Ga sowieso NIET naar het Stadionplein. Ze doen het gegarandeerd NIET in één keer goed. Informeer eens bij Ordas in Diemen.
mischien wil een garage uit de buurt het ophalen bij de dealer wel in zijn offerte meenemen?
In hoeverre zou ‘t te doen zijn om voorzichtig te slepen op de handrem?
Wat een gedoe. Koop gewoon een paar liter LHM en verrij dat ding. Dat is de makkelijkste en in mijn ogen veiligste manier.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
JXR schreef:In hoeverre zou ‘t te doen zijn om voorzichtig te slepen op de handrem?
nooit aan beginnen
Waarom eigenljik niet de ANWB bellen dat je lekkage hebt? Die fixt ‘t dan misschien wel even, en anders brengen ze je naar een garage naar keuze?
Dat is natuurlijk ook altijd nog een idee, maar dan moet ie niet bij een Citroen garage voor de deur staan he
Misschien zaterdag maar eens doen ja
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Hmm.. slepen en remmen met de handrem.. Qua remmen en sturen is het nog wel te doen, als je rustig rijdt. Maar met platte vering is niet te rijden, of je moet onder de 5 km/u blijven. En als je onder de 5 km/u gaat slepen in de omgeving van Amsterdam wordt je geheid aangehouden.
Eveneens ben ik tevens ook.
PrutsyLJ schreef:Wat een gedoe. Koop gewoon een paar liter LHM en verrij dat ding. Dat is de makkelijkste en in mijn ogen veiligste manier.
*ahum*
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
En als je onder de 5 km/u gaat slepen in de omgeving van Amsterdam wordt je geheid aangehouden.
Ja, wegens artikel 5… je beweegt je dan met onverantwoord hoge snelheid door het Amsterdamse verkeer
.........
.donderdag laat ik de distr.riemen in nagele doen 250 euro….
en de leiding met een stukje tuinslang tijdelijk repareren en vastzetten en ergens anders heenrijden ??
de dealer vraagt altijd top prijzen..
had ooit eenb bx met een geknapte retourleiding… prijs 700 euro bij een dealer in a’veen… heb hem laten ophalen door een monteur was uiteindelijk 150 euro kwijt voor alles..
- C5 2.0 16v HDi Break
Harm schreef:
Ja, wegens artikel 5… je beweegt je dan met onverantwoord hoge snelheid door het Amsterdamse verkeer
Ach, je weet wel hoe dat gaat.
agent: “Waarom rijdt u zo langzaam?”
jij: “Ja, nou dit is een BX waarvan de motor stuk is, dus nu heb ik geen remmen, vering en stuurbekrachtiging. Dus vandaar.”
agent: ” Dat is niet zo mooi jongeman…” *neemt maatregelen
agent: “Waarom rijdt u zo langzaam?”
Omdat ik thuis wil zijn voordat alle LHM op straat is gezeken en ik niet meer kan remmen
Slepen zonder draaiende motor en/of een drukloos HD systeem is ten sterkste af te raden.
Je hebt totaal geen bodemvrijheid meer, dus bij de eerste de beste drempel ga je al buikschuifen. Vervolgens heb je geen remmen, en remmen op de handrem is ook weer zoiets.
Niet doen dus.
Ordas in Diemen is ook een goede garage!
Test
- C5 2.0 16v HDi Break
Wat denk je van een klein hobbeltje? Dat voelt net als een verkeersdrempel die je met 80 neemt. (met een Golf dan, niet met een BX)