Om terug te komen op het hoefijzer daan, dat klinkt leuk totdat je rijdt en bij elk klein tikje van het gaspedaal je uitlaat hoort bleren. Ik heb hem er niet voor niets vantussen gehaald..
Zover ik weet zijn de intrieurs altijd hetzelfde bij NL mk1 en 2, de overige landen wijken nogal eens af. In mijn belg zit dus dat donkere Le Mans intrieur wat je ook vaak in de duitse Mk2’s aantreft..
BxBandit schreef:Over Mk1/Mk2:
Volgens mij is dit ook een Mk1 interieur? Ik heb hetzelfde, grijs met donkerblauw streepje. Maar ik meen dat er later een andere kleur geleverd is. Nou heb ik zelf een nog iets vroegere Mk2 (YF-05-KB) die zelfs nog ongecoate leidingen heeft (die dan ook voor de volgende APK vervangen dienen te worden). Heeft er iemand foto’s van het interieur van een latere Mk2?
Ik heb zelf onlangs een Walker demper gemonteerd, dit schijnt de originele 16v demper te zijn. Heeft in elk geval een goeie sound. Er is er ook eentje van Romax maar die heb ik niet gevonden. Ik zal vanavond eens een fotooke plaatsen.
JM
Dat interieur waar jij het over hebt is nooit in Nederland geleverd. Wel in België, Frankrijk en Groot Britannië dacht ik. JDT zijn 16v mk2 komt uit Belgie en die heeft wel dat “Le Mans” interieur (ik dacht dat het zo heette iig).
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
McDean schreef:FmXXX-STanie schreef:zit er dan wel een beetje geluid in of filtert die middendemper alles eruit ??
want ik ben bezig om vanaf de kat zeg maar een pijp te buigen voor mijn remus demper..
maar ik heb er helemaal geen ophang punten meer aan die demper dus moet ik die er ook nog aanlassen =(
dat word een precicie werkej…
want die pot past op geen mogelijkheud normaal onder die auto..dusja ik weet niet hoe ik dat ga doen =(
ik denk dat over the top is kwa geluid en dat het met een middendempervervanger mooier klinkt (hoefijzer)
maar uiteraard is een sport eindemper kewl.. ik heb een eindempervervanger dat geeft een leuke brom: (komt een remus eindstuk op)
ik zal je straks even een paar foto’s sturen dan kun je zien dat het niet past =(
jij hebt alleen een eind stuk van remus..
ik heb die mega grote demper er dus ook nog aan zitten..
en eigelijk moet die er ook onder ^^
Doet mij maar een Devil
hmm alleen ik moet gewoon even uitvogelen hoe ik dat ga vast maken =(
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
deze sebring past inderdaad netjes op de originele ophangpunten.. wel leuk geluid komt er uit hoor..
Douwe, en over de hoogte, hij komt erg netjes omhoog, voor ook, en de hoogte lijkt mij goed, dus ik denk dat het misschien alleen op de foto zo lijkt?
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
gisteravond liep ik even langs de bx, ramen beslagen enz, toen kon je heel vaag zien dat er op het achterruit een grote bx-club-nl stikker heeft gezeten over de hele lengte van het ruit, maargoed, deze bx (lang) bekend bij de bx club?
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Hallo Daan,
Hier een fototje die ik dit jaar op CitroMobile heb gemaakt;
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
geinig, ik heb hem ook op de foto van citromobiel dit jaar, maar dan uit een andere hoek:
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Ja inderdaad geinig, maar vanaf “mijn” kant lijkt hij veel viezer. En vanaf “jouw” kant weer brandschoon, da’s ook vaag.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
inderdaad viel me ook al op
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 27901
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
BasisBIX schreef:Ja inderdaad geinig, maar vanaf “mijn” kant lijkt hij veel viezer. En vanaf “jouw” kant weer brandschoon, da’s ook vaag.
Dat ding was op CM echt heel vies
Ik heb ook wel aantal foto’s daarvan.
De zwarte AX GTi ernaast was wel mooi schoon en glimmend zwart
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
die AX is van het broertje van de vorige eigenaar trouwens, niet zo erg interesant maar bij hem thuis stonden ze dus ook naast elkaar
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Nou ja, je hebt in ieder geval weer een “nieuwe” foto voor je collectie.
Schoon of vies, dat maakt niet uit.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 27901
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Stond wel leuk op CM zo naast elkaar 2 van die zwarte