Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
BXen zijn fantastisch
En geloof me, rij maar eens een keer (mee) met een 16V met 160 PK, dan komt het woord duf nooit meer in je op als je aan een BX denkt.
genoeg mensen lachen om de auto, en dat mag ook ik vind ze zelf ook nog steeds heel erg grappig, maar als je een audi A6 het nakijken geeft dan lachen de mensen vaak niet meer zo (in nederland dan, in duitsland vang ik nog wel eens opgestoken duimpjes )
nogmaals veel lol met je BX (en kijk uit met rijden zonder rbw!! hoe leuk het ook is) en ik ben erg benieuwd naar de foto’s!!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik denk dat ik de auto wel ken maar ik zeg nog niks
Bx is geweldig en zeker niet duf… mensen die zeggen dat een Bx een duffe of rotbak is die hebben er zelf nog nooit in gereden
Uiterlijk moeten sommige mensen aan wennen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
bx is toch nog altijd bekend als het trage vierkante wegwerphok.
mja als je dan een golfje het nakijken geeft
McDean schreef:
Uiterlijk moeten sommige mensen aan wennen
Ja inderdaad dat is zo, daarvoor kan ik niet wachten totdat ik een BX heb en al die mensen die zeggen dat het een lelijke auto is een rondje laten meerijden Piepen ze wel anders.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Status Quo schreef:bx is toch nog altijd bekend als het trage vierkante wegwerphok.
mja als je dan een golfje het nakijken geeft
Heerlijk he En ze denken maar dat ze zo snel zijn en dan eruit getrokken worden door een Bx
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Net als dat filmpje op youtube, dat een 16V 230 km/h rijd.. Waren ze ook stil! Ik dacht, zo die zit. Tot dat er één zegt: “Ja daar zit een BMW motor in!” Omg.. ik word overigens best wel gepest en uitlachten door IEDEREEN om me heen, behalve mn oma. Die heeft er zelf 7 gehad, en was er weg van! Maar ach, ik trek me er mooi niks van aan Ik kan tenminste een auto kopen die ik wel kan kopen als ik 18 ben, kunenn hun nooit met hun aldi R8
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Lekker onrealistisch… Iedereen zegt ik wil een Porsche of Ferrari maar het geld zulle ze er idd nooit voor hebben. En een R8 komt denk ik ook niet op de markt want die is speciaal voor Le Mans gemaakt
volgens mij is de audi r8 er al
vanaf prijs 146200 euro
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Q7 dan? In ieder geval een snelle audi. heeft wel wat weg van de nieuwe TT. Verdiep me niet meer in aldi ops:
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
fftopic
ja voor Le Mans. Je hebt ook de RS8 en die kun je wel gewoon kopen bij de dealer, maar er zijn maar de importeur heeft wel eisen gesteld. Dus niet iedere dealer mag de RS8 verkopen en ook niet onderhouden. Showroom moet bepaalde capaciteit hebben en de werkplaats ook.
Maar laten we weer terug ontopic gaan.
Ik geloof dat de Topicstarter nu weet wat TZI betekent…
Dus? ...
Juist, hij kan op slot.