gister gewoon mijn hele stadslicht van mijn xm gejat hij heeft de hele dag op het werk achter slot gestaan, ‘s avonds even de stad in. Kom ik zaterdagochtend bij de auto. hele stadslicht weg. Zo’n ding valt er toch niet zomaar uit onderweg lijkt mij
En ‘s morgens op de heenweg naar het werk zat hij er 100% zeker nog in, want had namelijk voor een glas al mijn lampen gecontroleerd op werking
Wel balen hoor, kan ik op zoek gaan naar een nieuwe
Nou, ook maar is klagen…
Vanochtend de xm weggebracht voor een check van de banden en meteen een garantieclaim richting michelin. Als leen auto een xsara gekregen. Prima ding op zich. Tot ik in de file kwam.
Ik stond netjes stil, zag ik de auto achter me ook afremmen. Kijk weer voor me, en ineens een keiharde klap. Schrok me kapot
De mevrouw achter me dacht te zien dat ze voor mij gingen optrekken (wat dus niet zo was) en had dus maar vol gas gegeven…
Heeeeeeeeeeeeeeeel fijn weer…
Flink last van mn nek, dus ambulance kwam er ook aan. Gelukkig bleek het puur de spieren te zijn die pijnlijk zijn en niet mijn nek zelf.
Resultaat is wel een week rust houden en pijn lijden
Een gelukje bij mn ongeluk, de xm was net weg. Als het in de xm was gebeurd had dat mens denk ik ook niet meer geleefd…
Xsara Coupe
Sjees, dat heb jij weer!
Nou, doe in elk geval maar ff rustig aan. Zullen ze leuk vinden bij de dealer! Al kun je er natuurlijk ook niks aan doen.
Wel balen hoor, kan ik op zoek gaan naar een nieuwe
Die kosten rond de 30 euro als je ze bij de automaterialenhandel bestelt… maar bij mij krijg je ze er echt alleen maar uit als je onder de motorkap kunt rommelen, en zelfs dan is ‘t al een hele toer.
Shit Shit Shit
probeer effe een leuk blaadje om achter de voorruit te leggen voor morgen, uit te printen.
Maar die kl*te printer zit weer te f*cken met die kleuren, er zal wel weer iets op zijn of leeg zijn ofzo.
Maar het moet maar zo, want het is niet anders
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Haha, dat had ik toevallig ook! Die blauwe letters zijn bij mij een soort plebsachtig paars
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Peteryed schreef:Even klagen over de Glomobi Banner. Schrik me iedere keer kapot als je er met je muis over heen gaat. Ik weet er moet ergens geld vandaan komen maar dit is irritant.
heel vaak op klikken dat levert dan nog geld op! dat is de enige troost
evt. geluid zachter zetten.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Potverdorie zeg!
Zit ik me te verheugen op een avondje TopGear, springt ineens mijn (redelijk nieuwe) tv op blauw beeld en zijn alle zenders zoek en met geen mogelijkheid terug te vinden!!!
Wat moet ik nu met mijn leven….....?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
XBXG schreef:Potverdorie zeg!
Zit ik me te verheugen op een avondje TopGear, springt ineens mijn (redelijk nieuwe) tv op blauw beeld en zijn alle zenders zoek en met geen mogelijkheid terug te vinden!!!
Wat moet ik nu met mijn leven….....?
forummen, of in je BX stappen en een rondje rijden.
balen man!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb geen video, geen DVD of wat voor moderne techniek dan ook. Ik vind een mobiele telefoon, een digitale camera en een computer wel genoeg.
Geen denken aan een tv-kaart in mijn pc, want dan crasht ie geheid.
Ik probeer het straks nog wel eens even.
De Schalm is een kringloopwinkel, maar mijn tv is slechts een paar jaar oud en een heel mooi.
Ami 8 Club (1970)
Had bier meegenomen en naar velserpants gereden
Uhm, het bier zit al in me, dus rijden naar Velserpants zou ook niet meer mogen.
Goed nieuws is echter dat alles het weer doet.
Wellicht een tijdelijke storing of gewoon een stop die eruit was geknald. Dan zal een van mijn huisgenoten ‘m wel hebben gefixt.
Niks meer te klagen dus, behalve dat ik de volledige uitzending TopGear heb gemist.
Ami 8 Club (1970)
Ik wou even klagen over een paar adverteerders van Citromarkt .
Is het nou zo moeilijk om in de juiste rubriek te adverteren?
Citroen > voor Citroëns! AUTOS dus
Onderdelen > ONDERDELEN DUS
Overig > Alles wat niet in de andere rubrieken hoort!
Miniaturen > wat zou je denken
Dus….. onderdelen of andere opsmuk moeten NIET in Citroën!
Door het “Raad het plaatje” Topic kom ik een Barkas B1000-1 KM/2 tegen, staat te koop zelfs voor slechts 600€.
Geweldige bak en vooral één van de ongeveer 500 laatste met een 4 takt 1300cc.
Maar het kot was hier al direct te klein toen ik het mijn vrouw vertelde.
En dikke pech hij staat helemaal onder Berlijn, een 750km ver en ik heb zelf geen vervoer om hem te halen.
Dik balen.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017