Registreer je dan gelijk even op het mercedes en BMW forum, kan je ijsco weer eens spreken.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Succes gegarandeerd idd.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Is die tegenwoordig van de BMW’s en Mercedessen?
Eveneens ben ik tevens ook.
nou als ik dan echt moet kiezen deze
mssl schreef:Double Chevron schreef:@waterman en mssl
Jullie zijn dus geen échte Citrofielen. Ik heb daar geen probleem mee hoor, maar het valt me gewoon op.Dat heb je helemaal goed! Erg?
Nee, erg vind ik dat niet. Iedereen het zijne. Waarschijnlijk heb je een andere rijstijl dan ik. Een sportievere
Always Smile
Citroenbx schreef:Je kan toch Citroën liefhebber zijn maar andere auto’s mooi vinden…
Mijn ultieme auto is ook geen Citroën hoor, hehe
Volgens mij ben je dan ook geen échte échte Citrofiel. Maar das maar mijn mening hoor. Niets van aantrekken, ik kan ook mis zijn.
Ik ben trouwens jaloers op je avatar. Mijn lievelingsacteur
Always Smile
Totaal aantal Berichten: 43309
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Double Chevron schreef:@waterman en mssl
Jullie zijn dus geen échte Citrofielen.
Spreek lekker voor jezelf Ik ben zo erg citrofiel dat ik 10 jaar van mijn leven dagelijks met die wagen bezig ben geweest!! Nooit voor een ander merk WILLEN werken Maar, als je dus een Citroën als hobby wagen hebt en 10 jaren dagelijks met de techniek van deze wagens bezig bent geweest, dan wil je wel eens iets anders. BMW’s zijn prachtig ontwikkelde auto’s, worden perfect afgestemd op hoge snelheden en zijn klinisch en koel. Voor dagelijks gebruik dus perfect. Wil ik passie, emotie en liefde, dan stap ik in mijn SM.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ik kan gerust mis zijn ook hoor. Je mag mij nooit helemaal serieus nemen.
Maar gelukkig liggen de wegen in Nederland een stuk beter dan hier bij ons. Kwestie van met een BMW te rijden bedoel ik dan.
Always Smile
Totaal aantal Berichten: 43309
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Double Chevron schreef:Ik kan gerust mis zijn ook hoor. Je mag mij nooit helemaal serieus nemen.
Maar gelukkig liggen de wegen in Nederland een stuk beter dan hier bij ons. Kwestie van met een BMW te rijden bedoel ik dan.
Al eens met de nieuwe 7 serie op de kaseiën gereden? Je weet niet wat je meemaakt, gelijk een C6 of SM. Geweldig
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Dat moet ik dan idd dringend eens proberen. En dan gelijk de C6 ook eens onder de loupe nemen.
Maar ik vraag me toch af als het een Duitse wagen moet zijn op dat niveau, ofdat ik me dan toch niet liever in een Mercedes zou begeven.
Always Smile
Heb de laatste jaren tig auto’s gereden en gehad. Je hebt niet veel geld nodig voor een fijne collectie hoor.
Zelf nu het volgende rijtje:
XM V6 24 V (1991, 113.000 km)
XM V6 12 V (1991, 100.000 km)
BX sport
BX 1.4
BMW 325i cabrio (1987)
Renault 25 GTS 1986 (100.000 km)
Maserati Biturbo 430 automaat
Bij elkaar is de waarde zo’n 20.000 euro.
De fijnste auto is moeilijk aan te wijzen, de V6 12V is erg soepel en rustig, de 24V kan beestachtig zijn, de Maserati spant de kroon. Een automaat met 285 pk (gechipt) waarmee je rustig kan cruisen en vervolgens binnen een paar seconden de beest mee kan uithangen.
De BX 1.4 om te onthaasten en soepel te veren. De cabrio voor het mooie weer, de R25 om het 86-gevoel te krijgen.
Kortom, ik opteer voor een aantal auto’s zodat je kunt afwisselen.
En toch, de Lexus LS 400 die ik afgelopen zomer had voor mij Portugal vakantie….........daarvan kotm er ook weer 1 terug, in een nieuwere versie, want ik moet het toegeven, auto’s maken kunnen ze wel bij Toyota. ops:
Twee maal een CX Prestige 2.5 gti t2 full options (als er één voor onderhoud weg is, is de andere er nog; de C6 is dan ook niet meer nodig). Eén in cassis negre met bijbehorend leer en één in heel donker grijs met licht beige leer.
Verder een 2cv met de rechthoekige koplampen (ben ik als kind in opgegroeid) en een snelle 911.
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Double Chevron schreef:Citroenbx schreef:Je kan toch Citroën liefhebber zijn maar andere auto’s mooi vinden…
Mijn ultieme auto is ook geen Citroën hoor, hehe
Volgens mij ben je dan ook geen échte échte Citrofiel. Maar das maar mijn mening hoor. Niets van aantrekken, ik kan ook mis zijn.
Ik ben trouwens jaloers op je avatar. Mijn lievelingsacteur
Thx, idd zeer mooi plaatje
Wat is een Citrofiel hé, ik vind vele Citroën modellen mooi, maar bv, een C6 voldoet niet aan mij eisen/verwachtingen, dat heeft een RS6 avant bv wel voor me(persoonlijk uiteraard…)
Je bent niet mis, een Diehard zou niet in een merc kruipen, ik wel
Ik ben ongetwijfeld lieverhebber, maar zijt maar zeker dat er ook eens wat anders bijkomt .
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 6492
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Indien veel geld…?
Maserati Quattroporte. Waanzinnig mooi. Altijd stuk inderdaad, maar goed, als ik toch veel geld te besteden heb…
Lamborghini Espada…
Renault Alpine…
Een SM…
O, en een huis met een garage waar dat fijns in past…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
was ik nog vergeten, 2 rally legendes:
Lancia Delta HF Integrale 16v
Audi Quattro
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.