4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

BX Afgekeurd
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 30 oktober 2007 02:10 AM
  [ # 46 ]

Re: ....

Zoals ik het lees heeft TS een auto met een heel verhaal erbij gekocht, en niet zelf de opdracht gegeven. Dat soort verhalen moet je altijd wantrouwen tenzij je er een geloofwaardig pak papier bij krijgt - maar hoe vaak is dat het geval?

En garantie bij aanschaf op dit soort autoos, sja… Er is ook nog zoiets als een onderzoeksplicht. Geloof je alle praatjes dan loop je de kans belazerd te worden. Dat geeft je geen recht op verhaal.

Even uithuilen en op zoek naar een ander blik zou ik zeggen.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 30 oktober 2007 02:41 AM
  [ # 47 ]

Re: ....

Deze auto was toch bij een particulier gekocht? Dan gaat de vlieger al niet op. Maar zelfs bij een garage verkocht hangt het er van af.

Ik ben bang dat het idd uithuilen en opnieuw beginnen is. Als er een plaat over een van de bevestigingsbouten is gelast (ik kan me zoiets voorstellen op een aantal plaatsen) kan dat niet goed zijn. Meja, dat had indertijd ook niet goedgekeurd mogen worden.

Nog even wat constructiefs:
Heb je wat aan deze BX?

Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook