andere afstandbediening voor cv
Henkhy
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 42

Gepost: 24 oktober 2007 06:54 PM

Op mijn ZX td break van 97 zit al cv. Ik heb er ook een ab bij, die is origineel. Nu wil ik er een tweede ab bij en ik zag op ebay wel een originele ab staan. Mijn vraag is dan ook hoe krijg ik die tweede ab werkend op het systeem van mijn ZX.

Xsara 1.9TD break, Saxo 1.0
HY’67(verkocht), 2cv (ook verkocht), Xsara Chrono (verkocht) en ZX 1.9TD break (na 370.000 km verkocht)
Burstner T620 en een 74erHY
http://i295.photobucket.com/albums/mm135/Henkhy/Motorhomecaste.jpg

Profiel  

KuikenXXL
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 296

- ZX 1.8 Break aura
Gepost: 25 oktober 2007 12:53 AM
  [ # 1 ]

Volgens mij is dat een infra rode..Ik heb een tijd in een Opel astra gereden uit 2000 en daar kon je de sleutel “leren” door het contact van de auto aan te zetten zonder de motor te starten en de knop van de vergrendelingsknop van de bediening ingedrukt te houden totdat de deuren 1 keer dichtgingen en weer open..Dit was een RF systeem..wellicht helpt het maar perssonlijk denk ik dat die oudere RF systemen zich niet laten leren en de sleutel code aan een unieke frequentie is gekoppeld..een andere remote zal dan niet zomaar werken. Nogmaals ik weet het niet zeker maar het lijkt me lang zo gek nog niet. Er zit dus een kans in dat je het niet werkend gaat krijgen.

Rien

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook