Ik moet nog zolang wachten totdat ik mijn rijbewijs kan halen en ik had net zo’n mooie auto gezien. Kopen kan ik hem nog niet, omdat ik hem niet voor de deur kan zetten en hem schorsen. Word dus wachten totdat ik mijn rijbewijs heb.
Totaal aantal Berichten: 9070
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Hoelang moet jij dan nog ongeveer?
Ik klaag trouwens over het zelfde als Autofan.. Mag ook niet van mijn ouders, al een auto voordat ik mijn rijbewijs heb. En net nu er twee hele mooie forum BXen te koop staan..
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Ik heb 10 maart mijn tussentijdse toets. ik heb nu 15 lessen gehad alleen hij zei dat je gemiddeld 25 nodig hebt
Totaal aantal Berichten: 913
Geregistreerd: 27-03-2006
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Goed, daar zijn we weer, naar lange tijd van afwezigheid…
Planet was zo slim geweest om hun oude systeem niet te backuppen, en het nieuwe systeem te laten crashen… Uiteraad had dat alleen gevolgen voor de omgeving Barneveld, dus vanaf Zaterdag zonder Internet gezeten. Gelukkig had onze buurman een onbeveiligd draadloos netwerk, maar die had van dat filternet, en dat liet geen eens ons forum door
Maar goed, ik ben er weer…
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 782
Geregistreerd: 26-09-2007
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Was ik net bezig wat boxen achterin de BX in te bouwen… kom ik erachter dat de achterbak linksachter verschrikkelijk aan het roesten is en er al een gat van minstens 5cm zit… lekker dan… auto is overal praktisch roestvrij maar daar een gat
Naja gelukkig heb ik nu voor 15 euro wel 2 stuks 50 watt boxen achterin liggen zodat ik eindelijk fatsoenlijk muziek kan luisteren…
André schreef:Ik heb in de mijne een paar weken geleden in de achterbak wat stukjes gelast.
Alleen nog maar links, rechts doe ik wel een andere keer.
Komt me bekend voor.
Roestige delen eruit knippen en dan een plaatje in (laten) lassen en daarna weer goede antieroestdrank gebruiken tegen hernieuwd doorroesten.
kun je die roest vanaf onder zien? of moet je echt de bekleding weghalen?
Zucht…
Dat wordt weer gokkend langs flitspalen rijden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Was dat een radar verklikker?
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Dat is de kilometertellerkabel, Bart.
Nee. De tellerkabel die achterin het klokkenwerk terecht komt. Die is volledig kapot gedraaid.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
owh ops:
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Je hoeft dat rode hoofdje er niet achter te plakken hoor. Hoe kan je dat nou weten? Dat komt wel als je zelf je BX hebt….
Da’s een duidelijke foto Wouter.
Is het km-tellerloopwerk nog wel gangbaar?
Ik zal zondag, als ik weer terug ben van een weekend Belgische en Franse Ardennen, een update geven in het topic van mijn eigen BX, in het BX-gedeelte.
Ik heb een hele leuke oplossing gevonden. Het klokje werkt nu, maar dat is momenteel ook de enige werkende teller op mijn dashboard. Voorlopig moet ik dus nog even rijden zonder werkende snelheidsmeter.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX