ambijajance schreef:Wat welke tweede g ???
Deze wellicht:
Don`t argue with idiots..they`ll dra you down to their level and then beat you with experience
Overigens steekt de politie in Amstelveen regelmatig kaartjes onder de ruitenwissers van de autoos in de parkeergarage, met o.m. tips als het niet van buiten zichtbaar neerleggen van de bagage etc. Als je je daar aan houdt kun je er redelijk vanuit gaan dat ze jou auto met rust zullen laten. Zo heel gek vind ik de gedachte dus niet.
Op vakanties gaat ook altijd de hoedenplank mee, om te zorgen dat je de bende erin kunt laten zonder dat half Frankrijk dat hoeft te weten…
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Overigens steekt de politie in Amstelveen regelmatig kaartjes onder de ruitenwissers van de autoos in de parkeergarage, met o.m. tips als het niet van buiten zichtbaar neerleggen van de bagage etc. Als je je daar aan houdt kun je er redelijk vanuit gaan dat ze jou auto met rust zullen laten. Zo heel gek vind ik de gedachte dus niet.
Maar als ze dat alleen doen bij mensen die iets open en bloot hebben liggen (wat ik aanneem), dan trekken ze met dat kaartje mooi de aandacht van de zware jongens…....hoeven die alvast niet zelf te zoeken…Ben je klaar mee met zulke tips.
je kunt ook hebben dat ze je auto openbreken omdat ze nieuwsgierig zijn wat eronder die plank ligt…