Wanneer geld geen rol speelt wil ik naast mijn GSA X1 ( gaat nooit meer weg) graag het wagenpark aanvullen met onderstaand rijtje auto’s
- Citroën CX
- Citroën XM
- Matra Bagheera
- Renault Alpine A310
- Lotus Elise
- Lancia Thesis
- Alfa Romeo Spider (nw model)
Dan ben ik aardig tevreden
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
Double Chevron schreef:Deze was ik in mijn lijstje nog vergeten: uiteraard wil ik ook een prachtige XM type I.
Het valt mij wel op dat er hier ook mensen zijn die het niet echt bij Citroën zouden houden als hoofdwagen
nee, duh, zodra ik er geld voor heb wil ik een volvo C30 D5 ops:
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 26-01-2007
- Dyane Dyane 6
- 2CV 2CV6 Perrier
- Ami AMI 6 Berline
- 2CV 2cv6 Spécial
- 2CV 2cv6 Spécial
- 2CV AZU
- Méhari Méhari 4 zitter
- 2CV 2CV AZ
- 2CV 2CV4
Een Jaguar E type convertible eerste serie in staalgrijs en als het nog even kan met een donkerrood lederen interieur… [/url]
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
1st: CX Tissier(4deurs, ambu)
2de: RS6avant
3de: 911 GT3 RS
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
eeen leuke
- CX GTI T2 (met niet te overdreve tuning oa een zwaardere turbo) en alle opties
- Bx V6 turbo
- Bx Sportje (voor erbij)
- nieuwe C5 (van de plaatjes) voor dagelijks vervoer
oowjah en een ford mustang shelby
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
@waterman en mssl
Jullie zijn dus geen échte Citrofielen. Ik heb daar geen probleem mee hoor, maar het valt me gewoon op.
Ikzelf heb een hekel aan Duitse wagens. Die auto’s bieden geen comfort, zelfs de grootsten onder hen niet. De enigste die momenteel naast Citroën kans maakt is Volvo. Maar ook daar denk ik dat de liefde snel over zal zijn na er een week mee gereden te hebben. Wij hebben in België (waar ik woon) heel slechte wegen. Ik denk zowat de slechtste van West en Zuid Europa. En veel Belgen rijden Duits, dus ik heb al meermaals de harde pijn gevoeld als je ermee over de betonplaten stuitert. Vooral BMW scoort uitermate slecht. Citroën is de enigste waarbij ik niet steeds aan die betonplaten wordt herhinnerd en waar ik me dus volledig in de zalige rustgevendheid van autorijden kan begeven. Al heb ik hopen geld, Citroën kan ik echt niet bedriegen.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik ook niet eens veel pk’s wil. Daarom neem ik er die Audi RS8 bij waar ik het al eerder over had. En da’s natuurlijk wel een Duitser, maar ja, in pk’s zijn ze nu eenmaal goed. En ik vind die RS8 ook mooi. Comfort is in dit gamma niet van belang.
Always Smile
als geld toch niet uitmaakt laat ik me eigen wagen wel bouwen
Allereerst zou ik een loods aanschaffen, met brug en andere sleutelgemakken. Deze komt vol te staan met van alles waar chevrons op zitten, en enkele dingen zonder de chevrons. Ik denk dan aan:
- Bentley Blower
- Ariel Atom
- Een heel gamma Alfa Romeo’s
En natuurlijk een hoop Citroens. Verder zou ik waarschijnlijk veel in die loods te vinden zijn om aan een restauratieproject te werken, of de hokken natuurlijk gewoon op de weg te houden.
*zucht* dream on.
Edit: Gut, vergeet ik expliciet de Citroen HY snackkar “De Fluitende Frituurpan” te noemen
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Hele collectie van het Conservatiore overkope en hierheen hale en in me eigen speciaal ingerichte showroom plaatsen
Totaal aantal Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-03-2004
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Double Chevron schreef:@waterman en mssl
Jullie zijn dus geen échte Citrofielen.
Zo die durft .................
De enige duitser die mij kan bekoren is Tanja Jess
Maar Audi staat ook hoog op de ladder. sssst ik werk er ops:
r.kerstens schreef:Double Chevron schreef:@waterman en mssl
Jullie zijn dus geen échte Citrofielen.Zo die durft .................
Welnee, hij heeft 100% gelijk.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
r.kerstens schreef:
Maar Audi staat ook hoog op de ladder. sssst ik werk er ops:
Ik loop er toevallig stage, maar zit toch liever in een Double Chevron
Totaal aantal Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-02-2005
- BX SPORT
- 2CV Special
Citroen XM v6-24 exclucieve
Citroen xantia activa turbo ct
Citroen c6 2.7 hdi (voor dagelijks)
Citroen bx 4 tc / gt / 14 type 1 / 16 trs automaat type 1
Citroen visa chrono / miles pistes
Citroen acadyane
Citroen 2cv ribbel
Citroen 2cv jaren 70
Citroen sm
Citroen ds
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
PrutsyLJ schreef:r.kerstens schreef:Double Chevron schreef:@waterman en mssl
Jullie zijn dus geen échte Citrofielen.Zo die durft .................
Welnee, hij heeft 100% gelijk.
Om de knuppel maar in het hoenderhok te gooien. Absoluut. Bij een echte citrofiel is het geen kwestie van noodgedwongen pragmatisme (ofwel armoedzaaierij) maar blijft het in principe ook staan bij een wat voller gevulde beurs.
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Je kan toch Citroën liefhebber zijn maar andere auto’s mooi vinden…
Mijn ultieme auto is ook geen Citroën hoor, hehe
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.