ik had zo nog een vraagje
mijn bx heeft cv met afstb maar die is weg..
nietmeer er bij..
nooit erbij gehad enzo..
hoe zou ik dat er weer bij kunnen krijgen
of moet ik dan het oogje en de module enzo alemaal nieuw kopen ??
want dat kost mij dan meer dan 300 euro bij de dealer :\
en das mij echt teveel..
dus als er nog een andere oplossing is zou ik dat graag horen
alvast bedankt..
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Je schijnt een willekeurige BX-afstandbediening om te kunnen solderen dat ´ie het op jouw auto doet, of een universeel setje voor 40 euro halen. Kan met een draad of 6 aangesloten worden.
Misschien is het trouwens een idee om een topic aan te maken met daarin alle vragen en verhalen over jouw auto. Er staan nu al zo ongeveer 6 topics in het BX-deel die allemaal over dezelfde auto gaan.
Eveneens ben ik tevens ook.
Kun je die cv-setjes nog nieuw halen bij de dealer dan? Meestal is ‘t een kwestie van zoeken op marktplaats en op het forum, naar iemand die nog een complete set heeft liggen.
Ik zou er even 100 euro tegenaan smijten en bij de dealert een Evasion-setje kopen. Dat is plug & play, en maakt de cv meteen radiografisch.
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Harm schreef:Kun je die cv-setjes nog nieuw halen bij de dealer dan? Meestal is ‘t een kwestie van zoeken op marktplaats en op het forum, naar iemand die nog een complete set heeft liggen.
Ik zou er even 100 euro tegenaan smijten en bij de dealert een Evasion-setje kopen. Dat is plug & play, en maakt de cv meteen radiografisch.
Plip is idd nog te bestellen
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.