Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Whaha!!!
Heb je Jan van Gompel (Eindhoven) ook gebeld?
ja die had alles van de leader behalve net die deur.
Blijkt Wouter Smits vorig jaar me voor is geweest.
Citroen Bx Deauville 1993
Probeer anders eens http://www.autosloperijboels.nl/ in Altveer. Het is weliswaar in Groningen, maar volgens mij hadden ze daar twee maanden geleden nog een grijze leader type 1 staan. Misschien goed genoeg voor een deur? Spatbord zal misschien ook wel passen, maar dan wordt het wel een erg bijzondere bx.
Als het een type 1 is, past de deur wel maar het voorscherm absoluut niet. Althans, het past wel, maar de type 1 heeft een ander knipperlicht met een andere uitsparing aan de voorkant van het scherm. Daarnaast zijn de modderschermen die aan de binnenkant zitten anders bij een type 1 en het knipperlicht aan de zijkant is anders.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
de staat een leader deur op marktplaats te koop wel type 1 helaas maar beter iets dan niets
citroenc2 schreef:de staat een leader deur op marktplaats te koop wel type 1 helaas maar beter iets dan niets
ow…
hey buurman
kun je even linken, ik kan hem niet vinden.
past dat uberhaupt wel?
zie het bericht van wouter
ja passen…
in die zin dat de striping goed doorloopt.
Eric schreef:ja passen…
in die zin dat de striping goed doorloopt.
Tussen de striping van een leader serie 1 of 2 zit geen verschil wat betreft de deur. De spatborden zijn natuurlijk een ander verhaal.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
spatbord is denk ik niet zo moeilijk te krijgen in EVEcK.
Je mist dan maar een heel klein stukje striping.
XBXG schreef:Als het een type 1 is, past de deur wel maar het voorscherm absoluut niet. Althans, het past wel, maar de type 1 heeft een ander knipperlicht met een andere uitsparing aan de voorkant van het scherm. Daarnaast zijn de modderschermen die aan de binnenkant zitten anders bij een type 1 en het knipperlicht aan de zijkant is anders.
Het scherm loopt ook heel anders, je krijgt de bumper er niet op schat ik zo. Type 2 schermen staan vlgs mij wat wijder uit, vooral bij de wielkasten.
Ich bin ein Breaker
Eric schreef:past dat uberhaupt wel?
Passen, ja (denk ik).
Wil je het? Ik zou zeggen: nee. Een type 1 portier is heel erg veel roestgevoeliger dan een type 2 portier, wat altijd verzinkt is.
Een type 1 is echt niet zo geschikt als buiten-auto vanwege de roestgevoeligheid.
Ich bin ein Breaker