28 van de 32
« Eerste  < Vorige 26 27 28 29 30 Volgende >  Laatste »

Groot klaagtopic
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4918

Gepost: 02 november 2009 12:27 PM
  [ # 406 ]

Ik moet even klagen, ik kom op heel wat forums en twee daarvan zijn autoforums, dit forum en het Jaguarforum waar ik ook alweer een jaar of wat kom. Daar zijn de mensen net zo hulpvaardig als hier, maar het is er minder druk. De laatste weken krijg ik met enige regelmaat een popup met in het kader:

Warning!! You should install security software. Cyber security is a good solution for your security, virus protection and spyware remover.

En als je op cancel of het rode kruisje klikt begint het onmiddelijk te downloaden en het enige wat je kunt doen is zo snel mogelijk ctrl/alt/delete plegen en de hele zooi er af gooien en hopen dat er nog geen schade is.

Ik heb daar een PM over gestuurd naar de admin, maar na ruim een week geen antwoord gezien. Gisteren ging ik weer naar het forum en nog voordat het forum was ingeladen kreeg ik weer die popup, zelfde procedure maar kennelijk was ik iets te laat. Toen ik de browser opnieuw wilde opstarten ging de boel meteen weer downloaden en ik was net op tijd om de zooi te stoppen. Mijn zoon die binnenkort afstudeert als netwerkbeheerder is daarna uren bezig geweest om een wormvirus te verwijderen en de boel opnieuw te installeren. 2% van de harddisk is beschadigd en hij zegt dat dit een van de ergere virussen is, een virus die poorten open zet zodat men in je PC kan gaan lopen grutten.

Nu durf ik niet meer naar het Jaguar forum en omdat ik weet dat hier mensen zitten die daar ook wel eens komen wil ik vragen of zij daar ook wel eens last van hebben gehad en of ze mij het emailadres van de admin aldaar willen sturen via PM.

Profiel  

Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 14 november 2009 12:57 PM
  [ # 407 ]

Geen reactie, is ook niet meer nodig want ik zie dat meerdere bezoekers van het Jaguarforum hetzelfde probleem hebben. Inmiddels antwoord gehad van de admin die zegt dat er geen virus op het forum zit. Maar het gebeurt alleen op dat forum en op de vele tientallen forums waar ik kom gebeurt niets, dus het moet wel iets met dat forum te maken hebben, misschien zonder dat de mods dat weten.

Ik heb daar weinig verstand van maar ik heb begrepen dat PC’s van argeloze mensen zonder dat ze het weten worden gebruikt in een botnet. Vanuit jouw PC wordt dan spam verstuurd of naar gegevens gevist van anderen, zonder dat je daar iets van merkt, maar men komt met het zoeken van de bron wel op jouw IP terecht. Er zijn mensen die hiermee miljonair worden en vele duizenden PC’s tot hun netwerk hebben gemaakt. Als ik onzin uitkraam dan doe ik dat in commissie, het wordt mij verteld door mensen uit de ICT.

Maar ik verwacht dat het nu spoedig zal worden opgelost want het is een heel goed forum, net als hier.

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7308

- SM 2.7 carb
Gepost: 25 november 2009 08:19 PM
  [ # 408 ]

Eind van de middag fff een stab.stangetje en stuurkogel opgehaald bij de dealer omdat de oude doordraaiden (inbusblokering draaid ook door).
Wil ik ze gaan monteren zodat ik morgen weer kan rijden…......leveren ze er geen (zelfborgende) moeren meer bij.  Grrrr
Heb dit ook niet gecontroleerd daar deze er standaard altijd opzaten cq bijgeleverd werden. Dus mensen oopgelet: schaf je iets dergelijks aan controleer dan of alles er bijzit zit excaim. Veerbollen zit nu nog altijd een rubberen afsluitring bij maar zal me niet verbazen als dat er volgende maand (o.i.d.) niet meer bijgeleverd word…...........

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 02 februari 2010 12:20 AM
  [ # 409 ]

Er wordt hier al een tijdje niet meer geklaagd, dus zal ik het maar weer even doen: afgelopen weekend heeft iemand het leuk gevonden om de antenne van mijn BX helemaal naar voren te buigen.  nono

Ik merkte het pas toen ik vanochtend bij mijn werk de parkeergarage inreed: “kloiiiink”

De lol snap ik er niet van om zoiets te doen. “Men” moet maar eens van andermans auto afblijven.  Grrrr

Profiel  

BX16TGI
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 761

Gepost: 22 maart 2010 11:39 AM
  [ # 410 ]

Zonde Sad

CX in de fik

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 22 maart 2010 12:37 PM
  [ # 411 ]

Auw, pijnlijk Sad

Profiel  

BX16TGI
> 700 berichten

Gepost: 21 april 2010 01:32 AM
  [ # 412 ]

Mijn vriendin was, terwijl ik overdag lag te slapen wegens nachtdienst bij iemand op bezoek met de auto. Ze verkoos het luide “je moet je lichten nog uit doen” gepiep te negeren, en liep, zonder nog een blik op de auto te werpen weg. Accu leeg dus. Ze heeft een ANWB pasje, én er liggen extra zware startkabels achterin de auto, dus gingen ze proberen een 1.9 turbodiesel van meer dan 1200 Kg aan te slepen. Lukte dus niet meteen. De slepende auto stopte, mijn vriendin trapte op de rem en er gebeurde niets (góh nuts )

In plaats van een ruk aan de handrem te geven liet ze de (mijn) auto tegen de trekhaak van de slepende auto knallen, met als gevolg dat de nummerplaat nu verkreukeld is, de nummerplaathouder ligt in stukken op de achterbank, en de bumper is gescheurd, spijltjes luchtrooster onder de bumper geknapt.  very angry

“ik betaal de schade wel”. Ja lekker, even een bumper regelen in de kleur “rouge pivoine” die liggen vást op elke autosloop of bij de dealer…

Ik moet nog kijken of het “slechts” plasticschade is, en dat het metaal achter de bumper nog goed is.

Balen. Als het een ongeluk is dan denk ik “zolang jij maar niets mankeert” e.d. Maar dit was gewoon dom. Dit alles is te voorkomen door, terwijl je wegloopt van de auto, een halve seconde van je kostbare tijd te reserveren voor een blik naar achteren. (“shit licht nog aan”) Ik heb de verklikker nog getest en het ding maakt genoeg herrie. Dus blijkbaar is ze luid schreeuwend met haar ogen dicht uit de auto gestapt, anders kan ik dit niet verklaren. En nu ga ik weer aan het werk.

Profiel  

25trd
> 4000 berichten
Totaal aantal Berichten: 4911

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 21 april 2010 08:49 AM
  [ # 413 ]
BX16TGI schreef:

mijn vriendin trapte op de rem en er gebeurde niets (góh nuts )

dit principe heb je wel uitgelegd Wink ? als mijn ex dit in de BX was gebeurd, had ze ook gewoon op de rem getrapt…

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  

noorman
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 115

- (Grand) C4 Picasso Blue hdi 120 feel met eat6
- C4 (2004-heden) 1.6 blue hdi 120pk happy edition met discovery pac
Gepost: 21 april 2010 11:18 AM
  [ # 414 ]

het is dus niet rozengeur en maneschijn in nederland
nou hier ook niet hoor!!
heb ik verdorie van het weekend in de stralende zon met +11 me winterschoenen omgewisseld voor zomersloffen
word ik vandaag wakker is het gloeiende gloeiende aan het sneeuwen very angry en nu hopen dat die zooi niet blijft liggen
als ik weer om 12 uur naar me werk toe kachel 120km anders weer die wintersloffen eronder.

Profiel  

BX16TGI
> 700 berichten

Gepost: 22 april 2010 01:08 AM
  [ # 415 ]
25trd schreef:
BX16TGI schreef:

mijn vriendin trapte op de rem en er gebeurde niets (góh nuts )

dit principe heb je wel uitgelegd Wink ? als mijn ex dit in de BX was gebeurd, had ze ook gewoon op de rem getrapt…

Dit principe natuurlijk al uitputtend uitgelegd, onthouden is een ander verhaal.
Het blijft vreemd dat ze niet gewoon een ruk aan de handrem gaf…

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 22 april 2010 01:30 AM
  [ # 416 ]
BX16TGI schreef:

Dit principe natuurlijk al uitputtend uitgelegd, onthouden is een ander verhaal.
Het blijft vreemd dat ze niet gewoon een ruk aan de handrem gaf…

Heeft ze Amerikaanse roots? Daar knallen ze allemaal op elkaar als ‘t gaspedaal een keer blijft hangen of de mat een keer in de weg zit.

Profiel  

Han S
> 4000 berichten

Gepost: 22 april 2010 11:36 PM
  [ # 417 ]
BX16TGI schreef:

Mijn vriendin was, terwijl ik overdag lag te slapen wegens nachtdienst bij iemand op bezoek met de auto. Ze verkoos het luide “je moet je lichten nog uit doen” gepiep te negeren, en liep, zonder nog een blik op de auto te werpen weg. Accu leeg dus. Ze heeft een ANWB pasje, én er liggen extra zware startkabels achterin de auto, dus gingen ze proberen een 1.9 turbodiesel van meer dan 1200 Kg aan te slepen. Lukte dus niet meteen. De slepende auto stopte, mijn vriendin trapte op de rem en er gebeurde niets (góh nuts )

In plaats van een ruk aan de handrem te geven liet ze de (mijn) auto tegen de trekhaak van de slepende auto knallen, met als gevolg dat de nummerplaat nu verkreukeld is, de nummerplaathouder ligt in stukken op de achterbank, en de bumper is gescheurd, spijltjes luchtrooster onder de bumper geknapt.  very angry

“ik betaal de schade wel”. Ja lekker, even een bumper regelen in de kleur “rouge pivoine” die liggen vást op elke autosloop of bij de dealer…

Ik moet nog kijken of het “slechts” plasticschade is, en dat het metaal achter de bumper nog goed is.

Balen. Als het een ongeluk is dan denk ik “zolang jij maar niets mankeert” e.d. Maar dit was gewoon dom. Dit alles is te voorkomen door, terwijl je wegloopt van de auto, een halve seconde van je kostbare tijd te reserveren voor een blik naar achteren. (“shit licht nog aan”) Ik heb de verklikker nog getest en het ding maakt genoeg herrie. Dus blijkbaar is ze luid schreeuwend met haar ogen dicht uit de auto gestapt, anders kan ik dit niet verklaren. En nu ga ik weer aan het werk.

Mijn advies: geef je freule een Toyota oid, maar laat haar niet in jouw auto rijden. Mijn vrouw rijdt niet in mijn Jaguar, punt. Zij heeft een mooie Peugeot 206 en is daar zeer gelukkig mee.

Profiel  

BX16TGI
> 700 berichten

Gepost: 23 april 2010 02:08 AM
  [ # 418 ]

Okee, ik zal je een pb sturen met mijn rekeningnummer Wink
Ik denk niet dat ik haar aan de Toyota krijg, want ze vindt de Xantia veel te lekker rijden. Sinds mijn BX is zij ook verslaafd aan auto’s met hydrauliek. Dus dat verzacht de “pijn” wel een beetje Smile

Ze luistert nu wél met meer aandacht als ik haar iets technisch uitleg over de auto. Achter de wolken schijnt de zon e.d.

Profiel  

BX16TGI
> 700 berichten

Gepost: 31 mei 2010 08:37 PM
  [ # 419 ]

SM knalt tegen boom en in de sloot

Vlak bij mij gulp

Gelukkig heeft de bestuurder het overleefd, dankzij omstanders.

Profiel  

Han S
> 4000 berichten

Gepost: 31 mei 2010 08:45 PM
  [ # 420 ]

Oei, dat is zonde van de auto en de bestuurder ging door het oog van de naald.

Profiel  

28 van de 32
« Eerste  < Vorige 26 27 28 29 30 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook