Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
DSFreak schreef:
Ik ging 3 keer out tijdens deze video, is dat een redelijk gemiddelde?
Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
Ries schreef:DSFreak schreef:
Ik ging 3 keer out tijdens deze video, is dat een redelijk gemiddelde?
Jaa dat komt aardig in de buurt. gaaf nummertje hé!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Radio Donna
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
Marilyn Manson
Animal triste post coitum
- Saxo 1.6i SX automaat
DSFreak schreef:
Geweldig!!!!!
Misplaced Childhood was mijn derde!!! CD toendertijd (1985). Toen heb ik Marillion leren kennen en mijn huidige vrouw. Dus buiten het feit dat het geweldige muziek was/is, is het ook een tijd waar ik met veel plezier aan terug denk.
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
Gelijk ff verder gezocht:
http://nl.youtube.com/watch?v=RukkWFZWECs&feature=related
wimmie ayreon is toch de band van lucassen? oude gitarist van vengeance?
Thiezz schreef:wimmie ayreon is toch de band van lucassen? oude gitarist van vengeance?
Klopt
- Saxo 1.6i SX automaat
Wimmie schreef:DSFreak schreef:
Geweldig!!!!!
Misplaced Childhood was mijn derde!!! CD toendertijd (1985). Toen heb ik Marillion leren kennen en mijn huidige vrouw. Dus buiten het feit dat het geweldige muziek was/is, is het ook een tijd waar ik met veel plezier aan terug denk.
Goh, dat is erg leuk om te lezen!
Ik vind het zelf ook een heel mooi liedje, ik draai hem regelmatig.
DSFreak schreef:Wimmie schreef:DSFreak schreef:
Geweldig!!!!!
Misplaced Childhood was mijn derde!!! CD toendertijd (1985). Toen heb ik Marillion leren kennen en mijn huidige vrouw. Dus buiten het feit dat het geweldige muziek was/is, is het ook een tijd waar ik met veel plezier aan terug denk.Goh, dat is erg leuk om te lezen!
Ik vind het zelf ook een heel mooi liedje, ik draai hem regelmatig.
Ik heb Marillion heel lang erg goed gevonden, maar met de andere zanger is het eigenlijk in de loop van jaren heel andere muziek geworden en heeft het weining meer met de symfonische rock van vroeger te maken. Dus ben ik inmiddels afgehaakt als die-hard fan. Maar het oude(re) werk is nog steeds smullen hoor
kgaat a.s. weekend weer naar vengeance alleen daar is hij al een tijdje uit:P hij woont geloof ik nog wel in nederland toch? en geloof zelfs hier in de buurt (oudenbosch)
Ze zijn alletwee goed. En inderdaad: Lucassen woont nog wel in Nederland, maar tegenwoordig ergens in Limburg geloof ik.