Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Hallo iedereen!
Een vriend van me krijgt binnenkort een Xantia, en wilt weten of hij 2 fietsframes achterin kan leggen.
De vraag is dus:
weet iemand wat de afmetingen zijn van de kofferbak van een berline? komt niet op een milimeter hoor!
alvast bedankt!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Re: Kofferbak grootte
Ik weet de maten niet, maar met een neergeklapte bank moet dat toch passen?
Eveneens ben ik tevens ook.
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Had ik hem ook al gezegd, maar hij wilt dat niet omdat het nogal dure fietsen zijn en hij ermee naar spanje moet, dus hij wilt de stuurtjes draaien en de wielen eraf halen en de frames op elkaar leggen, ik denk dat het net moet kunnen, maar we kunnen het nog niet nazien omdat hij de xant pas in december krijgt.
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
moet kunnen mits het geen tandum is
Moet zeker passen, ik heb studenten gezien die hun fiets met wielen en al in een AX gepropt krijgen
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Ja, dat lukt mij ook, maar de AX heeft de leuke eigenschap dat niet alleen de achterbank neerklapbaar is maar de rugleuning pak je er zo uit…Dan heb je zomaar een kleine Berlingo….
Mijn ervaring met fietsen is dat het toch klote dingen zijn om op te bergen, en twee fietsen in één kofferbak zonder neergeklapte achterbank ??
Re: Kofferbak grootte
Mechuccio schreef:Hallo iedereen!
Een vriend van me krijgt binnenkort een Xantia, en wilt weten of hij 2 fietsframes achterin kan leggen.
De vraag is dus:
weet iemand wat de afmetingen zijn van de kofferbak van een berline? komt niet op een milimeter hoor!alvast bedankt!
Moet het kunnen met neergeklapte achterbank of met bruikbare achterbank? Is nogal een wezenlijk verschil.
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
De achterbank moet opgeklapt blijven, dat wil hij gewoon, bovendien gaat ie alleen dus het maakt eigenlijk geen donder uit waar de bagage ligt op de voorstoel of de achterbank of hoedenplank of parafanbak
Het enige dat telt is dat hij ff kan nameten of zijn frames ind e kofferbak passen, frames kunnen ook nog verschillend zijn qua grootte, maar ik denk dat het wel past eigenlijk.
Maar is er niemand die grofweg weet wat de maten van de kofferbak zijn?
zonder voorwiel,past een frame in de kattebak, zonder de bank plat te leggen.
de fiets van mn vrouw past dan iig ,of er 2 inkunnen weet ik niet zeker.
en als het niet zou passen, zou ik opteren voor of een fietsenrek, of een xantia break.
andersom proeft het wat raar eigenwijs,wat die vriend van jou wil.
maar goed. ieder zn streken
ik zou een fietsendrager gebruiken, mooi dekzeiltje eroverheen, en de fietsen met een degelijk slot vast aan het frame.
daarnaast, ik heb een racefietsendrager, en daar kan een slot op ,zodat hij niet van de auto af kan worden gehaald,door onverlaten figuren.
mvgr wupke:
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
OK, dank je wel!
Dan gaat zonder wielen wsl 2 fietsen ook wel passen.
Ik weet dat het wat vreemd klinkt allemaal, maar zijn fietsen zijn heilig voor hem, en er is er al eens een van hem gestolen en een paar meter verderop zinloos verminkt. Daarnaast is deze vriend van mijn psychisch niet helemaal lekker en het is van belang dat hij het gevoel heeft dat ze absoluut veilig in de kofferbak liggen zonder dat iemand dat van buiten kan zien, anders gaat het spoken in zijn bovenkamer.
Goed, ik ga het hem doorgeven
Kan ie zich op het volgende vraagstuk storten
Totaal aantal Berichten: 6492
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Volgens mij is de kofferbak van een berline verrassend groot. Een vriend van me heeft ooit een Vespa PK50 (scooter) in een Xantia vervoerd. Met de bank plat, dat wel, maar toch.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Met de maten van de link van Menno ben ik al een heel eind gekomen zeker icm de info van Wup!
Maar goed, ik heb de maten nu, er passen 2 fietsen in de kofferbak en daar ging het om. thats all
@Cixa, zolang je niet weet wat er in zijn hoofd omgaat kun je er helaas niet over oordelen
Oei ik denk dat je nu referereert aan Cixa’s (standaard) onderschrift, wat in dit geval een beetje toepasselijk cq pijnlijk uit de hoek komt ??
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
neuh wat anders maar das al per pb geregeld
no hard feelings!
iig is mijn vraag meer dan beantwoord
tís een leuke tekst maar je moet die tweede g van dragg toch echt ff verwijderen hoor, die hoort daar nie…..
Wat welke tweede g ???