Totaal aantal Berichten: 694
Geregistreerd: 18-02-2006
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
In België is de break/tourer goedkoper dan gelijkaardig geconfigureerde sedan.
De reden is dat hetzelfde leder op de break/tourer goedkoper is dan op de sedan, zou dat een fout op de configurator zijn? Want dat lijkt me toch niet normaal?
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
knight-rider schreef:In België is de break/tourer goedkoper dan gelijkaardig geconfigureerde sedan.
De reden is dat hetzelfde leden op de break/tourer goedkoper is dan op de sedan, zou dat een fout op de configurator zijn? Want dat lijkt me toch niet normaal?
als ik de 2.0 hdi sedan conf is ie 1300 euro goedkoper dan dezelfde tourer,
Totaal aantal Berichten: 694
Geregistreerd: 18-02-2006
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
ronama schreef:knight-rider schreef:In België is de break/tourer goedkoper dan gelijkaardig geconfigureerde sedan.
De reden is dat hetzelfde leden op de break/tourer goedkoper is dan op de sedan, zou dat een fout op de configurator zijn? Want dat lijkt me toch niet normaal?als ik de 2.0 hdi sedan conf is ie 1300 euro goedkoper dan dezelfde tourer,
Maar kies eens voor het leder claudia (matinal) of (mistral), dan is de tourer ongeveer 1000 euro goedkoper dan de sedan!
Want op de sedan kost dan leder 3995 euro en op de tourer kost hetzelfde leder 1500 euro!
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
knight-rider schreef:Maar kies eens voor het leder claudia (matinal) of (mistral), dan is de tourer ongeveer 1000 euro goedkoper dan de sedan!
Want op de sedan kost dan leder 3995 euro en op de tourer kost hetzelfde leder 1500 euro!
tja dat zal een fout zijn , het andere leder pack criollo is bij de tourer net weer duurder…
dit mis ik toch wel in dit topic
(of ik heb er overheen gelezen)
heb de laatste KCK, kampeer en caravan kampioen) in beziten daarin is de nieuwe C5 uitgeroepen tot trekauto van het jaar. oa door de wegleiggin gaf het de doorslag
BX 1.4TE 1988 - verkocht
BX 1.9TZI 1991 - overleden
ZX 1.4i Avoriaz 1996 - verkocht
Xsara break 1.8 16v Exclusive 01-2000 - ingeruild
nu:
Xsara break 1.6 16v Difference 12-2004
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 29-11-2006
- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
wat ik jammer vind is dat de exclusive uitvoering niet meer standaard met xenon verlichting wordt geleverd. Is toch een extra’tje t.o.v. de duitse merken waar je er een kapitaal voor moet bijbetalen. Een gemiste kans omdat op de C4 en C5 phase 2 dit wel standaard was. (in NL)
Verder snap ik niet waarom de 2.2 hdi niet met automaat leverbaar is. Net alsof de automaat niet sterk genoeg is voor de 2.2 hdi terwijl deze wel op de 2.7 hdi standaard is. De 2.7 hdi vind ik namelijk teveel van het goede en de 2.0 hdi net te weinig, als ik het gewicht bekijk.
Voorgaande, maar dat is off topic, geldt ook voor de C-Crosser 2.2 hdi.
Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5
C4 2.0 HDI fan schreef:
Verder snap ik niet waarom de 2.2 hdi niet met automaat leverbaar is.
Verder begrijp ik eigenlijk wel waarom de netto catalogusprijs -dus voor BPM, slurptaks, partikeltaks en BTW- van de 2.2 hoger is dan die van de 2.7 E25.047,76 om E25.041,56 om precies te zijn.
zijn er al Tourer’s bij de dealers gesignaleerd ??
Medio juni komt de Tourer.
Nu een paar ik in het echt gezien, steeds mooier…
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Nu sinds afgelopen vrijdag ook bij een van mijn dealers.
Was jammer genoeg geen Exclusive, maar de eerste worden in week 24 al uitgeleverd.
Totaal aantal Berichten: 355
Geregistreerd: 29-03-2006
- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
Gisteravond bij toeval een ommetje gemaakt in een nieuwe C5. Was ook gelijk de eerste kennismaking met de auto van dichtbij. Heeft indruk gemaakt.
Het rijden was ook een waar genot. Het bleek een 3.0 liter V6 Exclusive(benzine) op 18 inch [roccastrada?] velgen. Meer dan genoeg power en inderdaad een heerlijk geluid bij een sprintje.
Binnen zag het er ook keurig uit, mooi leder, zware portieren, automaat.
Volgens de eigenaar was het trouwens de eerste in Nederland afgeleverde 3.0 V6 in dit model.
Verkocht, helaas schade gereden!
Totaal aantal Berichten: 7813
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik zag er vandaag eentje in wit rijden met 18 inch lichtmetaal. Zag er goed uit!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
18” Atlantique waarschijnlijk, de 18” Roccastrada’s zitten op de C6.
19” is Adriatique.
wizardwilly schreef:18 inch [roccastrada?] velgen.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije