Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Dat heet dan geen casco, maar WA+ of WA Extra.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
En het verlossende antwoord…:
Het kan per verzekeraar varieren maar meestal wordt vanaf 7 jaar geadviseerd de auto niet meer volledig casco te verzekeren. Wanneer je een nieuwe polis wilt afsluiten op een auto van 10 jaar of ouder wordt dit vrijwel altijd geweigerd omdat de auto dit niet meer waard is.
Beperkt casco kan altijd.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Tenzij het dus om een klassieker gaat.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
dat is hem nou juist
Timo1990 schreef:Om precies te zijn, €94,37 per maand, 18 jaar, 0 schadevrije jaren.
de hoge premie is puur te wijten dat je in de hoge risico groep valt immer je hebt vrij recent je rijbewijs en wordt geacht een groter risico te zijn.
ik betaal moment 57 euro per 2 maanden voor een auto uit 1991 zonder bonus/malus verklaring.
voor mijn c35 betaal ik 10 euro per maand met de ontheffing dat ik hem niet als tweede auto behoef te gebruiken dat is meestal wel het geval bij klassiekersdus shoppen is altijd lonend meestal loont het om je auto gewoon bij je pakketpolis in te stoppen dus naast je opstal inboedel aansprakelijkheid verzekeringen.
en let op de voorwaarden de dagwaarde berekening.
Citroen c32 Hilton XLS
sorry
in het bovenstaande wat woorden vergeten maar mijn toetsenbord heeft kuren.
Citroen c32 Hilton XLS
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Re: dat is hem nou juist
geoarthc35 schreef:Timo1990 schreef:Om precies te zijn, €94,37 per maand, 18 jaar, 0 schadevrije jaren.
de hoge premie is puur te wijten dat je in de hoge risico groep valt immer je hebt vrij recent je rijbewijs en wordt geacht een groter risico te zijn.
ik betaal moment 57 euro per 2 maanden voor een auto uit 1991 zonder bonus/malus verklaring.
voor mijn c35 betaal ik 10 euro per maand met de ontheffing dat ik hem niet als tweede auto behoef te gebruiken dat is meestal wel het geval bij klassiekersdus shoppen is altijd lonend meestal loont het om je auto gewoon bij je pakketpolis in te stoppen dus naast je opstal inboedel aansprakelijkheid verzekeringen.
en let op de voorwaarden de dagwaarde berekening.
Ik weet het, maar dit is wel een Extreem hoge premie. Andere verzekeraars kom ik tussen de 45-60 uit..
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauwEx: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”