Totaal aantal Berichten: 694
Geregistreerd: 18-02-2006
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
ronama schreef:ronama schreef:daarom roep ik al van het begin, in belgie nog niet kopen.
binnen het jaar zit het std op de excl (dit was in 2001 ook)
en dan komen de citroenkortingen er nog eens bij,kijk nu maar eens wat voor korting je krijgt op een C4picasso en een C6
binnen het jaar riep ik???? jammer dan
nu in maart krijg je al dik 3000 euro korting op een nieuwe C5
kijk maar eens in de belgische configurator
Als ik mij niet vergis had ik toen al gezegd dat die korting er wel sneller zou zijn dat binnen het jaar. Maar al bij de introductie is wel snel!
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Ik kan het misschien anders gelezen hebben dan iemand anders maar ik vond het artikel in de autoweek juist bijzonder positief over de nieuwe C5, heb ze nog nooit zo positief over een Citroën gehoord!
Nederlands gamma ook gewijzigd
In Nederland is inmiddels bekend dat de 2.2 liter diesel voorlopig niet geleverd wordt in de ligne business. Had em zelf besteld, maar kreeg netjes een belletje terug dat we he tvoorlopog met de 2.0HdI moeten doen.
eviltwin schreef:c5breakhdi schreef:
Om de “Dynamique” te situeren in het Franse gamma : de basisuitvoering is de Attraction, daarboven komt de Dynamique. Beide hebben een metalen ophanging. Dan heb je de Confort en ten slotte de Exclusive, die beiden Hydractive 3+ standaard meekrijgen.
Het Nederlandse gamma is exact hetzelfde (plus nog een Ligne Business)
Het is het Belgische gamma waarin gesnoeid is.
Het Hart Heeft Redenen Die De Rede Niet Kent
Tourer??????
Ik ken ook alleen het woord break(brek)
Johan
ex C5 HDIF break automaat exclusief
ex-C5 break 110pk automatic difference 2
ex Xantia 2.1TD break
Ik lees hier dat men nog op de komst van de nieuwe C5 in Nederland zit te wachten.
Afgelopen zondag kon ik deze al bewonderen bij Citroen Amsterdam (Stadionplein 22-24).
Daar staat er eentje achter de showroom.
[9-2008] GC4P Ambiance 2.0 EB6V LPG
Packs Coffre, Detection, Luminosité
Achteraf: leder, Xenon, 17" velgen RC11 chrome op 215/50 profiel
Pioneer AVIC-X3 GPS, bluetooth, 2 hoofdsteunschermen, camera
...pfff en chromen strip 5e deur
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Die C5 aan het Stadionplein heb ik reeds voor Kerst mogen aanschouwen. Toen stond hij op de eerste verdieping bij de occasions achter rode gordijnen verdekt opgesteld…
Altijd leuk… plaatjes in het wild
Totaal aantal Berichten: 694
Geregistreerd: 18-02-2006
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
Ik vond de break eerst niet zo mooi, maar nu ik deze foto’s zie. Toch niet slecht he!
Bij de wagens op de foto’s is het chromen randje rond de ruiten achterwege gebleven, en dat is een goede zaak.
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
knight-rider schreef:Bij de wagens op de foto’s is het chromen randje rond de ruiten achterwege gebleven, en dat is een goede zaak.
Het chroom is afhankelijk van de uitvoering, net als op de Berline.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Ik vind em wel stoer, maar het is nog steeds McPherson zooi he?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
ZOOI???
Nogmaals: eerst mee rijden,dan klagen of ophemelen
Wat een apparaat..
Dat piepje bij het inparkeren:P
Blooper1963 schreef:ZOOI???
Nogmaals: eerst mee rijden,dan klagen of ophemelen
Ik heb MacPherson in mn Xantia en dat zuigt. Ik heb double wishbone in mn CX en dat heerst. Zegt verder niks over de rest van de auto natuurlijk. Maar vind het wel jammer dat de C6 nog steeds het enige ultieme zweefmobiel is op op het moment.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!