HDi Break
FmXXX-STanie schreef:o dat wist ik niet..
wat is trouwens het breedste type velg die je onder je bx kan zetten ?
Poeh, daar vraag je me wat.. Er is een draadje wat geheel aan velgen onder de BX gewijd is: Link . Werp daar eens een blik.
dankje..
maar ik ga naar school
ben er vanaaf heel laat pas weer
DOei
Er is een draadje wat geheel aan velgen onder de BX gewijd is: Link. Werp daar eens een blik.
Of, als ze niet passen, zaag eens wat blik… als ‘t moet kun je altijd nog je wielkasten een beetje bij-ijsen
- C5 2.0 16v HDi Break
Nee, niet zagen… Knippen! Of als je geen blikschaar hebt gewoon met een waterpomptang heen en weer wrikken tot er metaalmoeheid optreedt
Dat gaat niet, ze zijn immers onverwoestbaar!
Harm schreef:Er is een draadje wat geheel aan velgen onder de BX gewijd is: Link. Werp daar eens een blik.
Of, als ze niet passen, zaag eens wat blik… als ‘t moet kun je altijd nog je wielkasten een beetje bij-ijsen
Van een afstandje zie je er niks van hoor.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
Harm schreef:Er is een draadje wat geheel aan velgen onder de BX gewijd is: Link. Werp daar eens een blik.
lolll die harm toch